
[A6C6] Problem z wlewem paliwa / bakiem - ILE SIę MIEÂŚCI??
[A6C6] Problem z wlewem paliwa / bakiem - ILE SIę MIEÂŚCI??
Mam taki dziwny problem i chciałbym skonsultować bo może to wada modelu. Mianowicie mam niby bak na 70L. Jak już jest praktycznie pusty i wrzucam nalewak na automat to przy 63l (sporadycznie 65) pistolet odbija. Potem ręcznie spokojnie mogę dobić do 80L
!! tylko długo to trwa. Czy to jakiś problem z odpowietrzaniem czy po prostu taka chała konstrukcji? bak wychodzi że jest 80 a nie 70L (nie wierzę ze jest miejsce na 10 L w przewodach) ale odbija przy 63. za każdym razem, w 100% tankowań. możecie sie podzielić jak to u Was wygląda? MOdel A6 Kombi 2.0 TFSI (czyli benzynka)

Pozdrawiam posiadaczy Audi
2.0 TFSI + virus => 248KM / 360Nm
można? hehe
2.0 TFSI + virus => 248KM / 360Nm

w audi a6 c6 są montowane 70tki i 80tki, ale nie wiem dokładnie, które modele jaki mają zbiornik. Może jest tak, że przed liftem 70L a po lifcie 80L? ale to tylko mój domysł.
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2015, 20:28 przez vacos, łącznie zmieniany 1 raz.
to ile jest to dla mnie drugoplanowa rzecz. bardziej mnie interesuje czy u was też dystrybutor odbija aż tak wczesnie z automatu. każdy jakim tankowałem.
co do baku to przy zakupie nowego samochodu masz wybór i za dopłata można mieć 80. ja nie dopłacałem ale może coś im się porąbało i dali mi to w gratisie, albo robią tak już standardowo ze jest 80 tylko opcja w konfiguracji została. nie mam pojęcia.
co do baku to przy zakupie nowego samochodu masz wybór i za dopłata można mieć 80. ja nie dopłacałem ale może coś im się porąbało i dali mi to w gratisie, albo robią tak już standardowo ze jest 80 tylko opcja w konfiguracji została. nie mam pojęcia.
Pozdrawiam posiadaczy Audi
2.0 TFSI + virus => 248KM / 360Nm
można? hehe
2.0 TFSI + virus => 248KM / 360Nm

Zasada jest taka
Jesli auto jest wyposazone w naped Quattro pojemnosc baku wynosi 80 ltr
Jesli oska to 70 ltr
Spowodowane to jest pewnie większym zuzyciem paliwa napedu Quattro
![Obrazek]()
Uploaded with ImageShack.us
Jesli auto jest wyposazone w naped Quattro pojemnosc baku wynosi 80 ltr
Jesli oska to 70 ltr
Spowodowane to jest pewnie większym zuzyciem paliwa napedu Quattro
Uploaded with ImageShack.us
Wykonane Mody
Virus 287KM 574 Nm
Podświetlenie tablicy rej. LED
Plan 4 the worst hope for the best
Virus 287KM 574 Nm
Podświetlenie tablicy rej. LED
Plan 4 the worst hope for the best
myślę ze na jakichś 30 stacjach minimum bo jeżdżę po całej Polsce. oczywiście że chodzi o umowne 63 litry, kurde mam pisać ze raz 62,55 innym 64,30? powiedzmy w przedziale 63-65 jesli mam bak pusty i range pokazuje 0 , nie sądziłem że muszę aż tak łopatologicznie to tłumaczyć a i nie oczekuję tłumaczenia mi jak 10 latkowi że jak mam pół baku i dolewam to nie przy 63L odbija.
pianka opczywiście się kisi pod samym korkiem dosyć wczesnie ale ile by jej nie było, ile by nie było też zdekalibrowanych dystrybuotrów to jak wlewasz 80 litrów do 70 litrowego baku mając prawie zero i zawsze odbija ci w okolicach, które wyżej wypisałem i musisz dolewać z 15 litrów ręcznie to chyba jest coś na rzeczy. Słyszałem że może być coś z odpowietrzeniem dodam że prawo jazdy mam od 97 roku i miałem w swoim życiu 13 samochodów więc się z choinki nie urwałem. zawsze jak dolewałem to maks 4-5 litrów ale nie 15!!!!! Mam więc hipotezę że pomimo że mam FWD i nie zamawiałm 80 tki to wsadzili mi taką a dodatkowo jest problem z odpowietrzaniem. tak sobie kombinuję. zapytam na serwisie ale to dopiero na przeglądzie za 10 tysi.
pianka opczywiście się kisi pod samym korkiem dosyć wczesnie ale ile by jej nie było, ile by nie było też zdekalibrowanych dystrybuotrów to jak wlewasz 80 litrów do 70 litrowego baku mając prawie zero i zawsze odbija ci w okolicach, które wyżej wypisałem i musisz dolewać z 15 litrów ręcznie to chyba jest coś na rzeczy. Słyszałem że może być coś z odpowietrzeniem dodam że prawo jazdy mam od 97 roku i miałem w swoim życiu 13 samochodów więc się z choinki nie urwałem. zawsze jak dolewałem to maks 4-5 litrów ale nie 15!!!!! Mam więc hipotezę że pomimo że mam FWD i nie zamawiałm 80 tki to wsadzili mi taką a dodatkowo jest problem z odpowietrzaniem. tak sobie kombinuję. zapytam na serwisie ale to dopiero na przeglądzie za 10 tysi.
Pozdrawiam posiadaczy Audi
2.0 TFSI + virus => 248KM / 360Nm
można? hehe
2.0 TFSI + virus => 248KM / 360Nm

co do auto to tak bo mam firmowe i prywatne, mam prawo jazdy 17 lat więc w czym problem żeby użytkować 13 aut w tym czase? nie rozumiem zatem matmy, był czas że zmieniałem samochód co pół roku, lub kupowałem żonie - nim też czasem jeżdżę.nie liczę takich tóre wypożyczałem wiele razy ale po ch.. to rozkminiać. nie założyłem tego tematu żeby oczekiwać diagnozy mojego wieku czy mojego statusu posiadania a tym bardziej analizy matematycznej, którą uwierz mam dobrze opanowaną.
Tak - tankuję jak mi się zapali rezerwa i kiedy mam ok 10 km lub zero do końca gdyż mieszkam w wawie gdzie stacja jest na każdym rogu. na trasie też ich nie brakuje. różnice 10-20 km przy których czasem to robię nie mają znaczenia. jeszcze mi nie stanął na drodze odpukać. nie lubię po prostu tankować właśnie z powodu o którym tak się rozpisujecie, za dużo czasu na to tracę dlatego opóźniam to do końca - taki mam styl. Po europie nie jeżdzę tylko latam, także ze względu na czas podróży. jak jeżdzę to jakimiś spadami z wypożyczalni. ale nie chodzi chyba w tym temacie o przedszkolne udowadnianie kto jest światowy a kto nie tylko o pomoc "merytoryczną" w przedmiocie sprawy.
CO do zawirusownia auta to proszę nie uogólniaj tylko zadaj sobie trudu i zgłęb temat. dowiesz się wtedy że polski serwis dobrze zrobionego wirusa nie jest w stanie złapać - bo go nie szuka. musieli by wysłać samochód do niemiec na większe badanka - tak mnie zapewniali ludzie z wieloletnim doświadczeniem - czy to prawda w 100% nie wiem, tak czy siak nie wiedziałem tego też wcześniej więz zrobiłem vira za pomocą tzw RTSa w V-techu - czyli urządzenia którym wgrywasz sobie stary oryginalny soft jak chcesz jechać na serwis - własnie po to on jest. Na pierwszym serwisie nie miałem czasu tego zrobić bo urządzenie zostawiłem w domu. zadzwoniłem do V-techu a ci przekonali mnie że tak naprawdę nie ma opcji aby ktoś to znalazł, bo to zmiana detali w oprogramowaniu, czyli numerkach, liczbach kodach jak wiesz. zaryzykowałem. bałem się tylko że jakiś nadgorliwy serwisant będzie sprawdzał przyspieszenie czy V-max i mu wyjdzie deko dziwne bo żaden 170KM nie przyspiesza w 6,9 do setki. Ale się udało, auto na gwarancji, wiedziałem co robię, więc błagam o mniej propagandy bez sprawdzenia szczegółów. sa ludzie którzy wierzą we szystko co się pisze. mój przegląd przeszedł bez problemów więc nie mam sobie co darowywać. ale chyba po tym całym pisaniu faktycznie zaraz zadzwonię i sprawdzę bo mi tylko ciśnienie podnosisz dywagacjami na tematy kompletnie nieistotne. próbujesz mi udowodnić że piszę głupoty? średnio mam na to czas.
Tak - tankuję jak mi się zapali rezerwa i kiedy mam ok 10 km lub zero do końca gdyż mieszkam w wawie gdzie stacja jest na każdym rogu. na trasie też ich nie brakuje. różnice 10-20 km przy których czasem to robię nie mają znaczenia. jeszcze mi nie stanął na drodze odpukać. nie lubię po prostu tankować właśnie z powodu o którym tak się rozpisujecie, za dużo czasu na to tracę dlatego opóźniam to do końca - taki mam styl. Po europie nie jeżdzę tylko latam, także ze względu na czas podróży. jak jeżdzę to jakimiś spadami z wypożyczalni. ale nie chodzi chyba w tym temacie o przedszkolne udowadnianie kto jest światowy a kto nie tylko o pomoc "merytoryczną" w przedmiocie sprawy.
CO do zawirusownia auta to proszę nie uogólniaj tylko zadaj sobie trudu i zgłęb temat. dowiesz się wtedy że polski serwis dobrze zrobionego wirusa nie jest w stanie złapać - bo go nie szuka. musieli by wysłać samochód do niemiec na większe badanka - tak mnie zapewniali ludzie z wieloletnim doświadczeniem - czy to prawda w 100% nie wiem, tak czy siak nie wiedziałem tego też wcześniej więz zrobiłem vira za pomocą tzw RTSa w V-techu - czyli urządzenia którym wgrywasz sobie stary oryginalny soft jak chcesz jechać na serwis - własnie po to on jest. Na pierwszym serwisie nie miałem czasu tego zrobić bo urządzenie zostawiłem w domu. zadzwoniłem do V-techu a ci przekonali mnie że tak naprawdę nie ma opcji aby ktoś to znalazł, bo to zmiana detali w oprogramowaniu, czyli numerkach, liczbach kodach jak wiesz. zaryzykowałem. bałem się tylko że jakiś nadgorliwy serwisant będzie sprawdzał przyspieszenie czy V-max i mu wyjdzie deko dziwne bo żaden 170KM nie przyspiesza w 6,9 do setki. Ale się udało, auto na gwarancji, wiedziałem co robię, więc błagam o mniej propagandy bez sprawdzenia szczegółów. sa ludzie którzy wierzą we szystko co się pisze. mój przegląd przeszedł bez problemów więc nie mam sobie co darowywać. ale chyba po tym całym pisaniu faktycznie zaraz zadzwonię i sprawdzę bo mi tylko ciśnienie podnosisz dywagacjami na tematy kompletnie nieistotne. próbujesz mi udowodnić że piszę głupoty? średnio mam na to czas.
Pozdrawiam posiadaczy Audi
2.0 TFSI + virus => 248KM / 360Nm
można? hehe
2.0 TFSI + virus => 248KM / 360Nm

