[ A6 C6] Awaryjne otwieranie maski
[ A6 C6] Awaryjne otwieranie maski
Witam Panowie.
Dawno nie zaglądałem ale mam problem jak jasna cholera. Mam odchaczoną linkę otwierania przy masce. Czy zna ktoś patent na tego typu sytuację? Do tego mam inny problem i muszę się dostać pod pokrywę.
Dawno nie zaglądałem ale mam problem jak jasna cholera. Mam odchaczoną linkę otwierania przy masce. Czy zna ktoś patent na tego typu sytuację? Do tego mam inny problem i muszę się dostać pod pokrywę.
Było:
Laguna II '01 1,9 dCi
A6 Avant C5 '03 2.5 TDi 180 KM Quattro Tip
A4 B7 '05 2.0 TDi 140 KM Multi
A6 Avant C6 '05 3.0 TDi 224 KM Quattro Tip
Laguna II '01 1,9 dCi
A6 Avant C5 '03 2.5 TDi 180 KM Quattro Tip
A4 B7 '05 2.0 TDi 140 KM Multi
A6 Avant C6 '05 3.0 TDi 224 KM Quattro Tip
- Wujek-West
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 711
- Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/Łaziska
- Kontakt:
co do otwarcia znam tylko jeden patent musisz wziaśc kontówke i wyciać dziure , nie no żartowałem
tak na serio jest to dośc poważny problem jedyny skuteczny patent jaki znam to odkrecenie osłony pod silnik , i dostanie sie do zamka poprzez dól samochodu czyli , wsadzasz reke od spodu pomiedzy silnikiem a chłodnicami i muśisz wyszukac ręka zamek , i miejsce gdzie była podpięta linka tam jest taki hmm cyngieł do którego jest właśni epotpięta linka ciagniesz za nia i zamek powinien odbić klape i gotowe
Przykład podany na samochodzie marki Honda , Hyundai , Skoda i vw więc myśle że audi też tak powinno sie otworzyć

tak na serio jest to dośc poważny problem jedyny skuteczny patent jaki znam to odkrecenie osłony pod silnik , i dostanie sie do zamka poprzez dól samochodu czyli , wsadzasz reke od spodu pomiedzy silnikiem a chłodnicami i muśisz wyszukac ręka zamek , i miejsce gdzie była podpięta linka tam jest taki hmm cyngieł do którego jest właśni epotpięta linka ciagniesz za nia i zamek powinien odbić klape i gotowe

Przykład podany na samochodzie marki Honda , Hyundai , Skoda i vw więc myśle że audi też tak powinno sie otworzyć

Tylko słaba Polska boi się silnego Śląska
Dodał bym jeszcze nawet A4'05 ale tam było 2.0 Tdi a nie landara 3.0 jak teraz. Obawiam się, że będzie słaby dostęp od spodu.Wujek-West pisze:Przykład podany na samochodzie marki Honda , Hyundai , Skoda i vw więc myśle że audi też tak powinno sie otworzyć
Było:
Laguna II '01 1,9 dCi
A6 Avant C5 '03 2.5 TDi 180 KM Quattro Tip
A4 B7 '05 2.0 TDi 140 KM Multi
A6 Avant C6 '05 3.0 TDi 224 KM Quattro Tip
Laguna II '01 1,9 dCi
A6 Avant C5 '03 2.5 TDi 180 KM Quattro Tip
A4 B7 '05 2.0 TDi 140 KM Multi
A6 Avant C6 '05 3.0 TDi 224 KM Quattro Tip
- Wujek-West
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 711
- Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/Łaziska
- Kontakt:
nikt nie powiedział że będzie łatwy , ale to jest jedyny skuteczny mi znany bez awaryjny patent , a np hyundai ma bardzo mało miejsca nawet powiedział bym znikomo mało miejsca ale da sie tylko troszke wytrwałości a napewno się udacrn pisze:Obawiam się, że będzie słaby dostęp od spodu.
Tylko słaba Polska boi się silnego Śląska
- Fascynat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 299
- Rejestracja: 18 kwie 2010, 18:07
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1992
- Moje auto: 100 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8 125KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
crn,
Darade to zrobić w C6 ...
Przeprowadzaj operacje tylko na chłodnej jednostce , bo poparzysz sobie ręke .
Jak sobie od dołu przyświecisz to dosyć elegancko widać co i jak..
Dróga opcja to dostać się poprzez grill , i śrubakiem grzebać - troche za bardzo inwazyjna no i gril mozna podrapać..
____________
Pozdrawiam
Darade to zrobić w C6 ...
Przeprowadzaj operacje tylko na chłodnej jednostce , bo poparzysz sobie ręke .
Jak sobie od dołu przyświecisz to dosyć elegancko widać co i jak..
Dróga opcja to dostać się poprzez grill , i śrubakiem grzebać - troche za bardzo inwazyjna no i gril mozna podrapać..

