leon11 pisze:Maciejo85, pisałeś wcześniej, że chcesz wgrać polskie menu, więc i tak musisz podnieść soft do 5150. Jeżeli masz problem z BT, to wgrywasz drugą płytkę na której jest właśnie BT. Nie wiem na czym polega Twój problem ze znalezieniem telefonu. Najlepiej usuń wcześniej wszystkie urządzenia które masz sparowane i wyczyść dane w telefonie MMI to powinien znaleźć nowy tel.
Ok jestem już umówiony na wganie softa,
A gdzie mogę znaleźć opcję wykasowania wszystkich zesparowanych urządzeń? W tych podstawowych opcjach, nie mam nigdzie opcji BT,
Maciejo85, jak będziesz miał polskie menu poradzisz sobie. Poszukasz pod klawiszami NAME i TEL.
VCP+K
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS GS 450h IV 345 KM
leon11 pisze:Maciejo85, jak będziesz miał polskie menu poradzisz sobie. Poszukasz pod klawiszami NAME i TEL.
Ok wielkie dzięki za pomoc, jak tylko wgram od razu dam znać czy już wszystko ok.
Niestety wczoraj napotkałem kolejny problem, podczas kręcenia kierownicą-kierownica wydaje dźwięk taki przypominający tarcie gumy o gume, teraz czas wyjaśnić o co w tym chodzi. Mam nadzieję, że to jakaś drobna usterka.
[ Dodano: 2017-02-13, 16:16 ]
leon11 pisze:Maciejo85, pisałeś wcześniej, że chcesz wgrać polskie menu, więc i tak musisz podnieść soft do 5150. Jeżeli masz problem z BT, to wgrywasz drugą płytkę na której jest właśnie BT. Nie wiem na czym polega Twój problem ze znalezieniem telefonu. Najlepiej usuń wcześniej wszystkie urządzenia które masz sparowane i wyczyść dane w telefonie MMI to powinien znaleźć nowy tel.
Soft 5150 wgrany, najnowsza Navi wgrana, przyjemność = 400zł mniej w portfelu.
Ale niestety Pan poinformował mnie, że nie mam BT:( to była dla mnie najsmutniejsza informacja... co teraz mam począć?
No właśnie po wciśnięciu CAR -> SETUP wyskakuje mi ta informacja co na zdjęciu wyżej jest, a nie mam pojęcia gdzie indziej tego szukać. Przekopalem opcje SETTINGS Ale bezskutecznie, chociaż jest opcja że coś pominalem
Mazurek1219, aby wejść w czerwone menu naciskasz jednocześnie SETUP i RETURN z tym, że najpierw wciskasz SETUP i zaraz RETURNi przytrzymujesz tak oba na raz przez kilka sekund.
Ostatnio zmieniony 10 kwie 2017, 22:00 przez leon11, łącznie zmieniany 1 raz.
VCP+K
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS GS 450h IV 345 KM
MaTyS pisze:Ale Mazurek1219 chce sprawdzić wersję Firmware a nie wejść do czerwonego menu ...
Jeżeli nie może sprawdzić wersji w SETUPIE, to właśnie wskazuję jak ma wejść w czerwone menu a tam w pierwszą linijkę INTERFACEBOX, gdzie w którejś linii na pierwszej stronie jest ujęta wersja.
Przed chwilą sprawdzałem ten sposób w MMI 2G High.
VCP+K
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS GS 450h IV 345 KM
Udało mi się wejść w INTERFACEBOX i wyskoczyło mi takie coś. (Zdjęcie niżej). Pomoże mi ktoś to zdiagnozować co to jest dokładnie? Jestem kompletnie zielony w temacie, autko mam od kilku dni i chciałbym mieć Polskie Menu. Pokierowałby ktoś jak się za to zabrać?
Mazurek1219, Masz MMI Basic a do niego nie ściągniesz polskiego menu. Jedynie możesz poszukać na znanym portalu kto oferuje polskie menu, ale to już za odpowiednią kasę. Sam możesz najwyżej ściągnąć mapy "Audi MMI Basic Plus EE 2014-2015". Nie wiem czy są nowsze, ale te instalowałem.
Spolszczenia na tym forum dotyczą przeważnie MMI 2G High i płyta z softem 5150 właśnie jest do takiego MMI. Ma ono w pełni kolorowy, 7 calowy wyświetlacz a Ty masz 5 calowy, monochromatyczny.
VCP+K
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS GS 450h IV 345 KM
leon11To mi się bieda trafiła, nie ogarnąłem tego przed kupnem to teraz mam za swoje wiem że to już nie bardzo w tym temacie no ale skoro tutaj rozmawiamy to też tu zapytam. Najwyżej mnie ukamieniujecie Mógłbyś podać jakiś link do tych map? I rozumiem że je po prostu się wypala na płytkę najmniejsza prędkością i opcją zakończenia dysku z danymi? :D
Polska, Czechy, Słowacja, Węgry .... są na EE-cd1 i ważą 261,1 MB.
Po ściągnięciu i rozpakowaniu masz plik ISO i wypalasz jako obraz płyty.
VCP+K
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS GS 450h IV 345 KM
Witam!
Jestem nowym użytkownikiem forum i niedawnym posiadaczem Audi A6 C5 1.9 TDI Avant z 1999 roku. Od miesiąca jestem właścicielem nowszego modelu Audi A6 C6 2.7 TDI 180 KM Avant wersja S Line z 2006. W poprzednim aucie nie było MMI i kupując A6 C6 nie miałem pojęcia jakie są wersje MMI i nawet nie wiedziałem, że się to tak nazywa. Poprzedni właściciel nie potrafił mi wytłumaczyć, ani włączyć nawigacji. Tłumaczył, że on jej nie używał, tylko swojej takiej "przyklejanej" do szyby. W schowku była oryginalna niemiecka płyta z 2009 roku. Próbowałem ją wgrywać, ale nie dało rady. Pojawiały się jakieś niemieckie komunikaty. Podejrzewam, że problem jest nie tylko w tym, że na płycie jest przestarzała nawigacja, ale że na dodatek jest ona tylko na obszar Niemiec (na płycie nie pisze np. "Europe", ale "Deusthland"). Odtwarzacz znajduje sięw schowku z przodu po stronie pasażera i wygląda jakby to był tylko CD (nie DVD). Mój problem polega na tym, że też nie wiem, tzn nie jestem pewien co mam za wersję MMI i czy da się uaktualnić firmware, następnie mapy i ewentualnie polskie menu. Mój syn będąc w warsztacie ze swoim samochodem powiedział o moim problemie i zapytał o możliwość uaktualnienia oprogramowania. W odpowiedzi usłyszał, że "to się nie da, bo to za stary model". Próbowałem coś znaleźć w Necie, ale mam po tym jeszcze większy mętlik we łbie. Moje MMI wygląda tak jak te ze zdjęcia w lewym górnym rogu, więc jest to chyba "okrojone", wąskie, monohromatyczne (czerwona czcionka na czarnym tle) MMI 2G LOW/BASIC.
Czy naprawdę nic z tym nie można zrobić? Z Neta naczytałem się tylko ostrzeżeń, że można łatwo "powalić" system jak coś robi się źle, lub próbuje się aktualizować niekompatybilne (zła wersja) oprogramowanie. Czy ktoś mógłby mi pomóc? Jakieś rady? Wskazówki?
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Troniusz, łącznie zmieniany 1 raz.