a ja mam problem z silnikiem 2,7 tdi mianowicie jak silnik jest zimny lub ciepły to zapala od strzała a jak troszke ostygnie to długo kręci i nie łapie a potem po ok 10-15 sekund zapala przy czym przy zapaleniu przydymia na siwo....i ten problem nie zawsze się zdarza tak 50/50....tak jakby coś nie otwierało paliwa czy coś blokoweało ...nie wiem,,,,byłem już pare razy na diagnostyce w serwisie i nic nie znaleźli...powiedzieli że wszystko jest super...przebieg 140tkm.... ktoś pomoże???sebbie pisze:W 2.7TDI montowanych w C6 lancuch rozrzadu nie jest przeznaczony do wymiany i (jak to okreslaja w salonie) jest life-time, tzn. przeznaczony jest na cale zycie auta.
2.7TDI jest technicznie blizniaczy do 3.0V6 i 4.2TDI (z Audi A8) i nie ma wiele wspolnego ze slynnym problemem napinaczy. Dotyczylo to poprzedniej generacji silnikow 3.0. W zmodernizowanych (po 2005 roku) 3.0TDI i 2.7TDI nie spotkalem sie z zadna osoba narzekajaca na ta przypadlosc.
Z eksploatacji to 2.7 pracuje cicho i rowno, zauwazalnie ciszej niz 3.0
[2.7 tdi] co to za silnik
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 24 cze 2008, 17:34
- Lokalizacja: Luchów Górny Biłgoraj
mam problem a6 c6 3,0tdi z grzechotaniem przy rozruchu z tego co czytałem na forum to jest to wina napinaczy,Czy ktoś może z was wymieniał napinacze jeśli tak to czy był robiony cały rozrząd czy tylko napinacze . Jaki jest to całkowity koszt części i robocizna i gdzie to można wymienić TANIO jestem z lubelskiego czekam na odpowiedź.
w C6 niestety to jest droga sprawa
jakiś czas temu pisał o tym Piotruś
a6-c6kupno-vt8188.htm?highlight=rozrz%B1d
jakiś czas temu pisał o tym Piotruś
a6-c6kupno-vt8188.htm?highlight=rozrz%B1d
ŻYJ DLA LUDZI NIE DLA RZECZY...
Bogdan, Bogdan,
Witam
mam podobny problem do rozgryzienia w ledwo zakupinym A6 3.0 TDI
czy robić ten rozrząd i co
-jak Pan się zdecydował to ile co ile kosztowało ?
uprzejmie z góry dziękuję za sugestię i sam się w przyszłości podzielę swoim doświadczeniem
pozdrawiam i trzymam kciuki
Witam
mam podobny problem do rozgryzienia w ledwo zakupinym A6 3.0 TDI
czy robić ten rozrząd i co
-jak Pan się zdecydował to ile co ile kosztowało ?
uprzejmie z góry dziękuję za sugestię i sam się w przyszłości podzielę swoim doświadczeniem
pozdrawiam i trzymam kciuki
A6 3.0 TDI BMK Quattro Avat TipTronic 2005r
bylo A6 2.5 TDI AKE Quattro 2002
bylo A6 2.5 TDI AKE Quattro 2002
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 770
- Rejestracja: 03 gru 2008, 22:44
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: S6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 335KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Konin/wlkp
- Kontakt:
TANIO to to zrobisz jak sobie kupisz cały nowy silnik...Bogdan pisze:mam problem a6 c6 3,0tdi z grzechotaniem przy rozruchu z tego co czytałem na forum to jest to wina napinaczy,Czy ktoś może z was wymieniał napinacze jeśli tak to czy był robiony cały rozrząd czy tylko napinacze . Jaki jest to całkowity koszt części i robocizna i gdzie to można wymienić TANIO .
Według różnych opinii ludzi na forach niemieckich (tam gdzie rzadko ktoś wpada na pomysł cofania licznika przed sprzedażą) - rozrząd zaczyna się "kończyć" w silnikach 2.7 i 3.0 td po przebiegach około 500-600k km (w modelach '04-'06).
Także jeśli ktoś ma "auto z Gubina" z przebiegiem 130k km albo "z Włoch" (z przebiegiem 30k km) - a silnik grechoce jak sieczkarnia przy rozruchu - niech podziękuje osobie od której okazyjnie auto kupił. Inną sprawą jest brak 100% pewności że "to rozrząd"... :lol:
Temat "wymiany rozrządu w 3.0 i 2.7 tdi" tutaj: http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=5799
I już wiadomo dlaczego nie da się "wymienić napinacza" , albo "łańcuszka", albo innej pierdołki za "maksymalnie 3k PLN".
pozdr
_TMr
witam mam zamiar zakupić audi w dieslu i tak dużo się naczytałem o silnikach że wybrałem silnik 2,7 tdi teraz zauważyłem jeszcze jedna różnicę do 2008 roku były silniki 2,7tdi (180KM) a roczniki od 2008 w górę 190KM . Właśnie auto jakie chciałem zakupić jest z roku 2008 czy może ktoś wie coś o tych silnikach a razcej różnicy miedzy tymi silnikami widzę że spalanie jest o 1l/100km mniejsze przy mocniejszym silniku , a jak z awaryinością króty wybrać silnik .?
dziękuję z góry za informacje .
dziękuję z góry za informacje .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 66
- Rejestracja: 12 maja 2013, 14:53
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Olkusz / małopolska
Witam
Około miesiąc temu kupiłem A6 2,7 TDI 2005 pierwsza rej styczeń 2006 z przebiegiem 240 000 od osoby prywatnej z D. Kod silnika to BPP , moje wrażenia po przejechaniu 4000 km są takie że auto super silnik rewelacja w trasie pali 6 litrów przy 120 km , przy wolniejszej jeździe jeszcze mniej.oleju nie bierze ani grama nie ma potrzeby iść w 3,0 jeśli ktoś patrzy na koszty.
Około miesiąc temu kupiłem A6 2,7 TDI 2005 pierwsza rej styczeń 2006 z przebiegiem 240 000 od osoby prywatnej z D. Kod silnika to BPP , moje wrażenia po przejechaniu 4000 km są takie że auto super silnik rewelacja w trasie pali 6 litrów przy 120 km , przy wolniejszej jeździe jeszcze mniej.oleju nie bierze ani grama nie ma potrzeby iść w 3,0 jeśli ktoś patrzy na koszty.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 66
- Rejestracja: 12 maja 2013, 14:53
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Olkusz / małopolska
tak tak
Powiem wam że trochę wam piją te 3.0 TDI w Q + tip. U mnie 140km/h spalanie 5.6-6.0 litra najwięcej spalił mi 8 litrów ale to już ponad 200 ciągle było. Fakt jest faktem ze u mnie jest manual i napęd na przód.
Aby nie być gołosłownym zacytuję kolegę z forum
Aby nie być gołosłownym zacytuję kolegę z forum
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga