Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Problem z dostawczakiem

Wszystko co dotyczy ogólnie całej gamy A6/A7 silników wysokoprężnych, nie przywiązane stricte do konkretnego modelu.
ODPOWIEDZ
Armani85

Problem z dostawczakiem

Post autor: Armani85 » 25 paź 2010, 14:55

Witam chcialbym sie was tutaj kolegow poradzic mianowicie mam problem z moim dostawczakiem -Opel Movano 2.5DTI 2002r mianowicie na zimnym nie chce palic a jak odpali po 10 15 s to nie trzyma obrotow to gasnie dopiero jak sie nagrzeje to zaczyna palic lepiej co prawda tez nie za fajnie ale wystarcza 2 s w czym moze lezec problem ? Pompa wtryskwa , wtryski czy moze swiecie?

Pozdrawiam wiem ze troche nie odpowiedni temat do tego forum ale moze uzyskam tu jakiejs pomocy

Awatar użytkownika
Fascynat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 18 kwie 2010, 18:07
Imię: Piotr
Rocznik: 1992
Moje auto: 100 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8 125KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fascynat » 26 paź 2010, 01:37

ÂŻarówki .... znaczy się świece żarowe :-)

Zajmij się tym czym prędzej bo nie dość że męczysz silnik , rozrusznik i akumulator to jak przyjdzie nocka na minusie to nie zachechłasz blaszanki..





______________________________________________________________
Wciągneło mi Smarta do kolektora ssącego jak go wyjąć :?:

Armani85

Post autor: Armani85 » 26 paź 2010, 09:59

Ok swiecie juz zamowione:)

[ Dodano: 2010-10-26, 10:00 ]
Tylko napewno od swiec nie trzyma obrotow?

Awatar użytkownika
Fascynat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 18 kwie 2010, 18:07
Imię: Piotr
Rocznik: 1992
Moje auto: 100 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8 125KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fascynat » 26 paź 2010, 12:55

Niedogrzana komora spalania to dla każdego klekota nic przyjemnego , nie spala prawidłowo , w konsekwencji jest zalewany , gubi obroty a następnie gaśnie
Wszystko powtarza się do momentu złapania jakotakiej temperatury komory silnika pozwalającej na normalne spalanie paliwa i prawidłowy samozapłon.
Przy dobrej kondycji silnika , odpowiednim stopniu spręzania , powinieneś go palić normalnie w ciepłej porze , jednak wraz ze spadkiem temperatury średniej (dzień-noc) pojawiają się problemy..



_____________
Pozdrawiam

Armani85

Post autor: Armani85 » 26 paź 2010, 22:22

Swiecie wymieniony na NGK. a co do starych to 1 na 4 grzała reszta albo nie grzala albo miala zwarcie albo nagrzewala sie po minucie. pozdrawiam.

Armani85

Post autor: Armani85 » 27 paź 2010, 20:32

Witam niestety dalej to samo ale dzis zobaczylem ze na 2 wtrysku jest pelno ropy skads ucieka i byc moze dlatego tak ciezko pali czyzby wtryskiwacz do wymiany?

Awatar użytkownika
Fascynat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 18 kwie 2010, 18:07
Imię: Piotr
Rocznik: 1992
Moje auto: 100 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8 125KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fascynat » 28 paź 2010, 01:28

Wtrysk jak "leje" to raczej dołem a nie górą , zobacz dokładnie skąd jest ten wyciek ?
Może przelewowy się poddał ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja