Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi A6 C4 Avant] relingi

Nadwozie
ODPOWIEDZ
rafalsalamon13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 12 gru 2009, 21:40
Lokalizacja: Łódzkie

[Audi A6 C4 Avant] relingi

Post autor: rafalsalamon13 » 28 lut 2010, 14:25

chciałbym zmienić relingi na chromowane ale ciężko znaleźć.obserwuje allegro i nic. i tak sobie myślę czy by się dało pochromować albo pomalować te czarne co mam? co wy na to da się ?

rafalsalamon13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 12 gru 2009, 21:40
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: rafalsalamon13 » 28 lut 2010, 21:52

i bardzo dobrze że sie zapytałem bo już prawie gotów do malowania byłem :shock: i grosza zaoszczędzę ;-) tyle tylko że sie trochę narobie ... ale ja to przecież uwielbiam :-) dzięki wielkie i pozdr. Andi

Awatar użytkownika
Bedlam
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 256
Rejestracja: 18 lut 2011, 12:43
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Bedlam » 20 lut 2011, 21:39

Witam, panowie mogliby tu opisać co trzeba zrobić?? Tamto forum jest wyłączone, a chciałbym bardzo zmienić te czarne relingi.
Jeśli Ci pomogłem nie wciskaj "pomógł", po prostu Ty pomóż następnym razem <okok>

user

Post autor: user » 22 lut 2011, 10:03

sciagasz lakier srodkiem do usuwania lakieru nastepnie papier scierny od ok 250 do 2500 nastepnie pasta polerska i heja ;D

Awatar użytkownika
Bedlam
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 256
Rejestracja: 18 lut 2011, 12:43
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Bedlam » 22 lut 2011, 23:09

A rdza nie siądzie na tych relingach po zdjęciu lakieru ochronnego??
Jeśli Ci pomogłem nie wciskaj "pomógł", po prostu Ty pomóż następnym razem <okok>

user

Post autor: user » 23 lut 2011, 07:44

one sa alu

Awatar użytkownika
danielus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 11 mar 2009, 20:43
Lokalizacja: wadowice

Post autor: danielus » 23 lut 2011, 16:16

Kupujesz żel scansol,nakladasz chwilkę czekasz i lakier ladnie schodzi
Potem papier i jazda Ja polerowalem pastą do alu,nie pamietam nazwy,ale niebieska tubka,bez porównania z automax czy tempo
Z czasem alu bedzie sie utlenialo,ale od czasu do czasu pasta szmatka i jest ok

Dla tych co chcą sobie kupic ori relingi chrom,informuje,iż nie pasuja do mocowań pod czarne.
Sprawa oczywiście do zrobienia,ale troche sporo pilowania i przymiarek :)
AEL avant quattro i ośka

rubik...
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 05 wrz 2010, 20:53
Lokalizacja: Garwolin.Norwegia

Post autor: rubik... » 23 lut 2011, 20:50

żeby zdjąć relingi trzeba zdejmować podsufitkę ?

Awatar użytkownika
danielus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 11 mar 2009, 20:43
Lokalizacja: wadowice

Post autor: danielus » 23 lut 2011, 21:44

Relingi odkrecasz z zewnatrz po 3 śrubki na imbus
Najlepiej zalac je wczesniej wd40 bo u mnie sie 2 urwaly i trzeba bylo rozwiercać
AEL avant quattro i ośka

rubik...
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 05 wrz 2010, 20:53
Lokalizacja: Garwolin.Norwegia

Post autor: rubik... » 23 lut 2011, 21:49

danielus dzięki za szybką odpowiedz :)

raggaman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
Imię: Radek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: raggaman » 26 maja 2011, 12:59

Uzupelniajac wypowiedz kolegi.
Zel skansol nakladany pedzelkiem. Kiedy warstwa lakieru zmarszczy sie i wstanie, zdzieramy plastikowa szpachelka.
Do polerowania polecam wiertarke oraz filce na trzpieniu. Pasty polerskie (twarde) mozna kupic na kilogramy na allegro o roznych gradacjach. Paste nakladamy na filc i jedziemy wiertarka. Pasty sa lepsze w uzyciu niz papier scierny bo nie trzeba gimnastykowac sie a wiertara robi za nas robote.
Tym stylem polerowalem relingi w mojej bylej A4 i po przejechanej zimie nic sie z nimi nie dzialo:)

Awatar użytkownika
Lipton
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 836
Rejestracja: 27 lip 2010, 17:51
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1995
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Lipton » 23 cze 2011, 12:51

a ja mam pytanie odnośnie C4 jak ściągnę relingi to tam zostają dziury w dachu ?? czy ta uszczelka jest jakoś przyklejona czy coś ?? chodzi mi o to czy jak ściągnę relingi i np. nie ogarnę tego w jeden dzień to czy mogę jeździć bez nich ;) czy np jak bd deszcze to się tam woda naleje czy coś ;) ??
Obrazek

user

Post autor: user » 23 cze 2011, 18:38

wystaja takie cycuszki podklejone lepikiem i mozesz smiało kulac

koli251
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 19 cze 2011, 22:55
Lokalizacja: Rycerka Górna/ Żywiec

Post autor: koli251 » 15 lip 2011, 18:42

Macie może jakieś fotki jak wygląda efekt końcowy. <

grembol7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 16 kwie 2013, 08:53
Lokalizacja: Śląsk/Opolskie

Post autor: grembol7 » 21 kwie 2013, 10:09

Dobrze by chyba było potem po wyszlifowaniu i wypolerowaniu prysnąć je lakierem bezbarwnym bo aluminium też się utlenia i bez lakieru zaczną matowieć szybko

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga