audi a4 b5 2.5 tdi akn v6 klekotanie
audi a4 b5 2.5 tdi akn v6 klekotanie
witam wymienilem walki, popychacze, dzwigienki, pestki,rozrzad kompletny,wszystko napinacze, rolki,pompe ,termostat,uszczelniacze zaworowe,zaworki zwrotne ,odme,membrane w podstawie ,filtra,wtryski po regeneracji,czyszczenie misek,mam taki problem glosno klekocze mi silnik jak stary diezel rano jak zapale to jest cisza pieknie chodzi po 10,20 sekundach zaczyna klekotac niewiem co to moze byc kat wtrysku dobry jedynie co to mi pali dluzo bo spokojna jazda 12liter i pompa ma prawdopodobnie uszkodzony sterownik bo na goracym silniku musze dlugo krecic zeby zapalic na zimnym od szczla
Ostatnio zmieniony 09 lut 2011, 18:32 przez kuki23, łącznie zmieniany 2 razy.
- spinacz2100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
- Imię: Szubert
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
Witam, ostatnio walczyłem z tym w audi a4 2,5 tdi kumpla po diagnozie fachowca który naprawia pompy wyszło że jest uszkodzona pompa a mianowicie jakiś tam przestawiacz kąta wtrysku.
Co do sterownika to napewno nie jest uszkodzony bo auto by nie paliło.A nie masz żadnych błędów odnośnie tej pompy?
Kumpel jak zaoszczędzi kase to pojedzie na naprawe.U tego chłopa koszt całkowitej regeneracji pompy to 1800zł wraz ze sterownikiem ale mówił że będzie robił tylko to co trzeba i wyjdzie dużo taniej.A co do tego odpalania to włąśnie jest tak samo w tej a4 że na ciepłym gorzej pali a niedługo (według diagnozy) może wcale nie odpalić.
Nie wiem kiedy pojedzie na naprawe ale jak zrobi to dam znać.
PS.Ten mechanik mówił że właśnie tak klekocze bo pompa ma już słabą wydajność...
Jak odpalasz zimny to chodzi pięknie ale tylko dasz gazu to robi się klekot...
Poszukaj jest tu mój post gdzieś na dole!
Co do sterownika to napewno nie jest uszkodzony bo auto by nie paliło.A nie masz żadnych błędów odnośnie tej pompy?
Kumpel jak zaoszczędzi kase to pojedzie na naprawe.U tego chłopa koszt całkowitej regeneracji pompy to 1800zł wraz ze sterownikiem ale mówił że będzie robił tylko to co trzeba i wyjdzie dużo taniej.A co do tego odpalania to włąśnie jest tak samo w tej a4 że na ciepłym gorzej pali a niedługo (według diagnozy) może wcale nie odpalić.
Nie wiem kiedy pojedzie na naprawe ale jak zrobi to dam znać.
PS.Ten mechanik mówił że właśnie tak klekocze bo pompa ma już słabą wydajność...
Jak odpalasz zimny to chodzi pięknie ale tylko dasz gazu to robi się klekot...
Poszukaj jest tu mój post gdzieś na dole!
- spinacz2100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
- Imię: Szubert
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
po pierwsze zastosuj się do regulaminu bo wątek zaraz przepadnie!
po drugie a co przed wymianą tego wszystkiego nie klekotało?
po trzecie sypie się pompa w sumie tysiąs w tą a w tamtą przy takiej inwestycji to...
co do spalania to raczej nie ma to wpływu przynajmniej w a4 pali tyle co zawsze chociaż nie wiadomo kiedy ta pompa zaczeła padać co do mocy to też chyba raczej nie ale myśle że i to i to powinno się poprawić po naprawie lub wymianie pompy!
Według mnie 12 litrów (na quatro) po mieście na niedogrzanym silniku nie jest źle!
Moje A6 przednionapędowe z manualem pali ok 10-11 litrów po mieście na gługiej trasie 7,5 ale to inna sprawa.
po drugie a co przed wymianą tego wszystkiego nie klekotało?
po trzecie sypie się pompa w sumie tysiąs w tą a w tamtą przy takiej inwestycji to...
co do spalania to raczej nie ma to wpływu przynajmniej w a4 pali tyle co zawsze chociaż nie wiadomo kiedy ta pompa zaczeła padać co do mocy to też chyba raczej nie ale myśle że i to i to powinno się poprawić po naprawie lub wymianie pompy!
Według mnie 12 litrów (na quatro) po mieście na niedogrzanym silniku nie jest źle!
Moje A6 przednionapędowe z manualem pali ok 10-11 litrów po mieście na gługiej trasie 7,5 ale to inna sprawa.
- spinacz2100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
- Imię: Szubert
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
Widziałm nawet ogłoszenie za 950zł
W sumie po rozmowie z tym mwchanikim wynikało że taka skomplikowana to ona nie jest dla tych co się znają a cześci do naprawy są w miare tanie.
Ja bym radził jechać do takiego fachowca jak ja znalazłem wymieni co trzeba a czego nie to nie.koszt będzie uzależniony od ilości pracy ale nie wiecej niż 1800zł za całość.Ale jak zrobi to bedziesz wiedział co masz...
Albo używke ale taraz znaleść dobre źródło....
[ Dodano: 2011-02-09, 19:58 ]
a co do tego 8,5 litra to chyba jazda mieszana z przewagą trasy 70 na 30 i to wolno...
W sumie po rozmowie z tym mwchanikim wynikało że taka skomplikowana to ona nie jest dla tych co się znają a cześci do naprawy są w miare tanie.
Ja bym radził jechać do takiego fachowca jak ja znalazłem wymieni co trzeba a czego nie to nie.koszt będzie uzależniony od ilości pracy ale nie wiecej niż 1800zł za całość.Ale jak zrobi to bedziesz wiedział co masz...
Albo używke ale taraz znaleść dobre źródło....
[ Dodano: 2011-02-09, 19:58 ]
a co do tego 8,5 litra to chyba jazda mieszana z przewagą trasy 70 na 30 i to wolno...
ja powiem ci kolego też zauważam po odpaleniu silnika ,po krótkim czasie takie lekkie klekotanie i trwa to z 2sekundy ,miałem tak na pompie przed wymianą i po wymianie też leciutko jest zauważalne ,co do pompiarzy ,polecam tą firmę :
http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-vp-44 ... 32579.html
ja za całą drugą pompę po regeneracji zaplacilem 2500zł ,bo moja była w rozsypce ,a tak byłoby tylko 2000zł .dają do pompy wydruk z kalibracji -profi firma .
http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-vp-44 ... 32579.html
ja za całą drugą pompę po regeneracji zaplacilem 2500zł ,bo moja była w rozsypce ,a tak byłoby tylko 2000zł .dają do pompy wydruk z kalibracji -profi firma .
błogosławieni Ci co nie mają nic do powiedzenia i nie ubierają tego faktu w słowa .....
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- spinacz2100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
- Imię: Szubert
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt: