Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[A6 C5 1.9] Gdzie zrobić przekładke ?!

Nadwozie
Awatar użytkownika
Koralgol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 43
Rejestracja: 27 gru 2008, 19:55
Lokalizacja: Trójmiasto

[A6 C5 1.9] Gdzie zrobić przekładke ?!

Post autor: Koralgol » 27 kwie 2009, 16:10

Witam,

Poszukuje sprawdzonego i godnego polecenia warsztatu, gdzie będę mógł oddać do przełożenia mojego Avancika :roll:

Do Polski wracam w połowie czerwca i powoli zaczynam szukać miejsca gdzie będę mógł dokonać przekładki- najlepiej coś na północy Polski, ponieważ jestem z Trójmiasta, ale jeżeli będzie trzeba i warto to oddam gdzieś dalej.. ;-)

Troche szukałem na forum, ale niczego konkretnego nie znalazłem na ten temat, a wiem, że kiedyś był ten temat poruszany.. :-)

Bardzo prosze o wasze propozycje i z góry wielkie dzięki ;-)

Awatar użytkownika
danek_22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 354
Rejestracja: 07 lip 2008, 09:32
Imię: Dawid
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Białystok-Zabłudów
Kontakt:

Post autor: danek_22 » 27 kwie 2009, 16:15

a6-c5-przekladka-anglika-vt8193.htm

może to coś troche pomoże i spróbujesz sam <ok>

Awatar użytkownika
Koralgol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 43
Rejestracja: 27 gru 2008, 19:55
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Koralgol » 27 kwie 2009, 18:04

Myślałem nad tym, bo mam wujasa i dziadka ktorzy maja warsztat pod Warszawa, ale że oni nigdy nie robili przekładki, ja również, to stwierdziłem, że za długo by to trwało.. :-|

Qris

Post autor: Qris » 28 kwie 2009, 00:17

Firmy są ale dobrze zrobisz sobie tylko i wyłącznie Ty sam, w końcu to nie SPAM:-P

Awatar użytkownika
Michał_K
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 22 kwie 2009, 23:23
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: Michał_K » 28 kwie 2009, 00:52

Koralgol pisze: Poszukuje sprawdzonego i godnego polecenia warsztatu, gdzie będę mógł oddać do przełożenia mojego Avancika :roll:
Od kilku lat zajmuje się przekładaniem angielskich ciężarówek. Dobrze się zastanów zanim oddasz samochód do przekładki. Według mnie przerobienie a6 jest niemożliwe(zrobienie oryginału z anglika) Konstrukcja LHD znacznie różni się od europejczyka;
-ściana grodziowa
-maglownica i jej mocowanie
-wiązki elektryczne, które musisz przedłużać...
Znam z 10 takich warsztatów w Polsce, które to zrobią ale widziałem a6 i a4 po przekładce i jest to porażka :roll: . Chcesz to dam Ci nr do gościa, który przerabiał a6 i przy 120km/h wystrzeliły poduszki w siedzeniach, drugiemu "dorobili" mocowanie maglownicy i przy wjeżdżaniu do garażu skręcił w prawo a pojechał prosto...(dobrze że nie przy 100km/h)
Nie odciągam, ale radzę się dobrze zastanowić. Nigdy nie przerabiałem osobówek, ale siedzę trochę w temacie więc wiem co jest grane ;-)
Jeżeli chodzi o rejestrację- zależy gdzie mieszkasz i kto zrobi Ci przegląd. Ostatnie przepisy prawne wymagają homologacji producenta, która mówi że auto jest konstrukcyjnie przygotowana do ruchu prawostronnego-w 99% nierealne do uzyskania w Polsce. Jeżeli jednak znajdziesz gościa, który za 50 zł przymknie oko przy przeglądzie to zostaje jeszcze urząd miasta...Jak tam Cię "puszczą" to masz zarejestrowanego angola. ALE pamiętaj, że jeżeli będziesz go chciał sprzedać to potencjalny klient może spojrzeć na VIN a tam jest zakodowane że to anglik a wtedy nie będzie łatwo go sprzedać :-/
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Koralgol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 43
Rejestracja: 27 gru 2008, 19:55
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Koralgol » 28 kwie 2009, 20:36

Michał_K pisze:
Koralgol pisze: Poszukuje sprawdzonego i godnego polecenia warsztatu, gdzie będę mógł oddać do przełożenia mojego Avancika :roll:
Od kilku lat zajmuje się przekładaniem angielskich ciężarówek. Dobrze się zastanów zanim oddasz samochód do przekładki. Według mnie przerobienie a6 jest niemożliwe(zrobienie oryginału z anglika) Konstrukcja LHD znacznie różni się od europejczyka;
-ściana grodziowa
-maglownica i jej mocowanie
-wiązki elektryczne, które musisz przedłużać...
Znam z 10 takich warsztatów w Polsce, które to zrobią ale widziałem a6 i a4 po przekładce i jest to porażka :roll: . Chcesz to dam Ci nr do gościa, który przerabiał a6 i przy 120km/h wystrzeliły poduszki w siedzeniach, drugiemu "dorobili" mocowanie maglownicy i przy wjeżdżaniu do garażu skręcił w prawo a pojechał prosto...(dobrze że nie przy 100km/h)
Nie odciągam, ale radzę się dobrze zastanowić. Nigdy nie przerabiałem osobówek, ale siedzę trochę w temacie więc wiem co jest grane ;-)
Jeżeli chodzi o rejestrację- zależy gdzie mieszkasz i kto zrobi Ci przegląd. Ostatnie przepisy prawne wymagają homologacji producenta, która mówi że auto jest konstrukcyjnie przygotowana do ruchu prawostronnego-w 99% nierealne do uzyskania w Polsce. Jeżeli jednak znajdziesz gościa, który za 50 zł przymknie oko przy przeglądzie to zostaje jeszcze urząd miasta...Jak tam Cię "puszczą" to masz zarejestrowanego angola. ALE pamiętaj, że jeżeli będziesz go chciał sprzedać to potencjalny klient może spojrzeć na VIN a tam jest zakodowane że to anglik a wtedy nie będzie łatwo go sprzedać :-/
Pozdrawiam
Nie poprawiles mi chumoru.. :-/ no, ale dzieki za szczerosc i rade.. Sam nie wiem co mam zrobic :-( ciezko bedzie znowu znalesc cos pozadnego i zadbanego, tym bardziej w PL... :-|

No, ale wiadomo, ze sa osoby zadowolone jak i nie... wszystko wlasnie zalezy kto im to robil :-?

Piszesz ze znasz warsztaty, gdzie mogli by mi to zrobic.. znasz cos godnego polecenia w polnocnej Polsce ?! :-) Bo ja jak narazie znalazlem niejakiego jarek7770 z Przodkowa, kolo Gdanska. Za 7.5tys zl i moze zalatwic zgode od producenta i przeglady..

pozdrawiam <piwo>

Qris

Post autor: Qris » 28 kwie 2009, 22:02

Zostaw sobie anglika na części a kup w PL redło.
Podstawy:
- silnik ten sam typ, oznaczenie itd
- środek ten sam
- rocznik ten sam
- najlepiej z uszkodzonym totalnie silnikiem
- kolor ten sam
Dzięki temu że auto będzie w słabym stanie technicznym zapłacisz o wieeeele mniej a ze swojego przełożysz wnętrze, silnik, drzwi, lampy nooo masę osprzętu. Czysty zysk.
Oczywiście jest inna opcja kup auto uderzone przodem pujdzie za bezcen ale podłużnice mają być całe, jest to 1000 razy lepsza opcja niż przekładka - czysty zysk kolego.

Inne pytanie ile kosztuje takie coś jak ja mam w UK? Może bysmy sie dogadali i znalazł byś koledze z forum identyczną tyle że z webasto i ładnym wyposażeniem w środku:-) W opisie jest link do mojej Niuni:-) Jak masz jakieś stronki z furami z UK to też będę wdzięczny.

Awatar użytkownika
Koralgol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 43
Rejestracja: 27 gru 2008, 19:55
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Koralgol » 28 kwie 2009, 22:31

Qris, zawsze to jakas opcja ;-) ale jeszcze porozgladam sie za przekładkami, zobaczymy co z tego wyjdzie ;-)
myśle że najlepsza strona, sam z niej kupowałem... http://www.autotrader.co.uk/
tylko musisz wpisac jakiś kod pocztowy z UK, żeby Ci pokazywało odległość..

absajler, widze, że mieszkasz nie daleko mnie Grudziąc-> Trójmiasto.. daj jakiś namiar (najlepiej maila) u kogo robisz i dlaczego tam :-D
Jak możesz to napisz kiedy dajesz, odbierasz, za ile itd ;-)
Z góry wielkie dzieki :-D

Qris

Post autor: Qris » 28 kwie 2009, 23:15

No gdybyś podał swój kod było by ciekawie bo ułatwiło by to zabawę:-)

Awatar użytkownika
Koralgol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 43
Rejestracja: 27 gru 2008, 19:55
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Koralgol » 29 kwie 2009, 09:15

Ja mieszkam pod Edinburghiem.. ;-) EH54 5LF

Awatar użytkownika
Michał_K
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 22 kwie 2009, 23:23
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: Michał_K » 29 kwie 2009, 23:01

absajler pisze:ÂŚcianę grodziową przekładasz wspawujesz i jest elegancko :-D Przez co masz oryginalne mocowanie całej kolumny i reszty podzespołów. Nie przedłuża się wiązek tylko je skraca
Spoko, ale jaką masz gwarancje że przy uderzeniu Twoja wspawana ściana wytrzyma tyle co oryginalnie niespawana, ale zgrzewana ściana grodziowa?
Druga sprawa; jaką masz różnicę jeżeli przedłużasz, lub skracasz wiązki?! tak czy tak zmieniasz ich oporność!!!

P.S. W 100% zgadzam się z Qrisem
Pozdrawiam

Qris

Post autor: Qris » 29 kwie 2009, 23:31

Michał_K, to już nawet nie kwestia wytrzymałości. W końcu to tylko kawał blachy a migomat czyni cuda.
kontynuując...
Jeśli dobrze by podejść do sprawy wyszło by zapewne tak jak we fabryce ale trzeba by użyć masy silikonu dekarskiego i zrobić to na perfect co do milimetra. Potem farba itd. Są jednak minusy nie wiem co stanie się gdy będzie tyć niżej czy tyć w lewo, w końcu to układ kierowniczy czy nie będzie złych naprężeń, oczywistym jest także fakt że skrobiąc tracimy ocynk i z czasem zacznie się rdza...

Elektryka...
Większość zestawów które widziałem na allegro mają w zestawie wiązki elektryczne jednak grzebanie w tym wszystkim ehhh.. obawiam się o airbagi - czy w przypadku uderzenia wszystko pujdzie ok.

Ubezpieczenie...
Scenariusz jedziesz i buuuuum!!! Giniesz masz ubezpieczenie standart czyli jakieś 270tys zł w komunikacyjnym. Kto wie czy ubezpieczyciel nie będzie chciał zwalić winy za śmierć gdy nie daj boże nie wywali poducha na to że auto było przerabiane. To tylko domysły ale ubezpieczalnie to świnie więc...

Włożyłeś kupę kasy w ten cały szajs a po roku czy 2ch chcesz sprzedać Angola, z uwagi na fakt że włożyłeś już masę kasy nie chcesz sprzedawać za damski H z tym że nikt za ta cenę nie chce kupić.

Jak sam widzisz jedynym rozwiązaniem sensownym jest zrobić tak jak powiedziałem wcześniej kup polaka z rozwalonym silnikiem, poszukaj. Resztę blacharki i wyposażenia sprzedaj na allegro albo zostaw sobie na wypadek jakiegoś małego wypadku np. Przyjmijmy że walisz komuś w tył cały przód wywalony a za komplecik zapłacić musisz z 3 i pół koła (lampy zderzak interculer chłodnica wisko no masa bzdetów) na allegro. Ale jesli masz już anglika to zawsze przekładasz swoje blachy ot odkręcasz przykręcasz lakierujesz śruby i Niunia jak nowa.

mam nadzieję że to tłumaczy wszystko.

Awatar użytkownika
Koralgol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 43
Rejestracja: 27 gru 2008, 19:55
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Koralgol » 04 maja 2009, 21:01

Zastanawiam sie i szukam opinii na temat dwóch warsztatów znajdujących sie pod Warszawa:

-KM Servis - Piaseczno
-STX SERWIS - Legionowo

Obydwa wydają sie profesjonalnymi warsztatami, mają podobną cene i czas realizacji.. Jakieś opinie ?! :-D

Qris

Post autor: Qris » 04 maja 2009, 22:31

Czytałeś to co napisałem ja i inni koledzy???

Awatar użytkownika
Koralgol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 43
Rejestracja: 27 gru 2008, 19:55
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Koralgol » 04 maja 2009, 23:09

Tak, czytałem... ;-) ale nadal chce zrobić przekładke. Mam nadzieje, że uszanujecie moją decycje i jak bedziecie mogli to mi w tym pomożecie np. w doborze warsztatu ;-)

Pozdrawiam <piwo>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl