[A6 C5 Avant] Navi 2din
[A6 C5 Avant] Navi 2din
Witam. Kupiłem cały stelaż, kosz, radio symphony oraz panel klimy okazyjnie za 300zł. Radio do rozkodowania ale to już sam ogarnę. Muszę dokupić jeszcze ramkę na awaryjne i popiołkę. Mam takie pytania.
1. Czy potrzebuję coś jeszcze do tej przekładki na 2din? Jak tak to proszę o konkrety.
2. Jakie przelotki muszę kupić aby podłączyć chwilowo to radio symphony oraz jakie do podłączenia nawigacji nie dedykowanej?
3. Czy ta ramka w aso do navi jest uniwersalna i będzie pasowała do każdej 7'?
Posiadam a6 c5 98r
1. Czy potrzebuję coś jeszcze do tej przekładki na 2din? Jak tak to proszę o konkrety.
2. Jakie przelotki muszę kupić aby podłączyć chwilowo to radio symphony oraz jakie do podłączenia nawigacji nie dedykowanej?
3. Czy ta ramka w aso do navi jest uniwersalna i będzie pasowała do każdej 7'?
Posiadam a6 c5 98r
Ostatnio zmieniony 01 kwie 2015, 15:55 przez mrk303, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 51
- Rejestracja: 26 kwie 2012, 15:03
- Imię: Damian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A4 B5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T ANB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Bełchatów
1. Potrzebujesz jeszcze osłonę lewarka oraz obudowę stelaża jak na foto.
Jeżeli chodzi o ramkę to wydaje mi się ze powinna pasować, w każdym radiu 2 din jak kupisz to powinna być półkieszeń która będzie na pewno pasować.
Jeżeli chodzi o ramkę to wydaje mi się ze powinna pasować, w każdym radiu 2 din jak kupisz to powinna być półkieszeń która będzie na pewno pasować.
Było: A6 C5 1.8T 308/441
A6 C5 2.7 BiT 285/419
BMW E90 335i 385/601
Jest: A6 C7 3.0T 448/530
A4 B5 1.6 LPG
A6 C5 2.7 BiT 285/419
BMW E90 335i 385/601
Jest: A6 C7 3.0T 448/530
A4 B5 1.6 LPG
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 51
- Rejestracja: 26 kwie 2012, 15:03
- Imię: Damian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A4 B5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T ANB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Bełchatów
Czemu nie jest potrzebne? Ja właśnie próbuje sobie wszystko skompletować żeby było oryginał i wyczytałem ze trzeba zmienić osłonę lewarka oraz obudowę. Nie chce ciąć starej osłony lewarka bo to druciarstwo.egoonn pisze:to ze zdjecia jest nie potrzebne do swapa na 2 din
Mrk303 możesz opisać jak Ci poszło z przekładka? Tzn co miałeś a co musiałeś docinać.
Było: A6 C5 1.8T 308/441
A6 C5 2.7 BiT 285/419
BMW E90 335i 385/601
Jest: A6 C7 3.0T 448/530
A4 B5 1.6 LPG
A6 C5 2.7 BiT 285/419
BMW E90 335i 385/601
Jest: A6 C7 3.0T 448/530
A4 B5 1.6 LPG
Nic nie docinałem. Wszystko jest zrobione cacy.
Potrzebujesz
-konsolę pod 2din
-panel klimatronika pod 2din
-popielniczkę pod 2din
-ramkę na awaryjne pod 2din
Ja osobiście zrezygnowałem póki co z popiołki bo jak ją zamontujesz to znika ci praktycznie całą ta przestrzeń na gadżety, która jest pod popiołką i zostaje mały kawałek. Podobno też trzeba zmienić tą obudowę lewarka skrzyni biegów ale tego jeszcze nie sprawdzałem. Póki co jest ok ale może w jakiś sposób będzie ona kolidowała z popiołką.
Chodzi o to
![Obrazek]()
Jest jeszcze inna bajka z tunelami od nawiewu. W 1din są one montowane w innym miejscu do ramki niż w 2din i tutaj musisz już zrobić jakąś prowizorkę. Ja przymocowałem je plastikowymi opaskami i jest git. Teoretyczne bez mocowania też siedziały stabilnie ale wolałem je jakoś zabezpieczyć.
Jak chcesz jeszcze coś wiedzieć to pisz.
[ Dodano: 2015-04-20, 11:41 ]
Może mi ktoś powiedzieć co jeszcze potrzebuję aby radio siedziało sztywno w kieszeni? Mianowicie gdy je wkładam ma spore luzy po bokach więc mniemam, że jest jeszcze coś potrzebne ale nie wiem co. Jakaś pół kieszeń czy coś?
![Obrazek]()
Potrzebujesz
-konsolę pod 2din
-panel klimatronika pod 2din
-popielniczkę pod 2din
-ramkę na awaryjne pod 2din
Ja osobiście zrezygnowałem póki co z popiołki bo jak ją zamontujesz to znika ci praktycznie całą ta przestrzeń na gadżety, która jest pod popiołką i zostaje mały kawałek. Podobno też trzeba zmienić tą obudowę lewarka skrzyni biegów ale tego jeszcze nie sprawdzałem. Póki co jest ok ale może w jakiś sposób będzie ona kolidowała z popiołką.
Chodzi o to
Jest jeszcze inna bajka z tunelami od nawiewu. W 1din są one montowane w innym miejscu do ramki niż w 2din i tutaj musisz już zrobić jakąś prowizorkę. Ja przymocowałem je plastikowymi opaskami i jest git. Teoretyczne bez mocowania też siedziały stabilnie ale wolałem je jakoś zabezpieczyć.
Jak chcesz jeszcze coś wiedzieć to pisz.
[ Dodano: 2015-04-20, 11:41 ]
Może mi ktoś powiedzieć co jeszcze potrzebuję aby radio siedziało sztywno w kieszeni? Mianowicie gdy je wkładam ma spore luzy po bokach więc mniemam, że jest jeszcze coś potrzebne ale nie wiem co. Jakaś pół kieszeń czy coś?
dziś zacząłem zabawę. i mam kilka pytań
- gdzie przykręca się te aluminiowe wsporniki od mocowania stelaża
- natrafiłem gdzieś że trzeba wymienić również część tunelu, tą w kształcie H, może to ktoś potwierdzić?
- tymczasowo będzie radio audi Symphony, muszę je kodować do tylnich głośników bose?
- gdzie przykręca się te aluminiowe wsporniki od mocowania stelaża
- natrafiłem gdzieś że trzeba wymienić również część tunelu, tą w kształcie H, może to ktoś potwierdzić?
- tymczasowo będzie radio audi Symphony, muszę je kodować do tylnich głośników bose?
s6 c5 avant 4.2 v8 | a4 b7 sline 1.8T | polo 6n2