Jeszcze do niedawna jezdziłem Golfem mk II z silnikiem 1.6 TD . Wspaniały wdzieczny samochód , bezawaryjny i tani w eksploatacji. Gdy go sprzedawałem czułem sie jakbym sprzedawał wiernego osiołka. Technicznie samochód był dopieszczony w każdym calu , niestety po srogiej zimie rudzielec zaczął wyłazic i po kolejnej zimie ciężko było by juz ogarnąć ten temat.
Jako nastepca wytypowany był nissan jednak w moim sercu zagorzała miłość do Audi i nie mogłem sie oprzeć modelowi 100 . Komfort i przyjemność z jazdy nieporównywalna z czymkolwiek wcześniej . Niestety ceny części eksploatacyjnych mnie negatywnie zaskoczyły, jak również awaria popmpy wtryskowej z która mam nadzieję sie szybko (i tanio) uporać.
Mam nadzieje , że nasza dalsza współpraca będzie sie rozwijac znacznie lepiej.
ps. pozbyłem sie tych paskudnych chromów z nadkoli
Polonez 1.5 benzynka
Opel Vectra 1.6 benzynka
Ford Escort 1.6 benzynka
Ford Escort 1.8 tdi
BMW seria 3 1.6 benzynka
BMW seria 5 2.5 tdi
Zielony Helmut Audi 2.7T benzynka
Helmut, zielony bolid :-)Już wzmocniony Helmut 400 koników a zapowiada się więcej
Opel kadett 1,2
fiat 126p 650
fiat 126p 650
seat ibiza 1,2 90KM
renault 19 1,9d
ford escort 1,6
opel astra 1,8 90KM
bmw e36 1,6 99KM
honda prelude 2,0 133KM
vw golf IV 1,6
pabieda (taka jak nasza warszawa garbuska)
mitsubishi eclipse 2g 2,0 142KM
mercedes w202 c180
renault kangoo 1,4 75KM
obecnie:
mini cooper 1,3 (taki jakim jeździł Jaś Fasola)
opel astra 1,4
audi 100 avant 2,8 174KM
i to jeszcze nie jest moje ostatnie słowo. Co mam zrobić jak lubie zmieniać auta...