Centralny nie otwiera drzwi kierowcy. Proszę o pomoc
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 37
- Rejestracja: 08 kwie 2017, 15:24
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Centralny nie otwiera drzwi kierowcy. Proszę o pomoc
Witam proszę o pomoc od jakiegoś czasu centralny nie otwiera drzwi kierowcy, zamyka zawsze po otwarciu kluczykiem, też jak np. Otworze kluczykiem, zamkne pilotem to często da się otworzyć pilotem ale jak dłużej stoi już nie. Mechanik rozbierał drzwi, smarował, czyścił styki, co mam robić? Kupić zamek inny? Bardzo was proszę o pomoc, byłbym wdzięczny.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 575
- Rejestracja: 19 kwie 2012, 20:56
- Imię: Leszek
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nakło nad Notecią
Poszperaj na forum, jest tego pełno. Np. z wczoraj mój wpis z podpowiedziami.
drzwi-tylne-prawe-nie-otwieraja-sie-a6c6-vt90740.htm
Piszesz, że smarował, czyścił styki, ale nie wiem co ten mechanik tak na prawdę robił.
Możesz ostatecznie kupić oryginał używkę i podmienić go.
drzwi-tylne-prawe-nie-otwieraja-sie-a6c6-vt90740.htm
Piszesz, że smarował, czyścił styki, ale nie wiem co ten mechanik tak na prawdę robił.
Możesz ostatecznie kupić oryginał używkę i podmienić go.
VCP+K
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS ES 300h i LEXUS NX 300h
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS ES 300h i LEXUS NX 300h
- Abster
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 155
- Rejestracja: 09 sie 2012, 22:27
- Imię: Abster
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wawa
Nie koniecznie..yarowsc pisze:zamek do wymiany
Zamek i tak musisz wyjąć więc dlaczego nie zajrzeć do środka na mechanizm?
Jest opcja dla wymieniaczy i mechaników.
Zamek można z powodzeniem reanimować więcej tu :
https://a6klub.pl/-a6-c6-avant-centralny-zamek-nmie-zawsze-otwiera-drzwi-kie-vt51381,15.htm
Oryginalna pełna opcja S-Line
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 575
- Rejestracja: 19 kwie 2012, 20:56
- Imię: Leszek
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nakło nad Notecią
A tu masz równoległy temat na który parę dni temu odpowiadałem:
https://a6klub.pl/nie-otwieraja-sie ... t70766.htm
https://a6klub.pl/nie-otwieraja-sie ... t70766.htm
VCP+K
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS ES 300h i LEXUS NX 300h
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS ES 300h i LEXUS NX 300h
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 58
- Rejestracja: 08 maja 2009, 11:55
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: RWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Śląskie
W mechanizmu zamka masz styki które lubią się sklejać przy niskich temperaturach ,są styki króre dają sygnał do komputera czy są otwarte/zamknięte dzwi , do podswietlenia wnetrza , i do sterownika zamka Ja miałem to samo , zdemontuj mechanizm zamka usuń stary smar przemyj ropą
Pozdrawiam
PS. Spróbuj taki test pozamykaj wszystkie drzwi , otwórz drzwi od kierowcy i zamknij na pilocie(zamykanie auta) , nie zamykając drzwi od kierowcy, powinien się sygnał zamknięcia drzwi nie załączyć. I w tedy zamknij dzwi od kierowcy jak ci się sygnał dźwiękowy załączy to masz mechanizm w porządku jak ci nie zaskoczy to styki w zamku ci nie stykają
Pozdrawiam
PS. Spróbuj taki test pozamykaj wszystkie drzwi , otwórz drzwi od kierowcy i zamknij na pilocie(zamykanie auta) , nie zamykając drzwi od kierowcy, powinien się sygnał zamknięcia drzwi nie załączyć. I w tedy zamknij dzwi od kierowcy jak ci się sygnał dźwiękowy załączy to masz mechanizm w porządku jak ci nie zaskoczy to styki w zamku ci nie stykają
Był:
Audi A6/C4/2.6l/limuzyna/95r/LPG+Sekwencja/Xenon-3000K
BMW318i/E30/1.8l/sport coupe/87r/LPG+Blos/Xenon-6000K
BMW535/E34/3.5l/sedan/M-POWER5/88r/LPG+Blos
BMW730/E32/3.0l/limuzyna/88r/LPG+Blos
Audi A6/C4/2.6l/limuzyna/95r/LPG+Sekwencja/Xenon-3000K
BMW318i/E30/1.8l/sport coupe/87r/LPG+Blos/Xenon-6000K
BMW535/E34/3.5l/sedan/M-POWER5/88r/LPG+Blos
BMW730/E32/3.0l/limuzyna/88r/LPG+Blos
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 575
- Rejestracja: 19 kwie 2012, 20:56
- Imię: Leszek
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nakło nad Notecią
Rozebrałem wiele zamków w C5 i C6. Tak jak w C5 szwankowały zimne luty i mikrostyki, tak w C6 problemem są silniczki odrzucające rygle odblokowujące zewnętrzne bądź wewnętrzne klamki. Najczęściej siada większy silniczek, od zewnętrznej klamki. Każdy silniczek osadzony jest na dwóch pinach a one lubią się przypalać i trzeba je wyczyścić. Również trzeba zdjąć plastikową część silniczka ze szczotkami i je też wyczyścić jak taż komutator, który jest często przypalony od iskrzenia. To właśnie sprawia, że silniczek nie ma siły przerzucić rygli. Można kupić też same silniczki i je podmienić. Pamiętajcie, że matę przyklejoną pod tapicerką najlepiej odklejać i przyklejać podgrzewając klej wokół niej opalarką (ok. 180 stopni C) lub suszarką. Przy okazji oczywiście wyczyścić ze starego smaru elementy mechanizmu rygla.
VCP+K
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS ES 300h i LEXUS NX 300h
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS ES 300h i LEXUS NX 300h