
5150 czy 5170
5150 czy 5170
Witam wszystkich mam pyt w moim mim mam wgraną wersję 5150 da mi coś więcej jeśli wgrał bym wersję 5170 ogólnie dodatkowo chodzi mi że 5150 wgrałem i do tego dodałem pl i mam problem z kierownicą bo nie działają mi guziki kombinowałem z kodowaniem itp itd koledzy mi pomogli jak potrafili i lipa nie działa więc może mógłbym wgrać nowszą wersję?? czy lepiej zotać przy wersji 5150 z góry dziękuję za podpowiedzi 

hmm znalazłęm coś takiego
Proszę o nie podawanie w publicznym miejscu linków do nielegalnego oprogramowania! (0x4B25A)
sprawdzał ktoś może czy to można wgrać spokojnie?:)
Proszę o nie podawanie w publicznym miejscu linków do nielegalnego oprogramowania! (0x4B25A)
sprawdzał ktoś może czy to można wgrać spokojnie?:)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez adw, łącznie zmieniany 1 raz.
ok to wypalam płytki i zapodaje do mmi
[ Dodano: 2013-10-08, 15:04 ]
no i przed wcześnie się cieszyłem
wgrałem pl literki i zeszło mi na oprogramowanie 5150 zakodowałem kierownicę i lipa
hmm tak się zastanawiam czy moze lepszy rozwiązanie było by zostawić na 5570 nie wgrywać pl literek i wtedy zakodować
może ma ktoś jakieś uwagi ciekawe?:)

[ Dodano: 2013-10-08, 15:04 ]
no i przed wcześnie się cieszyłem



- jacek528
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 363
- Rejestracja: 06 maja 2012, 15:36
- Imię: Jacek
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Brak
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lubuskie - Żary

Wielokrotnie już robiłem update sotfu w MMI 2G i ani razu jeszcze nie udało mi się zrobić tego tak, aby nie działały funkcję kierownicy. Zawsze kiedy robię to z niższego softu do 5150 i później dokładam Polskie menu wychodzi to bez najmniejszych problemów.
Fakt jest również taki, że za każdym razem profilaktycznie odczytuje "istotne" dane VCDS'em i zapisuje je na "wszelki wypadek".
A teraz lekki "hard core" :D
Kilka dni temu znajomy poprosił mnie o zmianę (update softu) i spolszczenie menu.
Podstawił mi autko a ja zabrałem się za pracę ... ale mimo podłączonego prostownika podczas tej operacji aku padło (okazało się, że niedokładnie włączyłem prostownik). Ojjj jakiego ja się stresu nabawiłem. MMI przestało odpowiadać a jedyne co się pojawiało to mrugające przyciski na panelu sterowania

Ale chwilkę pomyślałem, kilka operacji i bootloader wystartował w trybie awaryjnym.
Aż na koniec pozwoliłem postawić sobie małe piwko

Zatem moje małe sugestie dla wszystkich - postępujmy krok po kroku, korzystając ze sprawdzonych tutoriali, sprawdzajmy swoje poczynania nawet kilkukrotnie jeśli nie jesteśmy czegokolwiek pewni

Dokładnie, zgadzam się z Krzysiem0x4B25A pisze:Tu nie chodzi tylko o to, aby Ci się nie rozładował aku, ale także o to, aby nie było wahań napięcia...

Jak ktos parę złoty oszczędza na paliwie to niech podłącza prostownik heheheheheKL4K50N pisze:Dokładnie, zgadzam się z Krzysiem0x4B25A pisze:Tu nie chodzi tylko o to, aby Ci się nie rozładował aku, ale także o to, aby nie było wahań napięcia.... Nawet jakby ktoś nagle chciał wejść do auta w którym jesteś w środku i wgrywasz update'a to przy otwarciu zapalają się wszystkie lampeczki oraz cyferki na liczniku i już spadki napięć mogą się pojawić i kiszka