AUTO CZęÂŚCI SZOBLIK chorzów
ul.Styczyńskiego 12
chorzów 41-500
zakupiłem u tego pana łożysko to mojej audiczki i okazało się że nie ten model i chciałem wymienić na właściwy
lecz co usłyszałem w sklepie że trzeba było najpierw sprawdzić i tyle .
I teraz mam nie potrzebne łożysko do sprzedania może ktoś chce kupić
zapraszam na PW dobra cena
[sklep] AUTO CZęÂŚCI szoblik
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 57
- Rejestracja: 24 wrz 2009, 18:18
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
[sklep] AUTO CZęÂŚCI szoblik
pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 30 sie 2010, 16:18
- Lokalizacja: chorzow
- Kontakt:
Re: [sklep] AUTO CZęÂŚCI szoblik
Abdul pisze:AUTO CZęÂŚCI SZOBLIK chorzów
ul.Styczyńskiego 12
chorzów 41-500
zakupiłem u tego pana łożysko to mojej audiczki i okazało się że nie ten model i chciałem wymienić na właściwy
lecz co usłyszałem w sklepie że trzeba było najpierw sprawdzić i tyle .
I teraz mam nie potrzebne łożysko do sprzedania może ktoś chce kupić
zapraszam na PW dobra cena
Dzień dobry Panu. W swoim opisie zapomniał Pan dodać ze łożysko a zarazem strona jak i oś,była podawana przez Pana.łożysko jak najbardziej było zgodne z naszej strony do Pana modelu samochodu i danych które Pan podał. Nam Pan tłumaczył w sklepie ,że mechanik wprowadził w błąd.Dlatego nie umiem zrozumieć dlaczego w Pana opisie winą obarczany jest nasz sklep. Zna Pan dobrze warunki zakupu u nas towaru. i jesteśmy tolerancyjni i ugodowi. Natomiast w momencie jak Pan zamówił i zakupił,żle to trzeba sie do tego przyznać samemu siebie,a nie zwalać winę na sklep. SZANUJMY SIEBIE NAWZAJEM pozdrawiam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 57
- Rejestracja: 24 wrz 2009, 18:18
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
kolego nie ma takiego prawa żeby towar zwrócić , dzwoniłem do rzecznika konsumenta.
I jeśli towar jest w pełni sprawny czyli dobry to tylko i wyłącznie jest dobrą wolą sprzedającego czy ci przyjmie czy nie towar.
I dupa zostałem z łożyskiem i nawet nie mogę go tu wystawić do działu sprzedam bo nie mam tylu postów co też uważam za bezsens.
Ale to już inna bajka .
I jeśli towar jest w pełni sprawny czyli dobry to tylko i wyłącznie jest dobrą wolą sprzedającego czy ci przyjmie czy nie towar.
I dupa zostałem z łożyskiem i nawet nie mogę go tu wystawić do działu sprzedam bo nie mam tylu postów co też uważam za bezsens.
Ale to już inna bajka .
pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 30 sie 2010, 16:18
- Lokalizacja: chorzow
- Kontakt:
Andi 2.5 tdi pisze:Abdul, witam , jak masz paragon- to wedle praw konsumenta masz prawo do zwrotu towaru w okreslonym terminie (oczywiscie niezywanego w oryginalnym opakowaniu ), bez koniecznosci podawania przyczyny .
Apropo sklepu ,hmm......kiepska jest ta ugodowosc ,skoro klient zostal z towarem , ktory nie pasuje !
witam ponownie.. klient został z towarem który sam zamówił i świadomie odebrał. A propo towaru: pasuje w 100%. tylko poszkodowany zapomniał dodać ze zamówił tylną piastę i taka otrzymał. To już nie nasza wina że klient w ciemno zamawia części a po wizycie u mechanika okazuje się ze to nie tył tylko przód.PRETENSJE I ÂŻALE TYLKO DO SAMEGO SIEBIE.
Najpierw się sprawdza co jest potrzebne do kupienia,a nie po paru dniach przychodzi z żalem i własną pomyłkę na kogoś zwala a na forach pierdoły wypisuje że błednie sprzedane.
pozdrawiamy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 57
- Rejestracja: 24 wrz 2009, 18:18
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
auto czesci pisze:Andi 2.5 tdi pisze:Abdul, witam , jak masz paragon- to wedle praw konsumenta masz prawo do zwrotu towaru w okreslonym terminie (oczywiscie niezywanego w oryginalnym opakowaniu ), bez koniecznosci podawania przyczyny .
Apropo sklepu ,hmm......kiepska jest ta ugodowosc ,skoro klient zostal z towarem , ktory nie pasuje !
witam ponownie.. klient został z towarem który sam zamówił i świadomie odebrał. A propo towaru: pasuje w 100%. tylko poszkodowany zapomniał dodać ze zamówił tylną piastę i taka otrzymał. To już nie nasza wina że klient w ciemno zamawia części a po wizycie u mechanika okazuje się ze to nie tył tylko przód.PRETENSJE I ÂŻALE TYLKO DO SAMEGO SIEBIE.
Najpierw się sprawdza co jest potrzebne do kupienia,a nie po paru dniach przychodzi z żalem i własną pomyłkę na kogoś zwala a na forach pierdoły wypisuje że błednie sprzedane.
pozdrawiamy.
Tak zgodzę się tylko dlaczego w innych firmach typu carspeed (polecam) intercars (polecam) Jadar (polecam) i wiele innych nigdy nie było problemu z oddaniem a u pana Szoblika były problemy ,ba nawet zaproponowałem wymiane tylnią piaste (280 pln) za przednie łożysko (140pln ) też nie chciał to już wogóle nie zrozumiałe.
Po rozmowie z innym właścicielem sklepu gdzie zakupiłem łożysko powiedział że dziwne zachowanie sprzedającego .
A pytałem kilku znajomych , też powiedzieli że pan szoblik jest bardzo problematyczny.
W każdym bądź razie NIE POLECAM i każdemu znajomemu będę odradzał ten o to sklep.
Jak ktoś nie dba o klienta który nie pierwszą rzecz kupował w tym sklepie bo trochę kasy tam zostawiłem to już trudno ja tam na pewno już nic nie kupie . koniec kropka.
pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce