Ratować Audi czy się pozbyć?
Ratować Audi czy się pozbyć?
Witam
Mam taki problem że posiadam a6 c5 z 2003 ale już rdza wyłazi dosłownie wszędzie tak jak dokładnie oglądałem auto...
Chciałbym was zapytać co wy byście zrobili..
Samochód:
A6 C5 2003r 2.0(ALT) B+G(roczny) Avant
Rdza wyszła juz na błotnikach.Pytanie wymieniać na nowe ocynk(czy kupic uzywki zdrowe?) czy dawac do blacharza niech lepi te co są?
Dzwi na dole wychodzi..Także wychodzi obok wlewu paliwa. Robić to? Czy lepiej sprzedac?
I są jeszcze gdzieś pojedyncze pryszcze.
Dodatkowo jest przerysowana przez cale boczne dzwi pasazera.
Jeśli zły dział proszę o przeniesienie do dobrego.
Mam taki problem że posiadam a6 c5 z 2003 ale już rdza wyłazi dosłownie wszędzie tak jak dokładnie oglądałem auto...
Chciałbym was zapytać co wy byście zrobili..
Samochód:
A6 C5 2003r 2.0(ALT) B+G(roczny) Avant
Rdza wyszła juz na błotnikach.Pytanie wymieniać na nowe ocynk(czy kupic uzywki zdrowe?) czy dawac do blacharza niech lepi te co są?
Dzwi na dole wychodzi..Także wychodzi obok wlewu paliwa. Robić to? Czy lepiej sprzedac?
I są jeszcze gdzieś pojedyncze pryszcze.
Dodatkowo jest przerysowana przez cale boczne dzwi pasazera.
Jeśli zły dział proszę o przeniesienie do dobrego.
- Xray T2
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 673
- Rejestracja: 25 paź 2015, 22:25
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Chyba każdy to przechodził, zadaj sobie pytanie jak długo chcesz użytkować auto.
Ruda szm...ta to niestety w C5 to minus.
Ja ostatnio tez rozglądałem się za S6 albo C6 i jakoś tak wyszło że przez ostatnie dwa miesiące wpakowałem w auto ok 5tyś I jak na razie szkoda sprzedać bo nic się poważnego nie dzieje.
Jak masz chęci to rób a jak nie to sprzedaj szukaj innego egzemplarza.
Ruda szm...ta to niestety w C5 to minus.
Ja ostatnio tez rozglądałem się za S6 albo C6 i jakoś tak wyszło że przez ostatnie dwa miesiące wpakowałem w auto ok 5tyś I jak na razie szkoda sprzedać bo nic się poważnego nie dzieje.
Jak masz chęci to rób a jak nie to sprzedaj szukaj innego egzemplarza.
Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
Chodzi o to ze w tym stanie co jest sprzedam je moze za 8-9 tysiecy(tak mysle) bo stan wizualny jest sredni. Ale mechaniczny bardzo dobry(nie liczac silnika bo bierze olej, ale to ALT wiec musi brac).
I nie wiem co robic. Bo jestem w kropce. Czy kupic cos nowszego i zeby mi zaraz cos wyszlo do naprawy czy jezdzic wizualnym trupem. Co wy byscie robili?
I nie wiem co robic. Bo jestem w kropce. Czy kupic cos nowszego i zeby mi zaraz cos wyszlo do naprawy czy jezdzic wizualnym trupem. Co wy byscie robili?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 214
- Rejestracja: 18 sty 2016, 18:19
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI 110KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zielona Góra
Najlepiej podjedź do dobrego zakładu blacharskiego i poproś o wycenę poszczególnych robót, ile faktycznie by wyszło, aby zrobić te wszystkie elementy dobrze.
I wtedy możesz się zastanowić, czy ewentualnie to sprzedać za mniejsze pieniądze, czy zrobić i jeździć jeszcze kilka lat .
I wtedy możesz się zastanowić, czy ewentualnie to sprzedać za mniejsze pieniądze, czy zrobić i jeździć jeszcze kilka lat .
Chętnie pomogę
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
- Imię: Jacek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa, Polska
- Kontakt:
A C5 nie byly ocynkowane?ja mialem swoja z 1998r. W tym roku sprzedalem,miala przebieg ok 280tys i ja zadnej rdzy u siebie nie widzialem. Jedynie nad przednia szyba na laczeniu z dachem jakis tam maly kawaleczek rdzy,taki jak by odprysk. Nie byla przypadkiem bita z kazdej strony,ze tak ja rdza chrupie?
- Xray T2
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 673
- Rejestracja: 25 paź 2015, 22:25
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Ocynk owszem, tylko w C5 ruda szm...ta wychodzi prędzej lub później.palec85 pisze:A C5 nie byly ocynkowane?ja mialem swoja z 1998r.
Błotniki standard bo między nadkolem a blacha błotnika jest styropian i w tym miejscu zbiera się syf i ruda szaleje po czasie. Tak samo np. w avant przy relingach też potrafi ruda zakwitnąć i drzwi też.
I wcale nie znaczy że auto walone z każdej strony.
Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 839
- Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T ANB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mielec
Ja miałem wymieniany jeden błotnik, widzę że czeka mnie ta sama przygoda z drugim, wychodziła na samym rogu tylnego nadkola ale tam miałem przecierkę. Przy relingach nie mam, klapa, dół drzwi, reszta paki zdrowa, 99r. Skoro wychodzi ruda w takich miejscach nie newralgicznych (relingi czy przednie błotniki raczej w c5 standard) to pewnie była robiona. Jakby to nie był ALT tylko 2.4 czy choćby 1.8T to bym się nad ratowaniem zastanowił.
Ja powiem tak: dopóki rude pokazuje się na elementach wymiennych, przykręcanych śrubami, to można z tym walczyć kupując używane w kolorze w dobrym stanie w sieci za niewielkie pieniądze. Ale jak go bierze już na elementach zespolonych z budą, to zabawa robi się średnio opłacalna, chyba, że bardzo lubisz to auto i chciałbyś nim jeszcze polatać co najmniej z dwa lata.
- Xray T2
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 673
- Rejestracja: 25 paź 2015, 22:25
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Ruda Śląska
A jak nie masz chęci i uważasz że faktycznie szkoda kasy to sprzedaj dołóż i poszukaj egzemplarza bez rudej.
Bo z tego tematu to się zrobi temat rzeka.
Bo z tego tematu to się zrobi temat rzeka.
Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga