Witam chcialbym sie was tutaj kolegow poradzic mianowicie mam problem z moim dostawczakiem -Opel Movano 2.5DTI 2002r mianowicie na zimnym nie chce palic a jak odpali po 10 15 s to nie trzyma obrotow to gasnie dopiero jak sie nagrzeje to zaczyna palic lepiej co prawda tez nie za fajnie ale wystarcza 2 s w czym moze lezec problem ? Pompa wtryskwa , wtryski czy moze swiecie?
Pozdrawiam wiem ze troche nie odpowiedni temat do tego forum ale moze uzyskam tu jakiejs pomocy
Problem z dostawczakiem
- Fascynat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 299
- Rejestracja: 18 kwie 2010, 18:07
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1992
- Moje auto: 100 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8 125KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
ÂŻarówki .... znaczy się świece żarowe 
Zajmij się tym czym prędzej bo nie dość że męczysz silnik , rozrusznik i akumulator to jak przyjdzie nocka na minusie to nie zachechłasz blaszanki..
______________________________________________________________
Wciągneło mi Smarta do kolektora ssącego jak go wyjąć :?:

Zajmij się tym czym prędzej bo nie dość że męczysz silnik , rozrusznik i akumulator to jak przyjdzie nocka na minusie to nie zachechłasz blaszanki..
______________________________________________________________
Wciągneło mi Smarta do kolektora ssącego jak go wyjąć :?:
- Fascynat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 299
- Rejestracja: 18 kwie 2010, 18:07
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1992
- Moje auto: 100 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8 125KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
Niedogrzana komora spalania to dla każdego klekota nic przyjemnego , nie spala prawidłowo , w konsekwencji jest zalewany , gubi obroty a następnie gaśnie
Wszystko powtarza się do momentu złapania jakotakiej temperatury komory silnika pozwalającej na normalne spalanie paliwa i prawidłowy samozapłon.
Przy dobrej kondycji silnika , odpowiednim stopniu spręzania , powinieneś go palić normalnie w ciepłej porze , jednak wraz ze spadkiem temperatury średniej (dzień-noc) pojawiają się problemy..
_____________
Pozdrawiam
Wszystko powtarza się do momentu złapania jakotakiej temperatury komory silnika pozwalającej na normalne spalanie paliwa i prawidłowy samozapłon.
Przy dobrej kondycji silnika , odpowiednim stopniu spręzania , powinieneś go palić normalnie w ciepłej porze , jednak wraz ze spadkiem temperatury średniej (dzień-noc) pojawiają się problemy..
_____________
Pozdrawiam