Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

Analiza wyników DPF 2,0 TDI CSUB 136 KM A4B8 2015

Wszystko co dotyczy ogólnie całej gamy A6/A7 silników wysokoprężnych, nie przywiązane stricte do konkretnego modelu.
ODPOWIEDZ
Szajn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 216
Rejestracja: 20 sty 2022, 08:03
Imię: Szajn
Rocznik: 2011
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Inne
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław

Analiza wyników DPF 2,0 TDI CSUB 136 KM A4B8 2015

Post autor: Szajn » 26 sty 2024, 09:39

Rzutem na taśmę proszę jeszcze o interpretację wyników dla DPF audi a4b8 2,0 tdi 2015 r.
Samochód ma przebieg 136kk, latane głównie po mieście
Dzięki
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
tomnik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 548
Rejestracja: 17 wrz 2010, 01:54
Imię: Tomasz
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Re: Analiza wyników DPF 2,0 TDI CSUB 136 KM A4B8 2015

Post autor: tomnik » 26 sty 2024, 13:59

Zapełnienie popiołem jest w połowie maksymalnego. Ale... Jeśli podczas wykonywania zdjęć, silnik pracował na biegu jałowym, to różnica ciśnienia filtra (20 hpa) wydaje się za duża.
Wykonaj te pomiary bezpośrednio po regeneracji filtra. Po regeneracji wykonaj też log "Objętość strumienia spalin w filtrze cząstek stałych IDE04652" razem ze wskazaniem czujnika różnicy ciśnienia (w hpa), przyspieszając 100% od powiedzmy 1,6tys. do 4 tys. obrotów/min. Lub po prostu obserwuj (niezbyt bezpieczne) wskazanie różnicy ciśnienia i podaj maksymalną jego wartość.
Jak przebiega proces regeneracji - ilu kilometrowy odcinek, jaki czas trwania ? Jakie temperatury DPF ?
Dedykowane Moduły LED oświetlenia wnętrza-niezawodne/bezawaryjne Kontakt : PW/Mail prolumo@yahoo.com

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl