[ Dodano: 2014-07-06, 22:57 ]
[c5 a6]ustawienie lamp
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 156
- Rejestracja: 04 kwie 2014, 19:49
- Imię: patryk
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Somonino/Borcz
Więc pewnie coś racji mam zobaczymy jak to ogarnę dzięki ..i pozdrawiam
[ Dodano: 2014-07-06, 22:57 ]
![Obrazek]()
[ Dodano: 2014-07-06, 22:57 ]
jest 3.0 tdi bmk s-line i to co zawsze mi się marzyło quattro
licznik q7 2014 wersji PL
zmiana klimatronika
było 2.0 tdi blb
mody
licznik q7 2011r.
zmiana dekorów
s-line wewnętrzne
zmiana wewnątrz na led
licznik q7 2014 wersji PL
zmiana klimatronika
było 2.0 tdi blb
mody
licznik q7 2011r.
zmiana dekorów
s-line wewnętrzne
zmiana wewnątrz na led
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 845
- Rejestracja: 20 lut 2017, 20:07
- Imię: Maciek
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Pruszków
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 530
- Rejestracja: 25 gru 2012, 19:02
- Imię: Marcin
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Białystok
To jest banalnie proste. Mierzysz wysokość środka soczewki od podłoża) - u mnie to jest 66-67cm. Odjeżdżasz od ściany i mierzysz odległość. Wysokość tej części "płaskiej" świateł ___ musi być:
66(67)cm - ilość metrów od ściany. Jak ustawisz się na 6m to masz mieć linię odcięcia na 60cm (ja zaznaczam taśmą izolacyjną na ścianie). Przejście granicy światło-cień z płaskiej "___"na kąt "/" musi być prostopadle do lampy (tutaj trzeba na oko, ew. dobra jest kostka brukowa w garażu). Najlepiej w dwie osoby (jedna osoba zasłania pierwsxzą lampę, a druga ustawia drugą lampę). W przypadku braku drugiej osoby można położyć jakąś grubą szmatę lub wyjąć bezpiecznik.
66(67)cm - ilość metrów od ściany. Jak ustawisz się na 6m to masz mieć linię odcięcia na 60cm (ja zaznaczam taśmą izolacyjną na ścianie). Przejście granicy światło-cień z płaskiej "___"na kąt "/" musi być prostopadle do lampy (tutaj trzeba na oko, ew. dobra jest kostka brukowa w garażu). Najlepiej w dwie osoby (jedna osoba zasłania pierwsxzą lampę, a druga ustawia drugą lampę). W przypadku braku drugiej osoby można położyć jakąś grubą szmatę lub wyjąć bezpiecznik.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Mam co prawda C6, więc ustawianie świateł trzeba robić z komputerem, ale też sam sobie ustawiłem. Jedynie podjechałem na stację diagnostyczną, aby mi ustawili w płaszczyźnie pioziomej, czyli lewo-prawo. Podjechałem do ściany i zaznaczyłem granicę światłocienia __/, a potem odjechałem 10 metrów (duża hala) i od zaznaczonej linii odjąłem 10 cm. Następnie pojechałem na krótką jazdę i sprawdziłem co wyszło. Tak ustawiłem, że światła delikatnie opadają w dół, a podczas przyspieszania świecą poziomo, ale nie snop światła nie unosi się, więc nie oślepia. Jadąc autostradą prawa strona oświetla na ok. 100 m, ponieważ widać kolejny słupek.
Jak ustawiali mi w poziomie, to od razu ustawili też w pionie, ale nic nie mówiłem, że będę sobie to korygował. Po wyjeździe światła mijania były bardzo krótkie, więc sobie je poprawiłem
. Nikt jeszcze nie mrugnął mi, że go rażę, a na przeglądzie też było wszystko w porządku.
Drugą lampę przysłaniałem sobie kawałkiem kartonu, więc było łatwo i szybko zmieniać. W poprzednim aucie też ustawiałem sam i przysłaniałem płytą styropianu
.
