Witam klubowiczów i proszę o pomoc,
zainspirowany tematami na forum (naprawa zamka - stycznik otwartych drzwi), postanowiłem dobrać sie do niego i naprawić. Cała akcja uwięczona sukcesem, lampki się palą, komputer pokazuje otwarte drzwi - super. Ale moja radość nie trwała długo.
Po skręceniu drzwi zrobiłem kilka prób otwierania i zamykania zamka, przy otwratych drzwiach, a potem samymi drzwiami - było OK.
Kiedy wsiadłem do środka, zamknąłem centralny zamek kluczykiem i coś wydało dziwny dzwięk w zamku. Niestety nie mogłem już otworzyć drzwi od środka. Rygiel się podniósł lecz zamek nie chce się otworzyć. Wyszedłem przez okno i próbuję otwierać klamką z zewnątrz i też nie działa. Klamka tak jakby podnosiła się do połowy i dalej nie chce.
Od razu zacząłem przegladać forum w poszukiwaniu pomocy ale żadne metody nie skutkują.
Podejrzewam, że zamek się zaryglowal i zablokował i nic go nie rusza.
Jestem w trakcie odkręcania tylnych drzwi i będę próbował rozwalić w jakiś sposób zamek.
Jeśli sie nie da to spróbuje odpiłować metalowe ucho wchodzace w zamek.
Jeśli ktoś może mi pomóc o proszę o info.
proszę o smsa na tel 503 157 088 - oddzwonię.
Pozdrawiam
Maciej
[ALL] Zablokowane drzwi kierowcy
[ALL] Zablokowane drzwi kierowcy
Pozdrawiam
Maciej
Maciej
- 7agan
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 109
- Rejestracja: 15 lis 2008, 11:29
- Lokalizacja: Mullingar/Ireland
- Kontakt:
tu masz moje rozwiazanie problemu. Ja tez tak mialem
all-c5nie-otwieraja-sie-drzwi-vt13491.h ... 34d795f1cd
all-c5nie-otwieraja-sie-drzwi-vt13491.h ... 34d795f1cd
Dzięki 7agan za podpowiedź. Cel mój i twój ten sam - rozprawić sie z zatrzaskiem.
Ty to zrobiłeś od środka, ja spróbuję jednak od zewnątrz, bo robieranie tapicery w środku mnie przeraża.
[ Dodano: 2009-09-20, 19:41 ]
No i poszło,
Dla zainteresowanych;
1. demontujesz tylne drzwi (odłączyć wtyczki przy słupku).
2. zaopatrzyć się w porządny waski brzeszczot (wolframowy lub bimetal, taki zwykły nie przetnie tej twardej stali INOX); najlepiej jakaś raczka do montażu brzeszczota.
3. Okleić rant drzwi i słupek taśma aby ograniczyć zadrapania, podczas cięcia polecam rant owinąć jkąś blaszką.
4. No i tniemy, najpierw pierwszy pręt, potem następny (zajęło mi to ok 2h).
5. Straty - trzeba kupić nowy zatrzask i zretuszować zadrapania.
Ufff, a teraz nie wiem co z tym pieprz... zamkiem, bo po wymontowaniu chodzi, rygluje i otwiera, mechanizm zewnętrzny i wewnętrzny działa - - ryzykować i jeszcze raz go podłączyć????
Ty to zrobiłeś od środka, ja spróbuję jednak od zewnątrz, bo robieranie tapicery w środku mnie przeraża.
[ Dodano: 2009-09-20, 19:41 ]
No i poszło,
Dla zainteresowanych;
1. demontujesz tylne drzwi (odłączyć wtyczki przy słupku).
2. zaopatrzyć się w porządny waski brzeszczot (wolframowy lub bimetal, taki zwykły nie przetnie tej twardej stali INOX); najlepiej jakaś raczka do montażu brzeszczota.
3. Okleić rant drzwi i słupek taśma aby ograniczyć zadrapania, podczas cięcia polecam rant owinąć jkąś blaszką.
4. No i tniemy, najpierw pierwszy pręt, potem następny (zajęło mi to ok 2h).
5. Straty - trzeba kupić nowy zatrzask i zretuszować zadrapania.
Ufff, a teraz nie wiem co z tym pieprz... zamkiem, bo po wymontowaniu chodzi, rygluje i otwiera, mechanizm zewnętrzny i wewnętrzny działa - - ryzykować i jeszcze raz go podłączyć????
Pozdrawiam
Maciej
Maciej
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga