[A6 C6] Zatankowana benzyna do diesla
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1889
- Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
- Imię: MaTyS
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Iława
[A6 C6] Zatankowana benzyna do diesla
No niestety dopadła mnie pomroczność niejasna, zamiast ON zatankowałem PB. Przejechałem 2 km, zatrzymałem auto i już nie odpaliłem.... . Jutro w planach: przepompowanie układu paliwowego z Pb, wymiana filtra paliwa, zalanie ON. Czy mogę mieć nadzieje, że na tym się skończy :?: Czy jednak zdążyłem coś uwalić :?:
Bandix
Dalszy ciąg pomroczności...
Bandix
Dalszy ciąg pomroczności...
Ostatnio zmieniony 12 sie 2010, 22:17 przez MaTyS, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1889
- Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
- Imię: MaTyS
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Iława
Tak jak pisałem, 2km od zatankowania do postoju. Potem 3 próby odpalenia i oświecenie co ja takiego zrobiłem na stacji paliw ... .
Ostatnio zmieniony 12 sie 2010, 23:07 przez MaTyS, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 405
- Rejestracja: 23 mar 2010, 10:43
- Imię: Artur
- Moje auto: 100 C4
- Rocznik: 1992
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 137KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Słupsk
Do wypompowania paliwa ze zbiornika przygotuj jakiś pojemnik odpowiedniej wielkości, do tego przydałby się jeszcze jakiś silniczek, który będzie je wypompowywał, będzie to trochę czasochłonne. ÂŁatwiej o ile pamiętam po wyjęciu tylnej kanapy odkręcić wieczko od zbiornika po lewej stronie, bo po prawej jest pompa (o ile dobrze pamiętam?).
Następnie wypompowanie powietrzem z rurek transportujących paliwo i na koniec filtr, do którego przed założeniem nowego nalejesz od razu ON - więc od razu będziesz wiedział czy odpali czy nie.
Oczywiście kanisterek z ON też trzeba będzie przygotować. Tylko czy nie uwaliło wtrysków, pompy... (?)
Następnie wypompowanie powietrzem z rurek transportujących paliwo i na koniec filtr, do którego przed założeniem nowego nalejesz od razu ON - więc od razu będziesz wiedział czy odpali czy nie.
Oczywiście kanisterek z ON też trzeba będzie przygotować. Tylko czy nie uwaliło wtrysków, pompy... (?)
teraz już pewnie przy każdym tankowaniu będziesz patrzył kilka razy zanim zaczniesz wlewać
Ja kiedyś przez pomyłke też wlałem 95, ale po chwili się zorientowałem - wypompowałem całość wężem ze zbiornika na trawnik obok stacji i podjechałem jeszcze raz lejąc ON do pełna - nie odczułem nic :P choć jak ktoś rzuciłby fajke na tą polane to nie byłoby ciekawie
_________________
samochodowa giełda i auto giełda
Ja kiedyś przez pomyłke też wlałem 95, ale po chwili się zorientowałem - wypompowałem całość wężem ze zbiornika na trawnik obok stacji i podjechałem jeszcze raz lejąc ON do pełna - nie odczułem nic :P choć jak ktoś rzuciłby fajke na tą polane to nie byłoby ciekawie
_________________
samochodowa giełda i auto giełda
w takich sytuacjach najbardziej dostaje w d* pompa wysokiego cisnienia, sprawdz cisnienie na railu przy okazji.MaTyS pisze:Auto uratowane :mrgreen:
Wykonano w kolejności: wypompowanie paliwa, zalany i przepompowany ON przez instalację, wymieniony filtr paliwa, trochę kręcenia zagdakał, brak błędów. Wygląda na to, że wszystko OK.
Jak znajdę chwilę to zobaczę jak tak korekty na wtryskach... .
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga