Od samego poczatku nie dzialala mi w aucie tylna wycieraczka. W lato to nie przeszkadzalo, ale idzie jesien, chlapa, stwierdzilem ze trzeba sie za to wziac

1. wg ETKi silniczek ma nr katalogowy 8L0 955 711B. Dzisiaj cos mnie tknelo, zdjalem tapicerke, i okazalo sie, ze moj silniczek ma nr 8L0 955 711A :shock: Pytanie, co mam teraz zalozyc: wg katalogu, czy to, co teraz jest (i nie dziala)?
2. znalazlem watki o zestawie naprawczym, tylko ze stosowano go w przypadku problemow ze spryskiwaczem. U mnie problem jest nieco inny: po zdjeciu tapicerki okazalo sie, ze od silniczka odpieta byla kostka. Po podlaczeniu silniczek brzeczy, ale wycieraczka ani drgnie, plyn ze spryskiwacza wali do srodka, wiec dysza tez juz padla. Koszt zestawu naprawczego i uzywanego silniczka jest porownywalny (ok 150 PLN), pytanie, co lepiej kupic, zeby nie kupowac dwa razy
