2.5TDI V6 Zgasl i nie ospala. Wypiety czujnik poziomu oleju
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 11 lip 2012, 00:19
- Lokalizacja: Legnica
2.5TDI V6 Zgasl i nie ospala. Wypiety czujnik poziomu oleju
Witam Kolegow. Kupilem ostanio Pasasta b5 99r Tiptronic. Podczas powrotu z jeziorka Auto nagle stanelo zapalila sie kontrolka swiec zarowych. Poczym po chwili odpalil I pojechal dalej. Lecz nie trwalo to dlugo iz po przejechaniu kilku kilometrow auto zgaslo i juz nie odpalilo. Podejrzewalem pompke w baku bo nie bylo jej slychac a wczesniej byla slyszalna lecz sie mylilem. Wepchalem autko na kanal i zauwarzylem niepodpieta kostke Do czujnika poziomu aleju znajdujacego sie w misce. Czy to moze byc przyczyna Pytam dla tego ze ta boje sie odpalac paska bo jak zdjolem obudowe rozrzadu to sie przestraszylem. pasek jest ponadcinany i ponadrywany ( chyba juz sie wysluzyl) i boje sie ze poprostu w kazdej chwili moze peknac. Bardzo prosze o pomoc... Bo nie wiem czy auto tak poprostu moze zgasnac bo odpiela sie kostka od poziomu oleju Z Gory Dziekuje za odp. Podam gg. 7356683
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 453
- Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
- Imię: Robert
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 299KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa/Terespol
kolego...
Jezeli rozrzad jest w takim fatalnym stanie to wymien go w 1 kolejnosci.
W audi 2.5 tdi, nie ma pompy w baku. Pompa VP sama zasysa paliwo z baku. KIedys czytalem aby wlasnie z tego wzgledu zawsze miec powyzej 1/4 paliwa gdyz pompa smarowana jest paliwem.
Wg mnie padla Ci po prostu pompa paliwa.
Podlacz samochod pod Vaga i zobacz jakie bledy wywala.
Jezeli rozrzad jest w takim fatalnym stanie to wymien go w 1 kolejnosci.
W audi 2.5 tdi, nie ma pompy w baku. Pompa VP sama zasysa paliwo z baku. KIedys czytalem aby wlasnie z tego wzgledu zawsze miec powyzej 1/4 paliwa gdyz pompa smarowana jest paliwem.
Wg mnie padla Ci po prostu pompa paliwa.
Podlacz samochod pod Vaga i zobacz jakie bledy wywala.
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
michok, to nie tak wygląda. W zbiorniku jest pompka. W zbiorniku jest wydzielona komora z której nastepuje zasysanie paliwa przez pompę wtryskową. Do tej komory paliwo jest pompowane przez pompkę "zbiornikową". Do pewnego momentu gdy paliwa w zbiorniku jest duzo to ono samoczynnie się do tej komory przelewa. Gdy jest go mało (nie wiem ile dokładnie, jedni piszą, że 1/2 zbiornika, inni, że 1/4) wtedy juz sie samo nie przeleje i musi ta pompka je przepompować.michok pisze:KIedys czytalem aby wlasnie z tego wzgledu zawsze miec powyzej 1/4 paliwa gdyz pompa smarowana jest paliwem
Zdarzyło mi się, że elektryk potrzebował bezpiecznik i "pożyczył" sobie ten od pompki. Auto w pewnym momencie stanęło ale miałem naprawdę mało paliwa (może 1/4 a może nawet mniej).
mareczek882, odczytaj błędy i zapodaj na forum
Części samochodowe online - Motostacja pl
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga