Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

audi a4 b5 2.5 tdi akn v6 klekotanie

Wszystko co dotyczy ogólnie całej gamy A6/A7 silników wysokoprężnych, nie przywiązane stricte do konkretnego modelu.
ODPOWIEDZ
kuki23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 01 gru 2010, 19:18
Lokalizacja: malopolska

audi a4 b5 2.5 tdi akn v6 klekotanie

Post autor: kuki23 » 08 lut 2011, 19:59

witam wymienilem walki, popychacze, dzwigienki, pestki,rozrzad kompletny,wszystko napinacze, rolki,pompe ,termostat,uszczelniacze zaworowe,zaworki zwrotne ,odme,membrane w podstawie ,filtra,wtryski po regeneracji,czyszczenie misek,mam taki problem glosno klekocze mi silnik jak stary diezel rano jak zapale to jest cisza pieknie chodzi po 10,20 sekundach zaczyna klekotac niewiem co to moze byc kat wtrysku dobry jedynie co to mi pali dluzo bo spokojna jazda 12liter i pompa ma prawdopodobnie uszkodzony sterownik bo na goracym silniku musze dlugo krecic zeby zapalic na zimnym od szczla
Ostatnio zmieniony 09 lut 2011, 18:32 przez kuki23, łącznie zmieniany 2 razy.

kuki23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 01 gru 2010, 19:18
Lokalizacja: malopolska

Post autor: kuki23 » 09 lut 2011, 16:48

witam i nikt mi nie pomoze nie wiecie co moze byc przyczyna tego klekotu

Awatar użytkownika
spinacz2100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 392
Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
Imię: Szubert
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: spinacz2100 » 09 lut 2011, 17:08

Witam, ostatnio walczyłem z tym w audi a4 2,5 tdi kumpla po diagnozie fachowca który naprawia pompy wyszło że jest uszkodzona pompa a mianowicie jakiś tam przestawiacz kąta wtrysku.
Co do sterownika to napewno nie jest uszkodzony bo auto by nie paliło.A nie masz żadnych błędów odnośnie tej pompy?
Kumpel jak zaoszczędzi kase to pojedzie na naprawe.U tego chłopa koszt całkowitej regeneracji pompy to 1800zł wraz ze sterownikiem ale mówił że będzie robił tylko to co trzeba i wyjdzie dużo taniej.A co do tego odpalania to włąśnie jest tak samo w tej a4 że na ciepłym gorzej pali a niedługo (według diagnozy) może wcale nie odpalić.
Nie wiem kiedy pojedzie na naprawe ale jak zrobi to dam znać.
PS.Ten mechanik mówił że właśnie tak klekocze bo pompa ma już słabą wydajność...
Jak odpalasz zimny to chodzi pięknie ale tylko dasz gazu to robi się klekot...
Poszukaj jest tu mój post gdzieś na dole!

kuki23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 01 gru 2010, 19:18
Lokalizacja: malopolska

Post autor: kuki23 » 09 lut 2011, 17:23

wielkie dzieki a myslalem ze cos sie sypie bo dopiero dolozylem 10 tys i tu klekocze a moze byc slabsze auto i wiecej palic

Awatar użytkownika
spinacz2100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 392
Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
Imię: Szubert
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: spinacz2100 » 09 lut 2011, 18:32

po pierwsze zastosuj się do regulaminu bo wątek zaraz przepadnie!
po drugie a co przed wymianą tego wszystkiego nie klekotało?
po trzecie sypie się pompa w sumie tysiąs w tą a w tamtą przy takiej inwestycji to...
co do spalania to raczej nie ma to wpływu przynajmniej w a4 pali tyle co zawsze chociaż nie wiadomo kiedy ta pompa zaczeła padać co do mocy to też chyba raczej nie ale myśle że i to i to powinno się poprawić po naprawie lub wymianie pompy!
Według mnie 12 litrów (na quatro) po mieście na niedogrzanym silniku nie jest źle!
Moje A6 przednionapędowe z manualem pali ok 10-11 litrów po mieście na gługiej trasie 7,5 ale to inna sprawa.

kuki23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 01 gru 2010, 19:18
Lokalizacja: malopolska

Post autor: kuki23 » 09 lut 2011, 19:02

nie klekotal bo nie mal wczym walki byly okragle starte do zera ale spalanie napewno ma dluze bo kumpel ma w osce 8.5 litra normalna jazda ja mam silnik dogrzany jak jezdze robie po 50 km w jedna strone i nie szleje spokojna jazda a co myslisz o tych pompach z allegro 1400zl i stara zdajesz

Awatar użytkownika
spinacz2100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 392
Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
Imię: Szubert
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: spinacz2100 » 09 lut 2011, 19:56

Widziałm nawet ogłoszenie za 950zł
W sumie po rozmowie z tym mwchanikim wynikało że taka skomplikowana to ona nie jest dla tych co się znają a cześci do naprawy są w miare tanie.
Ja bym radził jechać do takiego fachowca jak ja znalazłem wymieni co trzeba a czego nie to nie.koszt będzie uzależniony od ilości pracy ale nie wiecej niż 1800zł za całość.Ale jak zrobi to bedziesz wiedział co masz...
Albo używke ale taraz znaleść dobre źródło....

[ Dodano: 2011-02-09, 19:58 ]
a co do tego 8,5 litra to chyba jazda mieszana z przewagą trasy 70 na 30 i to wolno...

Awatar użytkownika
ari
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 29 paź 2010, 23:44
Lokalizacja: MALBORK

Post autor: ari » 13 lut 2011, 10:16

ja powiem ci kolego też zauważam po odpaleniu silnika ,po krótkim czasie takie lekkie klekotanie i trwa to z 2sekundy ,miałem tak na pompie przed wymianą i po wymianie też leciutko jest zauważalne ,co do pompiarzy ,polecam tą firmę :
http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-vp-44 ... 32579.html
ja za całą drugą pompę po regeneracji zaplacilem 2500zł ,bo moja była w rozsypce ,a tak byłoby tylko 2000zł .dają do pompy wydruk z kalibracji -profi firma .
błogosławieni Ci co nie mają nic do powiedzenia i nie ubierają tego faktu w słowa .....

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 13 lut 2011, 13:55

kuki23- masz możliwość zrobienia logów?

kuki23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 01 gru 2010, 19:18
Lokalizacja: malopolska

Post autor: kuki23 » 13 lut 2011, 14:18

w tej chwili nie mam szns zrobic logow bo jestem za granica ale jak wroce to postaram sie zrobic

Awatar użytkownika
spinacz2100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 392
Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
Imię: Szubert
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: spinacz2100 » 13 lut 2011, 19:44

kolego ari u ciebie z tym klekotaniem przez chwile po odpaleniu jest wogóle inna historia (zły olej lub masz już słabą hydraulike) a nijak się to ma do pompy...
Autor pisze że po odpaleniu jest cicho(tak jak powinno być) a po chwili zaczyna klekotać.

kuki23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 01 gru 2010, 19:18
Lokalizacja: malopolska

Post autor: kuki23 » 24 lut 2011, 20:34

witam dzis bawilem sie laptopem programem jakims i wszedlem w opcjie przestawiania katu wtrysku i jak przestawilem auto zaczelo ciszej chodzic mysle ze mam zly kat wtrysku tylko nie wiem jak to sprawdzic prosze o pomoc

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja