Interesuje mnie czy demontaż relingów i ponowny montaż są skomplikowane. Szukałem na forum i widziałem tylko temat do C6, w C5 jest podobnie?
Ma ktoś z was doświadczenia, jakieś cenne rady jak to najefektywniej zrobić aby nie rozbierać "połowy" samochodu ? Bo moje są strasznie już porysowane przez bagażnik i chciałbym założyć nowe.
Jeżeli był gdzieś ten temat to sorry - proszę o link i skasowanie tego.
[ A6 C5 Avant] Demontaż relingów C5
- mwx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
Zdemontowałem swoje w 40 minut. Wystarczy zdjąć osłonę kurtyny w bagażniku, nad głowami pasażera a osłonę słupka A wystarczy odchylić. Nie ma sensu walczyć i ściągać jej w całości, bo trzyma się na upierdliwych zatrzaskach.
Pamiętajcie, że z przodu są 2 śruby (w sumie 4 na reling).
Po zdjęciu relingów auto wygląda łyso, ale jest o WIELE ciszej na autostradzie.
Pamiętajcie, że z przodu są 2 śruby (w sumie 4 na reling).
Po zdjęciu relingów auto wygląda łyso, ale jest o WIELE ciszej na autostradzie.