Jak ustawiali mi w poziomie, to od razu ustawili też w pionie, ale nic nie mówiłem, że będę sobie to korygował. Po wyjeździe światła mijania były bardzo krótkie, więc sobie je poprawiłem

Drugą lampę przysłaniałem sobie kawałkiem kartonu, więc było łatwo i szybko zmieniać. W poprzednim aucie też ustawiałem sam i przysłaniałem płytą styropianu

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 09 lut 2020, 14:02
- Imię: Kamil
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Rzeszów
Witam,
mam podobny problem który polega na tym że lampa świaci(prawa, od strony pasażera) za nisko i nie da się jej podnieść regulacą o której piszecie. Byłem już na stacji i facet powiedział mi, że trzeba jechać do mechanika który lampy montował, żeby je dobrze ustawił, a potem regulacja tymi pokrętłami. Mechanik mówi, że wszystko zrobił dobrze. To co jest niepokojącego to to, że lampa się rusza (tak jaby na dole nie była w ogóle przykręcona tylko trzymała się na tych dwóch nakrętkach u góry). Luz ma po stronie prawej patrząc twarzą w stronę samochodu (zaznaczyłem na obrazku). Ten luz nie występuje kiedy zamknie się maskę. We wcześniejszej lampie tego luzu nie było. Mechanik powiedział, że ten luz jest normalnym w tym modelu bo jest tam "pływający sztyft" czy coś takiego. Mówił też, że czegoś tam nie odkręcał żeby mi nie urwać, ale skoro odkręcił lampę i nie urwał to po co miałby odkręcać coś jeszcze. Jest tam coś co pozwala regulować ułożenie lampy(tzn. całości a nie tylko regulacja lusterek w lampie)? Dodam, że po drugiej stronie(kierowcy) ten problem nie występuje, lampa nie ma luzu, świeci na odpowiednią wysokość.
Wcześniej miałem lampy Hella, które teraz zamieniłem na nowe TYC. Mechanik sugerował, że samochód był "bity" po stronie pasażera dlatego pomimo prawidłowego zamontowania lamp nie da się ich ustawić. Pytanie czy można jakoś sprawdzić czy samo miejsce w które montowana jest lampa faktycznie nie jest wykrzywione w dół tak, że nie da się lampy ustawić regulacją. Również pytanie czy "pchnięcie" lampy górą i dokręcenie śrób na górze aby podnieść poziom świecenia (bo regulacja jest juz na maksa do góry) jest dopuszczalne czy szukać jakiegoś uszkodzenia?
Będę wdzięczny za każdą wskazówkę.
Załącznik na dole po prawej można złapać i z łatwością ruszyć lampę.
![Obrazek]()
mam podobny problem który polega na tym że lampa świaci(prawa, od strony pasażera) za nisko i nie da się jej podnieść regulacą o której piszecie. Byłem już na stacji i facet powiedział mi, że trzeba jechać do mechanika który lampy montował, żeby je dobrze ustawił, a potem regulacja tymi pokrętłami. Mechanik mówi, że wszystko zrobił dobrze. To co jest niepokojącego to to, że lampa się rusza (tak jaby na dole nie była w ogóle przykręcona tylko trzymała się na tych dwóch nakrętkach u góry). Luz ma po stronie prawej patrząc twarzą w stronę samochodu (zaznaczyłem na obrazku). Ten luz nie występuje kiedy zamknie się maskę. We wcześniejszej lampie tego luzu nie było. Mechanik powiedział, że ten luz jest normalnym w tym modelu bo jest tam "pływający sztyft" czy coś takiego. Mówił też, że czegoś tam nie odkręcał żeby mi nie urwać, ale skoro odkręcił lampę i nie urwał to po co miałby odkręcać coś jeszcze. Jest tam coś co pozwala regulować ułożenie lampy(tzn. całości a nie tylko regulacja lusterek w lampie)? Dodam, że po drugiej stronie(kierowcy) ten problem nie występuje, lampa nie ma luzu, świeci na odpowiednią wysokość.
Wcześniej miałem lampy Hella, które teraz zamieniłem na nowe TYC. Mechanik sugerował, że samochód był "bity" po stronie pasażera dlatego pomimo prawidłowego zamontowania lamp nie da się ich ustawić. Pytanie czy można jakoś sprawdzić czy samo miejsce w które montowana jest lampa faktycznie nie jest wykrzywione w dół tak, że nie da się lampy ustawić regulacją. Również pytanie czy "pchnięcie" lampy górą i dokręcenie śrób na górze aby podnieść poziom świecenia (bo regulacja jest juz na maksa do góry) jest dopuszczalne czy szukać jakiegoś uszkodzenia?
Będę wdzięczny za każdą wskazówkę.
Załącznik na dole po prawej można złapać i z łatwością ruszyć lampę.
- _wladi_
- Moderator
- Posty: 831
- Rejestracja: 31 gru 2019, 14:29
- Imię: Włodek
- Rocznik: 2016
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 190KM DDDA
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: YL
- Kontakt:
Trzeba by było sprawdzić tą kulkę która wchodzi w silniczek ja kiedyś zmieniałem soczewki u gościa i nie wcisnął tej kulki dobrze i tak samo jak u Ciebie środek był luźny i nie dało się ustawić dobrze tej lampy.
Ostatnio zmieniony 09 lut 2020, 19:50 przez _wladi_, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 845
- Rejestracja: 20 lut 2017, 20:07
- Imię: Maciek
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Pruszków