Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

5150 czy 5170

Nawigacja fabryczna
adw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 28 sty 2013, 06:59
Lokalizacja: Konin

5150 czy 5170

Post autor: adw » 07 paź 2013, 23:42

Witam wszystkich mam pyt w moim mim mam wgraną wersję 5150 da mi coś więcej jeśli wgrał bym wersję 5170 ogólnie dodatkowo chodzi mi że 5150 wgrałem i do tego dodałem pl i mam problem z kierownicą bo nie działają mi guziki kombinowałem z kodowaniem itp itd koledzy mi pomogli jak potrafili i lipa nie działa więc może mógłbym wgrać nowszą wersję?? czy lepiej zotać przy wersji 5150 z góry dziękuję za podpowiedzi :)

Awatar użytkownika
sosna
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 486
Rejestracja: 27 sty 2013, 14:15
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Jarosław/Stuttgart/DE
Kontakt:

Post autor: sosna » 08 paź 2013, 05:14

Kolego zawsze możesz probowac u mnie niby nie było bluethoof ale po aktualizacji się znalazł heh ale u ciebie to bym jeszcze to kodowanie sprawdził

adw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 28 sty 2013, 06:59
Lokalizacja: Konin

Post autor: adw » 08 paź 2013, 09:47

hmm znalazłęm coś takiego

Proszę o nie podawanie w publicznym miejscu linków do nielegalnego oprogramowania! (0x4B25A)

sprawdzał ktoś może czy to można wgrać spokojnie?:)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez adw, łącznie zmieniany 1 raz.

Pixii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 30 lip 2013, 09:48
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: Pixii » 08 paź 2013, 11:23

Miałem to samo.. Po wgraniu polaka przestała działac kierownica i BT. Pomogło kodowanie

adw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 28 sty 2013, 06:59
Lokalizacja: Konin

Post autor: adw » 08 paź 2013, 11:27

ok to wypalam płytki i zapodaje do mmi <lol>

[ Dodano: 2013-10-08, 15:04 ]
no i przed wcześnie się cieszyłem :) wgrałem pl literki i zeszło mi na oprogramowanie 5150 zakodowałem kierownicę i lipa :) hmm tak się zastanawiam czy moze lepszy rozwiązanie było by zostawić na 5570 nie wgrywać pl literek i wtedy zakodować <mysli> może ma ktoś jakieś uwagi ciekawe?:)

Pixii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 30 lip 2013, 09:48
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: Pixii » 08 paź 2013, 17:40

chyba to nie ma nic zspolnego... ja zrobiłem pierw polski a dopiero po kilku godzinach okazało sie ze nie działa kiera... po 2 dniach zrobiłem kodowanie i działa.

adw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 28 sty 2013, 06:59
Lokalizacja: Konin

Post autor: adw » 08 paź 2013, 18:00

zakodowałem ją tak jak powinna być bo nie działała mi od początku odczekam jakiś czas i może ruszy :)

shaqal
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1125
Rejestracja: 15 mar 2010, 19:47
Imię: hmm?
Rocznik: 2021
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: Brak
Skrzynia: Brak
Paliwo: Brak
Lokalizacja: Grudziądz / Gdańsk - DES Auto
Kontakt:

Post autor: shaqal » 08 paź 2013, 21:04

Podjedź do kogoś kto zna się na kodowaniu modułów.

Soft w mmi nie ma tu zupełnie znaczenia.

Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 10 paź 2013, 10:13

adw, Wchodzisz w zielone menu
-ust.diagnostyczne
-AKP 0x01 , 0x0B 0x0C
-zaznaczasz MFL
schodzisz do dołu akceptujesz zmiany,wychodzisz z zielonego restsrt MMI i kierownica będzie działała
_________________

Awatar użytkownika
jacek528
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 363
Rejestracja: 06 maja 2012, 15:36
Imię: Jacek
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Brak
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lubuskie - Żary

Post autor: jacek528 » 12 paź 2013, 19:40

<nerwus> Podzielę się z Wami swoimi spostrzeżeniami.
Wielokrotnie już robiłem update sotfu w MMI 2G i ani razu jeszcze nie udało mi się zrobić tego tak, aby nie działały funkcję kierownicy. Zawsze kiedy robię to z niższego softu do 5150 i później dokładam Polskie menu wychodzi to bez najmniejszych problemów.
Fakt jest również taki, że za każdym razem profilaktycznie odczytuje "istotne" dane VCDS'em i zapisuje je na "wszelki wypadek".

A teraz lekki "hard core" :D
Kilka dni temu znajomy poprosił mnie o zmianę (update softu) i spolszczenie menu.
Podstawił mi autko a ja zabrałem się za pracę ... ale mimo podłączonego prostownika podczas tej operacji aku padło (okazało się, że niedokładnie włączyłem prostownik). Ojjj jakiego ja się stresu nabawiłem. MMI przestało odpowiadać a jedyne co się pojawiało to mrugające przyciski na panelu sterowania :(
Ale chwilkę pomyślałem, kilka operacji i bootloader wystartował w trybie awaryjnym.
Aż na koniec pozwoliłem postawić sobie małe piwko :)

Zatem moje małe sugestie dla wszystkich - postępujmy krok po kroku, korzystając ze sprawdzonych tutoriali, sprawdzajmy swoje poczynania nawet kilkukrotnie jeśli nie jesteśmy czegokolwiek pewni :)

shaqal
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1125
Rejestracja: 15 mar 2010, 19:47
Imię: hmm?
Rocznik: 2021
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: Brak
Skrzynia: Brak
Paliwo: Brak
Lokalizacja: Grudziądz / Gdańsk - DES Auto
Kontakt:

Post autor: shaqal » 12 paź 2013, 22:46

Jeśli wgrywa się tylko soft pl to prostownik nie jest konieczny.

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 12 paź 2013, 22:50

shaqal pisze:Jeśli wgrywa się tylko soft pl to prostownik nie jest konieczny.
Tu nie chodzi tylko o to, aby Ci się nie rozładował aku, ale także o to, aby nie było wahań napięcia...

Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 13 paź 2013, 11:09

0x4B25A pisze:Tu nie chodzi tylko o to, aby Ci się nie rozładował aku, ale także o to, aby nie było wahań napięcia...
Dokładnie, zgadzam się z Krzysiem <okok>. Nawet jakby ktoś nagle chciał wejść do auta w którym jesteś w środku i wgrywasz update'a to przy otwarciu zapalają się wszystkie lampeczki oraz cyferki na liczniku i już spadki napięć mogą się pojawić i kiszka

jedrusrs6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 04 sie 2013, 21:47
Lokalizacja: Krynica Górska

Post autor: jedrusrs6 » 13 paź 2013, 18:24

KL4K50N pisze:
0x4B25A pisze:Tu nie chodzi tylko o to, aby Ci się nie rozładował aku, ale także o to, aby nie było wahań napięcia...
Dokładnie, zgadzam się z Krzysiem <okok>. Nawet jakby ktoś nagle chciał wejść do auta w którym jesteś w środku i wgrywasz update'a to przy otwarciu zapalają się wszystkie lampeczki oraz cyferki na liczniku i już spadki napięć mogą się pojawić i kiszka
Jak ktos parę złoty oszczędza na paliwie to niech podłącza prostownik hehehehehe

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 13 paź 2013, 20:21

Jak ktos parę złoty oszczędza na paliwie to niech podłącza prostownik hehehehehe
Skoro tak wszystko wiesz najlepiej, to życzę Ci powodzenia... <okok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja