Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[a6 c5] wolno zamyka sie szyba

Nadwozie
ODPOWIEDZ
rafal100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1105
Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
Imię: Tadeusz
Rocznik: 2013
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: głogów DGL
Kontakt:

[a6 c5] wolno zamyka sie szyba

Post autor: rafal100 » 12 wrz 2010, 10:38

witam wszystkich . mam taki nietypowy problem . szyba pasazera przód w górnej czesci ( od połowy w góre ) wolno sie otwiera , a z zamykaniem to tragedia . doprafi zatrzymac sie przed koncem ramki ( dodam ze do tego punktu ledwo dojdzie ) i cofnac sie tak jakby czujnik przeciązeniowy działa gdy sie ręke włozy miedzy szybe a ramke . Wymieniłem dwa wybieraki , chociaz stare nie były połamane . dalej to samo . Porzyczyłem od kolegi silniczek ( taka sama reakcja ) , włorzyłem jego ramke i silniczek ( nic nie zmieniło sie ) . Wiec o co chodzi ? czy moze jakis słaby prąd dochodzi do tych drzwi ? moze jakis przekaznik sprawdzic ? prosze o pomoc .

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 12 wrz 2010, 11:49

rafal100, zacznij może od najprostszych rzeczy.
Ja miałem tak, że szyba od pasażera zamykala sie duuużo dłużej niż kierowcy. Szczególnie widoczne było w górnym jej odcinku. Czasem nie miała siły domknąć się.
Przesmarowałem prowadnicę (te po ktorej przesuwaja się zabieraki) oraz napsikałem silikonu w aerozolu do prowadnic bocznych (tych z "meszkiem"-flokowanych).
Po kilku dniach używania poprawiło się na tyle, że szyby kierowcy i pasażera domykają się w równym tempie <ok>

Wyglada na to, że rzadko uzywana szyba oraz stwardniałe (zabrudzone kurzem?) uszczelki gumowe w ramce były powodem niedomagania.
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2010, 21:09 przez Motostacja pl, łącznie zmieniany 1 raz.
Części samochodowe online - Motostacja pl

rafal100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1105
Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
Imię: Tadeusz
Rocznik: 2013
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: głogów DGL
Kontakt:

Post autor: rafal100 » 12 wrz 2010, 20:26

szukam rozwiązania mojego problmu a jestem tego zdania ze co w aucie to ma dzialac . cóz . zobacze co zdziała silikon w spraju .

[ Dodano: 2010-09-15, 22:33 ]
RomanS pisze:rafal100, zacznij może od najprostszych rzeczy.
Ja miałem tak, że szyba od pasażera zamykala sie duuużo dłużej niż kierowcy. Szczególnie widoczne było w górnym jej odcinku. Czasem nie miała siły domknąć się.
Przesmarowałem prowadnicę (te po ktorej przesuwaja się zabieraki) oraz napsikałem silikonu w aerozolu do prowadnic bocznych (tych z "meszkiem"-flokowanych).
Po kilku dniach używania poprawiło się na tyle, że szyby kierowcy i pasażera domykają się w równym tempie <ok>

Wyglada na to, że rzadko uzywana szyba oraz stwardniałe (zabrudzone kurzem?) uszczelki gumowe w ramce były powodem niedomagania.
dzis kupiłem silikon w aerozolu . popsikałem na prowadnice i uszczelki te z meszkiem . ....... zaczeła chodzic ( szyba ) lepiej . pare godzin i powtórka zabiegu .........szyba idzie coraz lepiej . koszt takiego areozolu to 16 zł . a szykowałem sie na kupno silniczka ( 80 zł) i ramki ( 120zl) . dobrze ze nie kupiłem

marcin_lechu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 03 lut 2010, 10:08
Lokalizacja: Zgierz
Kontakt:

Post autor: marcin_lechu » 17 sty 2012, 22:52

chłopaki, zabieram się za szyby w tym tygodniu- najprawdopodobniej :) teraz tak, silikon w spray-u i ten biały smar do prowadnic... jak on się nazywa? bądź może coś innego polecicie, coś już przetestowanego?
pzdr

rafal100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1105
Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
Imię: Tadeusz
Rocznik: 2013
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: głogów DGL
Kontakt:

Post autor: rafal100 » 18 sty 2012, 20:23

po co smar ??
sam sylikon i powinno pomóc.

marcin_lechu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 03 lut 2010, 10:08
Lokalizacja: Zgierz
Kontakt:

Post autor: marcin_lechu » 18 sty 2012, 21:36

rafal100 pisze:po co smar ??
sam sylikon i powinno pomóc.
słyszałem o białym smarze, który jak najbardziej nadaje się do prowadnic itd...

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 18 sty 2012, 22:31

marcin_lechu pisze:słyszałem o białym smarze, który jak najbardziej nadaje się do prowadnic itd...
No może kolor smaru nie ma znaczenia, wazne aby był odporny na wodę, najczęsciej faktycznie jest biały, w spraju, pod róznymi nazwami. Zajrzyj do np. Norauto
Części samochodowe online - Motostacja pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja