Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Usługa] Kurier Siódemka ODRADZAM

ODPOWIEDZ
Jestem Slaby

Post autor: Jestem Slaby » 26 sty 2013, 10:57

niestety, moim zdaniem SIÓDEMKA jest najsłabszym kurierem. dużo bardziej przyjazne wydaje się byc UPC czy DPD. Nawet ostatnio Kolporter Express (K-EX) mnie nie zawiódł.

Siedziba SIÓDEMKI w Częstochowie jest źle oznakowana i w ogóle dojazd do niej to jakaś totalna porażka, cholera wie gdzie jest biuro, gdzie się paczki odbiera. Pominę fakt, iż wygląda jak slumsy...

takze ciutkę popieram opinię co do tego by omijać SIÓDEMKę :P

imm3

Post autor: imm3 » 26 sty 2013, 12:48

DPD nie przyjmują przesyłek od osób fizycznych.

Awatar użytkownika
łapek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 334
Rejestracja: 22 sie 2010, 00:00
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
Kontakt:

Post autor: łapek » 26 sty 2013, 14:44

Kochana "7" kiedyś zamawiałem alufelgi - 2 dotarły, a 2 kurier zapomniał wziąć z magazynu i miał dowieźć następnego dnia. Po około 2 tygodniach jeżdżenia felg po kraju, 100 telefonach - odebrałem je w końcu sam z magazynu.
Diesel a6-c6/ Audi A6 C6.

Awatar użytkownika
phpbb3 forum A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1267
Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: phpbb3 forum A6 » 28 sty 2013, 11:32

[quote="Jestem Slaby"]niestety, moim zdaniem SIÓDEMKA jest najsłabszym kurierem. dużo bardziej przyjazne wydaje się byc UPC czy DPD. Nawet ostatnio Kolporter Express (K-EX) mnie nie zawiódł.

ja miałem ostatnio przygodę z DPD, czekałem na przesyłkę a jako że były święta i potem sylwek to trochę odpuściłem, po nowym roku sprawdzam na stronie status przesyłki a tam że były już dwie próby doręczenia i za trzecim razem kurier zostawił awizo. we wszystkich przypadkach byłem w domu. dzwonię do centrali a tam się okazało że kurier woził paczkę do innej miejscowości na tą samą ulicę. podobno źle wpisany adres przez nadawcę. ale kilka dni temu dzwoni do mnie babka, która wysyłała paczkę bo zamiast 17 zł dostała fakturę na ponad 30 z powodu nieudanych doręczeń. ona sprawdziła adres na ory liście przewozowym i okazało się że był wpisany poprawny a to kurier musiał coś popieprzyć. nie raz odbierałem paczkę od siódemki i spoko, kurier potrafił zadzwonić czy ktoś będzie w domu i jak trafić bo mieszkam na takim zadupiu, że nie wszystkie nawigacje pokażą
wina nie leży po stronie firmy tylko niekompetentnych i leniwych pracowników.

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 28 sty 2013, 11:49

grzałka pisze:wina nie leży po stronie firmy tylko niekompetentnych i leniwych pracowników.
Przepraszam, że się wtrącę... ale kto tworzy 'firmę' i jej wizerunek? Jak dla mnie właśnie jej pracownicy... 'firma' to nie szyld... a grupa ludzi działająca w jednym wspólnym celu... zapewnienia stałego i zyskownego wzrostu...

Jeśli pracownicy są niekompetentni, to nie ma dla mnie znaczenia, jak się ta 'firma' nazywa... zachowania pracowników rzutują wprost na jej 'image'...

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1362
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 28 sty 2013, 22:51

0x4B25A pisze:
grzałka pisze:wina nie leży po stronie firmy tylko niekompetentnych i leniwych pracowników.
Przepraszam, że się wtrącę... ale kto tworzy 'firmę' i jej wizerunek? Jak dla mnie właśnie jej pracownicy... 'firma' to nie szyld... a grupa ludzi działająca w jednym wspólnym celu... zapewnienia stałego i zyskownego wzrostu...

Jeśli pracownicy są niekompetentni, to nie ma dla mnie znaczenia, jak się ta 'firma' nazywa... zachowania pracowników rzutują wprost na jej 'image'...
ÂŚwięta racja "całościowy obraz firmy" tworzą ludzie od samej góry po sam dół. Bez wyjątku.
Dobrą reputację, renomę firmy tworzy się latami - złą można mieć i w dzień...

adrian055

Post autor: adrian055 » 28 sty 2013, 22:57

Ja miałem podobną sytuacje z DPD zamówiłem paczke na alledrogo paczka wysłana pryiorytetem i 1,5tygodnia po wysłaniu dzwonie do sprzedawcy z zapytaniem co sie dzieje z moja paczką on na to że wysłana i doręczona tak ma w komputerze zrobiłem mu awanture jak to przecież ja nic nie odbierałem podał mi ne przesyłki zadzwoniłem do centrali dpd w legnicy pytam sie co to ma znaczyć a pani na to że dzwoni już do kuriera jak się okazało kurierowi niechciało się jechać do mnie i kilka dni wcześniej wpisał że dostarczone po kilku dniach przywozi i nic ani przepraszam ani dzień dobry dał i pojechał ''nawet podpisywać odbioru nie musiałem bo sam już to zrobił''

mundial_82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 17 lis 2012, 21:51
Lokalizacja: Strzelce Kraj

Post autor: mundial_82 » 29 sty 2013, 17:12

0x4B25A pisze:
grzałka pisze:wina nie leży po stronie firmy tylko niekompetentnych i leniwych pracowników.
Przepraszam, że się wtrącę... ale kto tworzy 'firmę' i jej wizerunek? Jak dla mnie właśnie jej pracownicy... 'firma' to nie szyld... a grupa ludzi działająca w jednym wspólnym celu... zapewnienia stałego i zyskownego wzrostu...

Jeśli pracownicy są niekompetentni, to nie ma dla mnie znaczenia, jak się ta 'firma' nazywa... zachowania pracowników rzutują wprost na jej 'image'...





dobrze napisane
Audi a6 c6 allroad 3.0 tdi quattro

Awatar użytkownika
Bart_d
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 434
Rejestracja: 19 cze 2009, 10:11
Imię: Daniel
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 TFSI 560KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Bart_d » 30 sty 2013, 12:46

Miałem podobne dwa przypadki, ale jeden z nich utkwił mi bardzo.
Zakupiłem towar z przesyłką UPS-em, niezwłocznie dostałem nr do śledzenia przesyłki. Na drugi dzień wg. informacji przesyłka była w Ełku, a na 3 dzień w dostawie. Widząc taką informację zapewniłem "całodobową" obecność osoby w miejscu dostarczenia. Moje zdziwienie wieczorem wzbudził wpis iż przesyłkę awizowano (czy jakoś tak). No nic, pewnie moja mama nie usłyszała domofonu gdyż mój synek do cichych nie należy. Czekam oczywiście cierpliwie w następnym dniu (podgłaszając dźwięk domofonu). Wieczorem około godziny 19 sprawdzam ponownie status przesyłki.
<szok> Takie oczy zrobiłem jak zobaczyłem wpis, iż odbiorca nie posiadał środków pieniężnych na opłacenie przesyłki. Tego było już za wiele. Jako że mam zainstalowany monitoring wokół domu, zabrałem się za przegląd ubiegłych dni - i tak jak myślałem, ani śladu kuriera. Pewny swego dzwonię na infolinię i rozmawiam z miłą panią z call center która zapewnia że nie wynika to na pewno z ich winy, a może adres, a może ktoś nie usłyszał dzwonka... Po przedstawieniu jej faktów i argumentu w postaci nagrań monitoringu, uprzejma Pani podaje numer kuriera.
Kurier początkowo zapewnia ( z odrobiną cwaniactwa), że był ale nikogo nie było, a za drugim razem omyłkowo wpisał że brak środków bo też nikogo nie było. Wobec tego wyciągam swego asa z rękawa i mówię że w takim razie spotkamy się jutro z rana w siedzibie w Ełku i wspólnie z kierownictwem obejrzymy jak to Pan kurier nikogo nie zastał..... nagle w słuchawce cisza a niedługo po niej pokrętne tłumaczenia że mało zarabia, że rozliczają ich za coś tam, że czasu mało a do mnie musi odbijać 5 km, itd. Każdy ma ciężko - wierzę, ale wypisywanie głupot w stylu odbiorca nie posiadał środków pieniężnych na opłacenie przesyłki to już lekka przesada zwłaszcza że nadawca też ma wgląd do śledzenia swojej przesyłki i nie będzie pytał czyja to wina tylko od razu wyrabia sobie opinię o odbiorcy.
Historia skończyła się tak że 2 godziny po powyższej rozmowie (po godzinie 21) miałem przesyłkę w domu, kurier który ją dostarczył powiedział że rozmawiałem z jego kolegą....ale głosu nie da się tak łatwo zmienić - nie skomentowałem tego.

rafal149135
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 252
Rejestracja: 05 wrz 2011, 10:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: rafal149135 » 31 sty 2013, 00:14

Panowie, tylko że w każdej firmie kurierskiej znajdą sie ch... nie ludzie;)
ze swojej strony polecam DPD i UPS, ktoś pisał że nie da się wysłać przez DPD jeżeli jest się osobą fizyczną, jest mnóstwo stron umożliwiających zamowienie kuriera
a co do siódemki i czestochowy to... ;)

Myszor10
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 21 sty 2013, 22:35
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Myszor10 » 07 lut 2013, 14:42

Ja parę razy zamawiałem towary które sprzedający wysyłał Siódemką,nigdy nie było problemów,towar był na drugi dzień od wysyłki,jako że mnie prawie cały dzień nie ma w mieszkaniu,kurier zawsze dzwonił i odbierałem gdzieś po drodze.Więc chyba wszystko zależy od kuriera.

Audi A7 3.0 BMK 224KM

Post autor: Audi A7 3.0 BMK 224KM » 08 lut 2013, 11:49


Awatar użytkownika
shogun
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 224
Rejestracja: 02 mar 2010, 15:55
Imię: Tomek
Moje auto: Inne
Rocznik: 2020
Nadwozie: SUV
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Lublin

Post autor: shogun » 01 kwie 2013, 00:01

mam firmę i dużo sprzedaje wysyłkowo, mam doświadczenia z tysiącami paczek. Wysyłałem UPS, Kolporterem (K-EX), DPD i Siódemką, Obecnie korzystam z DPD i Siódemki właśnie, najwięcej wysyłam właśnie siódemką, zawsze tak jest, że jakiś patałach będzie ciągnął opinie całej firmy na dno, wiadomo, zdarzają się skargi, ale jest ich bardzo mało, najwięcej kłopotów (z terminowością doręczeń) miałem z K-EX, UPS rozbijał dużo paczek. Najlepszą firmą uważam jest DPD, jest niestety najdroższa. Jak dla mnie złoty środek to właśnie siódemka. A najgorsze doświadczenia mamy z Opkiem (dostawy), ciągłe opóÂźnienia, zamoczone paczki itd.
wcześniej C6 2.4 BDW FWD 2005 i C6 2.7 TDI CANC Quattro S-line virus 230KM 470Nm, Merc W205 C200T 4matic 2016
Obecnie Q8 3.0 55 TFSI 2020

Gość.

Post autor: Gość. » 08 sie 2015, 15:36

Odgrzeję kotleta ponieważ czesto korzystam w obie strony z róznych firm. Firma jest jedna ale czy siódemka czy DPD czy poczta to wszystko zalezy od konkretnego pracownika najczesciej samego kuriera. W mojej okolicy wiele lat poczta dostarczała bez zarzutu az nagle sie zmieniła obsada i tez niby avizo a byłem w domu. DPD w okolicy Chocianowa to dramat-czesci nie mogły dojechać a u mnie ta firma bez zarzutu. Tak że kazda firma ma swoje czarne owce...

Przem@S

Post autor: Przem@S » 09 sie 2015, 22:40

Siódemka z DPD się połączyli ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Odradzam (spoza Forum)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga