michok pisze:KIedys czytalem aby wlasnie z tego wzgledu zawsze miec powyzej 1/4 paliwa gdyz pompa smarowana jest paliwem
michok, to nie tak wygląda. W zbiorniku jest pompka. W zbiorniku jest wydzielona komora z której nastepuje zasysanie paliwa przez pompę wtryskową. Do tej komory paliwo jest pompowane przez pompkę "zbiornikową". Do pewnego momentu gdy paliwa w zbiorniku jest duzo to ono samoczynnie się do tej komory przelewa. Gdy jest go mało (nie wiem ile dokładnie, jedni piszą, że 1/2 zbiornika, inni, że 1/4) wtedy juz sie samo nie przeleje i musi ta pompka je przepompować.
Zdarzyło mi się, że elektryk potrzebował bezpiecznik i "pożyczył" sobie ten od pompki. Auto w pewnym momencie stanęło ale miałem naprawdę mało paliwa (może 1/4 a może nawet mniej).
mareczek882, odczytaj błędy i zapodaj na forum