dam sobie na razie spokój z przestawianiem. Problemem nie jest pokazywanie na desce czy pełny czy nie, rezerwa się zapala jak mam range 60 km a jak było zer to i tak jeszcze z 30 śmignałem, więc chyba dobrze. dla mnie jedyny problem to czas tankowania o tych 80 litrów - a wiadomo że wolę jeździć na baku dłużej, średnio mi wychodzi jakieś 6 baków w miesiącu więc zawsze ok jedno tankowanie mniej jak leję pod korek.
jak nadpiszą soft to nic się nie dzieje, wgram jeszcze raz, to też powód posiadania RTS. błędów nie powinno być. o drugie RTS też pokazuje błędu i podstawowe ustwienia. możesz nawet kasować nim błędy jak Vagiem
jak nadpiszą soft to nic się nie dzieje, wgram jeszcze raz, to też powód posiadania RTS. błędów nie powinno być. o drugie RTS też pokazuje błędu i podstawowe ustwienia. możesz nawet kasować nim błędy jak Vagiem
Pozdrawiam posiadaczy Audi
2.0 TFSI + virus => 248KM / 360Nm
można? hehe
2.0 TFSI + virus => 248KM / 360Nm

- pama
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1264
- Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
- Imię: Forum Tomasz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bayern
- Kontakt:
Kitapl, 
nie pamietam, a mam 70L, kiedy odbija.. ale przy nast pelnym tankowaniu sprawdze!:)
teorii jest kilka..: albo pistolet jest zle wykalibrowany.. albo za szybko leje i nie nadaza splywac... albo.. ta piana: odpowietrzenie jest zatkane..
u mnie przy pelnym pod korek tankowaniu.. pianki nie ma.. a jedynie.. widze i slysze 'bekanie' z baku.. i bulgoty powietrza... :-D
ja mam FWD Avanta.. i mam 70L
jak mowilem.. przy nast tankowaniu (Aral albo JET) sprawdze kiedy odbija.
ps. chcialem napsiac, ze moze zostaje CI pare litrow w baku, stad wczesniejsze odbicie.. ale skoro mowisz, ze dolewasz jeszcze 15L.. to nie mam pomyslu :roll:
jak dla mnie, choc to wrozenie.. cos nie tak z odpowietzraniem jestpianka opczywiście się kisi pod samym korkiem dosyć wczesnie ale ile by jej nie było, ile by nie było też zdekalibrowanych dystrybuotrów to jak wlewasz 80 litrów do 70 litrowego baku mając prawie zero i zawsze odbija ci w okolicach, które wyżej wypisałem i musisz dolewać z 15 litrów ręcznie to chyba jest coś na rzeczy.

nie pamietam, a mam 70L, kiedy odbija.. ale przy nast pelnym tankowaniu sprawdze!:)
teorii jest kilka..: albo pistolet jest zle wykalibrowany.. albo za szybko leje i nie nadaza splywac... albo.. ta piana: odpowietrzenie jest zatkane..
u mnie przy pelnym pod korek tankowaniu.. pianki nie ma.. a jedynie.. widze i slysze 'bekanie' z baku.. i bulgoty powietrza... :-D
ja mam FWD Avanta.. i mam 70L
jak mowilem.. przy nast tankowaniu (Aral albo JET) sprawdze kiedy odbija.
ps. chcialem napsiac, ze moze zostaje CI pare litrow w baku, stad wczesniejsze odbicie.. ale skoro mowisz, ze dolewasz jeszcze 15L.. to nie mam pomyslu :roll:
bulgotów własnie nie ma. jak odbija pistolet to potem podczas dolewania cały czas lekka pianka jest praktycznie pod samym korkiem, musze mocno wysunąć pistolet żeby dolać do pełna. bardzo wolno to spływa
ps. jak się to czyta z innej perspektywy niż problemów z bakiem to jakieś porno wychodzi
hehe, chyba dam już spokój bo aż dziwnie się to pisze 
ps. jak się to czyta z innej perspektywy niż problemów z bakiem to jakieś porno wychodzi


Pozdrawiam posiadaczy Audi
2.0 TFSI + virus => 248KM / 360Nm
można? hehe
2.0 TFSI + virus => 248KM / 360Nm

Jesli pistolet odbija zbyt wczesnie to najpewniej volumen paliwa podawany jest zbyt szybki niektore pompy na stacjach sa mega wydajne i zbyt mocne.
Sprobuj nalewac nie naciskajac spustu na maxa w ostantiej polowce baku innymi slowy
trzymasz maxa do 1/2 odpuszczas jakies 30% powyzej 1/2
Powinno byc dobrze.
Napisz jak ci poszlo
Ja czasem jak jade na jeden statoil gdzie maja pompy chyba do TIR to ciezko jest nalac z max nacisnietym spustem poza tym jednym przypadkiem nalewam z reguly z max nacisnieciem pod korek i jest ok
Sprobuj nalewac nie naciskajac spustu na maxa w ostantiej polowce baku innymi slowy
trzymasz maxa do 1/2 odpuszczas jakies 30% powyzej 1/2
Powinno byc dobrze.
Napisz jak ci poszlo
Ja czasem jak jade na jeden statoil gdzie maja pompy chyba do TIR to ciezko jest nalac z max nacisnietym spustem poza tym jednym przypadkiem nalewam z reguly z max nacisnieciem pod korek i jest ok
Wykonane Mody
Virus 287KM 574 Nm
Podświetlenie tablicy rej. LED
Plan 4 the worst hope for the best
Virus 287KM 574 Nm
Podświetlenie tablicy rej. LED
Plan 4 the worst hope for the best
musiała zatem w fabryce chyba dostać bo kupowałem w kwietniu w polskim salonie i od początku tak się dziwnie tankuje. pierdolety o ciśnieniu chowam do lamusa, jesli nawet sa różne to w moim przypadku nie tłumaczy to możliwości dolewania 15-17 litrów i nalania w totalu 80. ewidentnie się zapowietrza moim zdaniem
Pozdrawiam posiadaczy Audi
2.0 TFSI + virus => 248KM / 360Nm
można? hehe
2.0 TFSI + virus => 248KM / 360Nm
