Witam serdecznie. Niestety na prawym błotniku z przodu dość widoczna jest rdza i już mała dziura.
Moje pytanie co radzicie zrobić ? Nie znam się kompletnie na tym, znalazłem np na allegro nowy błotnik w dobrymi opiniami co myślicie o takim czymś ?
https://allegro.pl/oferta/blotnik-audi- ... 8600184931
Lewy błotnik jest ok, ma w 2 miejscach lekką rdzę ale aż nie jest widoczne. Czy warto od razu 2 nowe błotniki wymieniać, czy tylko prawy na nowy, czy jakie macie inne pomysły ?
Audi A6 C5 rdza na błotniku [zdjęcie]
-
mtek
- Forum Audi A6 / A7

- Imię: Mateusz
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI 110KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
Audi A6 C5 rdza na błotniku [zdjęcie]
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
mat1324
- Forum Audi A6 / A7

- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Kontakt:
Re: Audi A6 C5 rdza na błotniku [zdjęcie]
Używka w kolorze. Ten zamiennik najlepszej jakości nie jest.
-
krzychu973
- Forum Audi A6 / A7

- Imię: Wielebyt ustaw auto
- Rocznik: 2021
- Moje auto: Nie mam
- Nadwozie: Inne
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Brak
- Paliwo: Brak
Błotnik z foto śmietnik, błotnik z aukcji tani, ale one są ze słabej jakości stali i na rantach może wychodzić ruda po 2 sezonach ,chyba że lakiernik dobrze
zabezpieczy antykorozyjnie, w co wątpie, istnieje jeszcze ryzyko że kolor będzie się minimalnie różnił.Osobiście wolałbym polakierować na miejscu ,a przed założyć i sprawdzić spasowanie.Najlepiej to tak jak mat napisał zdrowa używka i zabezpieczyć woskiem od wewnątrznej strony.
zabezpieczy antykorozyjnie, w co wątpie, istnieje jeszcze ryzyko że kolor będzie się minimalnie różnił.Osobiście wolałbym polakierować na miejscu ,a przed założyć i sprawdzić spasowanie.Najlepiej to tak jak mat napisał zdrowa używka i zabezpieczyć woskiem od wewnątrznej strony.
-
mtek
- Forum Audi A6 / A7