Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

A6 C7 pytanie od "młodego"

Off Top, linkownia, ciekawostki, przywitania, pogawędki niezwiązane z 'techniczną stroną' forum Audi A6 / A7.
SebastianMajcher2005
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Imię: Sebastian
Rocznik: 2014
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna

A6 C7 pytanie od "młodego"

Post autor: SebastianMajcher2005 » 30 kwie 2025, 21:55

Cześć wszystkim,

Jestem tu nowy w klubie. Chciałem zapytać osoby które na codzień jeżdżą A6 C7 więc myślę że to idealne miejsce. <hejka>

Pół roku temu kupiłem Astrę J za 25k z przebiegiem 150k auto zadbane ale ja nie o tym..

Chodzi o to że mam 19 lat więc jestem stosunkowo młody i jak wiadomo zapał na fajną "zabawkę" jest duży. Już i tak wiele osiągnąłem patrząc na mój wiek i kolegów bo mam auto które kupiłem za własną kasę z mojego biznesu który się rozwija.

Zawsze a6 c7 mi się podobała. Nawet taka c8 taka średnia bo pełno tam elektronika a taki bardziej "klasyczny" wóz świetnie wygląda.

Więc chciałem spytać jak miesięczne/roczne koszty utrzymania wyglądają u was? Są to duże kwoty rzędu +20k PLN rocznie? Myślałem nad wersją 2.0 benzyna i myślę że to dobra opcja ale z drugiej nie wiem jak z awaryjnością i czy nie okażę się że będę pracował tylko po to żeby to auto utrzymać. <stres>

Byłbym wdzięczny za wasze sugestie.

Awatar użytkownika
was001
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Imię: Marko
Rocznik: 2017
Moje auto: RS6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.0 TFSI 605KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna

Re: A6 C7 pytanie od "młodego"

Post autor: was001 » 05 maja 2025, 07:10