____________
Pozdrawiam

Okazuje sie ze nie jest tak łatwo. Jedyne dojście to od dołu pomiędzy webtylatorami a silnikiem. Jest tam cholernie ciasno i praktycznie nic nie widać.
Sluchajcie a w ELSIe jest może coś na ten temat? U mnie niestety nie działa i nie mogę sprawdzic.
Sluchajcie a w ELSIe jest może coś na ten temat? U mnie niestety nie działa i nie mogę sprawdzic.
Było:
Laguna II '01 1,9 dCi
A6 Avant C5 '03 2.5 TDi 180 KM Quattro Tip
A4 B7 '05 2.0 TDi 140 KM Multi
A6 Avant C6 '05 3.0 TDi 224 KM Quattro Tip
Laguna II '01 1,9 dCi
A6 Avant C5 '03 2.5 TDi 180 KM Quattro Tip
A4 B7 '05 2.0 TDi 140 KM Multi
A6 Avant C6 '05 3.0 TDi 224 KM Quattro Tip
- Wujek-West
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 711
- Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/Łaziska
- Kontakt:
- Wujek-West
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 711
- Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/Łaziska
- Kontakt:
kurde nie dobrze juz niemam pomysłu na to , szkoda że daleko mieszkasz może bym to jakos opanował w moim zawodzie już nie raz otwierałem maski od spodu i różnie było z dojściem , ale udawało się , maski szkoda ciąć , ale zobacz ile kosztuje maska a ile by kosztowała uługa w aso otwarcie takiej maski , Audi jest drogim aso , ale czy mając audi muśisz jechać do audi??crn pisze:Wujek-West, nie da się od przodu. Przeszkodzą chłodnice. Taniej będzie Boschem wyciąć maseczkę (jakieś wloty czy coś)
odp NIE:) tańsze jest np Opel czy też Honda
Ja pracuje w Hondzie i otwerałem maske już w skodzie hyundaiu vw itp
- Fascynat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 299
- Rejestracja: 18 kwie 2010, 18:07
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1992
- Moje auto: 100 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8 125KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
crn,
Kolego tak patrze ze problem moze wynika z różnic silnikowych ..
choć nie jestem do końca o tym przekonany bo samo ukształtowanie chlodnic i przedniego pasa mamy chyba podobne.
Mój problem powstał po nagłym , i mocnym szarpnięciu dzwigni otwarcia maski , to spowodowało wypięcie się zaczepu linki..
Choć sprawa nie należy do latwych i przyjemnych, można to zrobić samemu , potrzeba tylko nieco więcej cierpliwośći ..
__________
Pozdrawiam
Kolego tak patrze ze problem moze wynika z różnic silnikowych ..
choć nie jestem do końca o tym przekonany bo samo ukształtowanie chlodnic i przedniego pasa mamy chyba podobne.
Mój problem powstał po nagłym , i mocnym szarpnięciu dzwigni otwarcia maski , to spowodowało wypięcie się zaczepu linki..
Choć sprawa nie należy do latwych i przyjemnych, można to zrobić samemu , potrzeba tylko nieco więcej cierpliwośći ..
__________
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 770
- Rejestracja: 03 gru 2008, 22:44
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2007
- Moje auto: S6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Konin/wlkp
- Kontakt:
CRN, poszukaj jakiegoś warsztatu z endoskopem technicznym (minimum 1 metr ). Dojście dobre z prawego nadkola (dziura serwisowa migacza) i z lewego takie sobie (ta sama dziura).
Potrzebujesz stalowej linki z kulką 3-4mm na końcu. Zamek z jednej jak i z drugiej strony ma możliwość zachaczenia owej kulki.
Od spodu nawet jak endoskopem zachaczysz kulkę to zesrasz się w gatki a zamka nie otworzysz.
Pozdr i czuj duch
Potrzebujesz stalowej linki z kulką 3-4mm na końcu. Zamek z jednej jak i z drugiej strony ma możliwość zachaczenia owej kulki.
Od spodu nawet jak endoskopem zachaczysz kulkę to zesrasz się w gatki a zamka nie otworzysz.
Pozdr i czuj duch

Wykonane mody
:
C6:
- lustreko fotochrom
- bixenony (+AFS) z poziomowaniem i zmywaniem, LED
- MMI High, Navi, BT, TV, DVD, AMI
- elektryczne stołki
- parktronic plus
- ogrzewanie postojowe
- ori kamerka cofania
- TPMS
C7:
- ori kamerka, ori hak

C6:
- lustreko fotochrom
- bixenony (+AFS) z poziomowaniem i zmywaniem, LED
- MMI High, Navi, BT, TV, DVD, AMI
- elektryczne stołki
- parktronic plus
- ogrzewanie postojowe
- ori kamerka cofania
- TPMS
C7:
- ori kamerka, ori hak