Witam. Plynie mi z usa audi a6 c7 2014r - przedlift bez sline
Musze kupic zderzak , lampe lewą , błotnik lewy.
Wiem ze blotniki przed i po lifcie sie nie roznia.
Jak jest ze zderzakiem ? Ciezko dostac przedliftowy w sline
Czy do przedlifta moge zalozyc poliftowy zderzak ? Czy lampy bede musial zmieniac na poliftowe rowniez ?
Jak z nadkolami ? Trzeba cos przerabiac, zamieniac ?
Prosze o rzeczową porade.
Pozdrawiam
Przedlift vs lift
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 30 sie 2020, 16:00
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8 TFSI 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 33
- Rejestracja: 24 lis 2013, 05:46
- Imię: Roland
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Lokalizacja: głogów
Re: Przedlift vs lift
Pierwszy post powinien raczej być w innym dziale .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 119
- Rejestracja: 21 mar 2010, 18:28
- Imię: Sebastian
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Przedlift vs lift
Rada w zakresie przeróbek: nie rezaj go na polifta, bo to wiocha. Zrób jak należy w oryginale na przedliftowych częściach. Masz miesiąc zanim auto dotrze do PL więc do tego czasu uda Ci się skompletować wszystkie potrzebne elementy. Jedyne co to przy koniecznej naprawie przodu, dla poprawy wyglądu zewnętrznego też śmiało bym zamontował zderzaki s-line a potem cieszył się jazdą auta z dobrze skonfigurowanym układem napędowym 2,0/3,0 TFSI ze skrzynią tiptronic (zamiast ryzykownego s-tronica).
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 96
- Rejestracja: 22 sty 2010, 18:24
- Imię: Adam
- Rocznik: 2009
- Moje auto: Allroad C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
Re: Przedlift vs lift
Dokładnie tak jak pisze Johanes, nie przerabiaj na polifta ani nie rób rzeźby bo przy odsprzedaży bedziesz się z nim bujał ... jak i tak kupujesz to kup od S-line i bedzie git.Johanes pisze: ↑30 sie 2020, 21:37Rada w zakresie przeróbek: nie rezaj go na polifta, bo to wiocha. Zrób jak należy w oryginale na przedliftowych częściach. Masz miesiąc zanim auto dotrze do PL więc do tego czasu uda Ci się skompletować wszystkie potrzebne elementy. Jedyne co to przy koniecznej naprawie przodu, dla poprawy wyglądu zewnętrznego też śmiało bym zamontował zderzaki s-line a potem cieszył się jazdą auta z dobrze skonfigurowanym układem napędowym 2,0/3,0 TFSI ze skrzynią tiptronic (zamiast ryzykownego s-tronica).