
[ A6 C5 Avant] Jak zdjąć hak ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 745
- Rejestracja: 13 paź 2008, 19:58
- Imię: Robert
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Trójmiasto
Re: Jak zdjąć hak ?
u mnie wyglada to takronnie77 pisze:Witam, mam zamontowany hak, z tego co się zorientowałem to Westfalia. Chciałbym go zdjąć, ale nie bardzo wiem jak. Pokręcam gałką widoczną na zdjęciu, ale tylko idzie pół obrotu. Nie ma kluczykaCzy jest jakiś inny sposób na jego demontaż?
[url=http://images35.fotosik.pl/1218/74dd718abebe4ac3med.jpg]Obrazek[/URL]
1. wkladam kluczyk i go przekrecam (nastepuje zwolnienie blokady w kuli)
2. odciagam galke w bok na jakis niecaly cm.
3. obracam tak ze znacznik jest na czerwonm polu (kulki w czopie glowki sie chowaja)
4. hak wypada sam
--
Pełne ambiente QQ2
HeadUp KS1
Fotochrom 5SJ
Homelink VC1
Elektryczna pokrywa 4E7
Pełne ambiente QQ2
HeadUp KS1
Fotochrom 5SJ
Homelink VC1
Elektryczna pokrywa 4E7
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 745
- Rejestracja: 13 paź 2008, 19:58
- Imię: Robert
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Trójmiasto
Ja do swojego nie dostalem klucza wiec podjechalem do serwisu westfalii pod warszawa (zielonka bodajze). Z peku kluczy dobrano mi wlasciwy i sprzedano za 20 zl. Pozniej dorobilem sobie jeszcze 2 na zapas.ronnie77 pisze:Czyli co? To nie jest Westfalia, tak jak myślałem?
Czy ASO chce kasę za takie wsparcie?
A ewentualnie kluczyk do tego to skąd wziąć?
--
Pełne ambiente QQ2
HeadUp KS1
Fotochrom 5SJ
Homelink VC1
Elektryczna pokrywa 4E7
Pełne ambiente QQ2
HeadUp KS1
Fotochrom 5SJ
Homelink VC1
Elektryczna pokrywa 4E7
- HattoriHonza
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 288
- Rejestracja: 23 wrz 2010, 11:52
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin, Polska
U mnie np nawet kluczyk nie pomaga, bo nie mogę go przekręcić;p Pewnie zamek się zapiekł;p W ASO zawołali 200zł
Podziękowałem. Następnego dnia jakiś baran wjechał mi w dupę i zbił xenona w Volvo s80, bo zagapił się na dziewczynę na przejściu
A ja sobie pojechałem dalej błogosławiąc hak. Wygląda jak wygląda, ale jednak dobrze go mieć;p


a ten hak w wyposażeniu dodatkowym kosztuje 1700 złHattoriHonza pisze:U mnie np nawet kluczyk nie pomaga, bo nie mogę go przekręcić;p Pewnie zamek się zapiekł;p W ASO zawołali 200złPodziękowałem. Następnego dnia jakiś baran wjechał mi w dupę i zbił xenona w Volvo s80, bo zagapił się na dziewczynę na przejściu
A ja sobie pojechałem dalej błogosławiąc hak. Wygląda jak wygląda, ale jednak dobrze go mieć;p
a na allegro to te kulki chyba kosztują ze 200

80 B4 2.0
A4 B5 1.8T
A6 C5 2.8
A4 B5 1.8T
A6 C5 2.8
Coś słabo przerobiłeś ten temat, bo ja w taki właśnie sposób wyjąłem mój hak - bez żadnego kluczyka (którego nie mam). Od drugiej strony zamka jest zaślepka plastikowa, potem trzeba zdjąć pierścieĂą segera, jest jeszcze sprężyna jak pamiętam. Nie będę ukrywać, że jest to metoda dość prostacka, ale ja osobiście tylko takim sposobem dałem rady go wyjąć - wpiepszając parę razy młotkiem i pobijakiem w bębenek od tej strony zaślepki, aż wysunął się, po czym da się już normalnie przekręcić pokrętło o pełny obrótrobert229 pisze:Jeśli hak jest zabezpieczony kluczykiem nie ma takiej możliwości,wiem bo przerabiałem ten tematslawek pisze: chodz z tego co mi sie wydaje jest mozliwosc rozebrania zamka z drugiej strony pokretla
