Mocowanie osłony pod silnik
Mocowanie osłony pod silnik
Witam, mam pytanie jest ktoś w posiadaniu ilości oraz nr katalogowych blaszek montażowych oraz wkrętów potrzebnych do zamocowania osłony pod silnik oraz skrzynie biegów, poprzedni właściciel zamontował zamienniki (blaszki w krtóre wkręca się zwykłe wkręty)
podtrzebuje też nr katalogowy plastikowych krętów które przykręca się od strony nadkola
Etka pokazuje osłony od c5
Z góry dziękuje i Pozdrawiam.
podtrzebuje też nr katalogowy plastikowych krętów które przykręca się od strony nadkola
Etka pokazuje osłony od c5
Z góry dziękuje i Pozdrawiam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
10x 8D0805121 » Romix C10127
1x 8E0825267 » Romix C10129
4x 4F0805121 » Romix C60536
2x 4A0805121C » Romix C10134
Od razu zaznaczam, kup sobie wszystko razy dwa, bo można je łatwo zgubić, a nieraz widziałem C6, której osłona tarła już o ziemię
.
Pierwszy numer to metalowe wkręty, które trzymają w sumie obie osłony. Drugi numer to nazywany przeze mnie 'grzybek', który sporadycznie jest montowany (łatwo go uszkodzić podczas demontażu, a mechanicy przeważnie nie mają go na stanie, więc go nie montują), a trzyma osłonę skrzyni, gdyby jednak wkręty jakimś cudem się odkręciły. Kolejne dwa numery to plastikowe kołki trzymające osłonę silnika i osłony nadkoli. Ten ostatni jest wkręcany na skrajnej pozycji, a jeśli damy drugie, to po pewnym czasie wylecą (różnica 4 mm), ponieważ są za długie i się wysuną.
[ Dodano: 2018-11-22, 22:28 ]
Zapomniałem napisać, że nie ma różnicy pomiędzy oryginalnymi a zamiennikami Romixa
. Różnią się jedynie wybitym oznaczeniem na tych z ASO oraz ceną.
1x 8E0825267 » Romix C10129
4x 4F0805121 » Romix C60536
2x 4A0805121C » Romix C10134
Od razu zaznaczam, kup sobie wszystko razy dwa, bo można je łatwo zgubić, a nieraz widziałem C6, której osłona tarła już o ziemię

Pierwszy numer to metalowe wkręty, które trzymają w sumie obie osłony. Drugi numer to nazywany przeze mnie 'grzybek', który sporadycznie jest montowany (łatwo go uszkodzić podczas demontażu, a mechanicy przeważnie nie mają go na stanie, więc go nie montują), a trzyma osłonę skrzyni, gdyby jednak wkręty jakimś cudem się odkręciły. Kolejne dwa numery to plastikowe kołki trzymające osłonę silnika i osłony nadkoli. Ten ostatni jest wkręcany na skrajnej pozycji, a jeśli damy drugie, to po pewnym czasie wylecą (różnica 4 mm), ponieważ są za długie i się wysuną.
[ Dodano: 2018-11-22, 22:28 ]
Zapomniałem napisać, że nie ma różnicy pomiędzy oryginalnymi a zamiennikami Romixa

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 520
- Rejestracja: 28 paź 2012, 16:52
- Imię: Przemo
- Rocznik: 2010
- Moje auto: Q7
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Szczecinek
daje Ci rok z zamiennikiem... mi po roku na autostradzie odpadła, skruszyła się osłona skrzyni... wszedłem pod auto i plastik, z którego zrobiona jest osłona jest mega niskiej jakości. Cała powyginana. Kupiłem cały zestaw wcześniej za 160 zł. Teraz kupię oryginał używany ale przynajmniej dobrej jakości
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 63
- Rejestracja: 09 sty 2015, 08:58
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Sztokholm
A jaki numer mają te blaszki w sankach?mat1324 pisze:Albo wymienić blaszki w sankach.
W sumie to one są najważniejsze bo jak teraz przykręcam to mi się przekręca wkręt i nic nie trzyma.
One są wciskane? Bo wszędzie mi wyskakują takie nasuwane ale tam nie pasują.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Diesel musi dymić :-D