Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

"A6 C5 - czego w tym miejscu może brakować"

Nadwozie
Awatar użytkownika
kot919
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1398
Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
Imię: Audi Forum
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: kot919 » 20 mar 2013, 13:04

Młotek 75 pisze: O tą blachę mi chodzi .Co tam mogło być? Iwidać te kable .
(Pierwsze zdjęcie)
Jest to miejsce z płytą pośrednią. W zależności od wersji był tam montowany:
- sterownik parktronika
- sterownik regulacji automatycznej reflektorów
- sterownik ogrzewania postojowego (z pilotem)

Jak napiszesz mi jakiego koloru są przewody w obciętej wtyczce to napiszę Ci jaki moduł (z tych wymienionych powyżej) powinien się tym znajdować.
Młotek 75 pisze: Pod zmieniarką i nawigacją jest coś takiego ?
(Drugie zdjęcie)
Jak już napisał Kolega powyżej to jest wytłoczka na różne 'pierdoły'
Młotek 75 pisze: Znalazłem jakieś dwie kostki jedna ma zrobione mostki ?A druga widać że pasuje do tej pierwszej tak ma być ?
(Piąte zdjęcie)
U mnie w Avancie też są kostki, które jak się orientowałem służą do podłączenia wiązki haka holowniczego. Jednakże nie drążyłem tematu dalej, więc nie mogę potwierdzić tej informacji.

Jaką funkcję pełni mostek u Ciebie - nie mam pojęcia. (Napisz jakie są kolory kabli w oryginalnej wtyczce oraz ile pinów ma wtyczka a postaram się coś znaleźć)
Młotek 75 pisze: Ato chyba to jest do czujników wstecznego ale i tak raczej nie działa bo po włączeniu wstecznego piszczy kilka sekund i nic więcej no chyba że działa na kilka centymetrów od przeszkody ?
(Szóste zdjęcie)
Jako że nie masz zamontowanego oryginalnego modułu parktronica, możesz mieć zainstalowany zestaw niefabrycznych czujników, z modułem sterującym przedstawionym na zdjęciu (słaba jakość więc nie można tego potwierdzić). Oryginał parktronik da się zdiagnozować vagiem, który nakieruje na źródło usterki. W przypadku niefabrycznych instalacji diagnostyka i usuwanie błędów może być bardzo kłopotliwe.

Obrazek

Młotek 75
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 79
Rejestracja: 17 mar 2013, 21:12
Lokalizacja: Wa-wa Białołęka

Post autor: Młotek 75 » 20 mar 2013, 13:44

kot919 pisze:Jak napiszesz mi jakiego koloru są przewody w obciętej wtyczce to napiszę Ci jaki moduł (z tych wymienionych powyżej) powinien się tym znajdować.
Są trzy kabelki

czerwony dwa żółte paski
czerwony dwa niebieskie paski
brązowy
kot919 pisze:Jako że nie masz zamontowanego oryginalnego modułu parktronica, możesz mieć zainstalowany zestaw niefabrycznych czujników, z modułem sterującym przedstawionym na zdjęciu


JAEGER
AFC Modul12V
52400006

Coś takiego jest napisane i widać że jest dokładany ale czujniki wyglądają na oryginalne audi są z taką nakładką na zderzak co zasłania mi gniazdo od haka i niemożna podłączyć wtyku od przyczepy hak wygląda na oryginał zdejmowana kula .

Awatar użytkownika
kot919
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1398
Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
Imię: Audi Forum
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: kot919 » 21 mar 2013, 14:19

Młotek 75 pisze: Są trzy kabelki

czerwony dwa żółte paski
czerwony dwa niebieskie paski
brązowy
Wynika z tego że w twoim samochodzie brakuje sterownika od sterowania webasto drogą radiową. Oprócz tej obciętej końcówki powinien być przewód koncentryczny zakończony okrągłym złączem (typu niestety nie znalazałem)
Młotek 75 pisze: JAEGER
AFC Modul12V
52400006

Coś takiego jest napisane i widać że jest dokładany ale czujniki wyglądają na oryginalne audi są z taką nakładką na zderzak co zasłania mi gniazdo od haka i niemożna podłączyć wtyku od przyczepy hak wygląda na oryginał zdejmowana kula .
Co do modułu - jest to jest to moduł przekaÂźnikowy bardzo często stosowany w instalacjach wiązki haka holowniczego. Jego zadaniem jest odseparowanie układu oświetlenia samochodu od podłączonego układu przyczepy. Skoro masz hak to wydaje mi się że został on zastosowany właśnie do tego celu.

Jeżeli hak masz oryginalny, to gniazdo przyłączeniowe powinno dać się opuścić do pozycji umożliwiającej podłączenie wtyczki przyczepy.

Co do parktronika, u mnie moduł parktonika był zamontowany dokładnie na 'trójkątnym' elemencie przedstawionym na zdjęciu nr 2. To że nie ma go u Ciebie, może oznaczać że został on przesunięty w inne miejsce, lub masz zainstalowany nieoryginalny system. Jedny sposób aby to sprawdzić to spróbować się połączyć za pomocą interfejsu diagnostycznego do modułu parktronika. Jeżeli się to uda to znaczy że masz oryginał, jeżeli nie cóż, może to wskazywać że albo masz nieoryginalny system, lub jest jakiś problem z komunikacją ze sterownikiem.

A umieszczenie czujników - można zamontować nieoryginalny system w tym samym miejscu co przewidziała fabryka - kwestia poświęconego czasu i pieniędzy. Tak więc umieszczenie czujników wcale nie określi oryginalności systemu.

Młotek 75
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 79
Rejestracja: 17 mar 2013, 21:12
Lokalizacja: Wa-wa Białołęka

Post autor: Młotek 75 » 21 mar 2013, 18:04

kot919, dzięki za sprawdzenie <okok>

No to muszę zobaczyć czy parktronik jest oryginalny czy podróba .

[ Dodano: 2013-03-21, 20:51 ]
Ten kabel koncentryczny jakiś jest i ma wtyczkę .
W sumie to mam sporo roboty bo w drugim samochodzie przekładnia kierownicza do wymiany i parę innych pierdoł uzbierało się tego sporo .

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja