Witam
Szczerze nie wiedziałem jak napisać w temacie by było zrozumiałe mam nadzieje że w miarę to ująłem.
1. Mam gaz sekwencyjny
Niestety nie jestem zadowolony z Panów Speców od Gazu... nooby totalne w tym temacie
montowali na moją skandynawską 100-kę gaz ponad tydzień nie wiedzieli coś o zasilaniu wtrysków czy coś w tym temacie ( inny niż w wersjach na europę )
2. Wkońcu odpalał... i jeździł na gazie...
Jednak kolejny problem z tym że musiałem pospawać wydech więc akumulator został wyłączony, komputerek gazu zgłupiał poprzestawiał program i nie odpalał... naprawili poprzez przestawienie w kompie i w miarę działa...
3. Zima... temperatury...
Panowie stwierdzili że późne odpalanie gazu ( przełączanie ) to pewnie wina tego że miał ustawione na 30st.C. i zmienili na 15st. jednak bez względu na to ustawienie samochód i tak przestawia się na spalanie gazu gdy wskazówka temp. wchodzi na 90st... co mniej więcej przy temperaturach zewnętrznych 2-6st. daje po 20km... jak wiecie to duuuzo Pb95...
Pytanie i prośba jesli komuś to działa lepiej...np. gaz się odpala przy wskazaniu 40-50st. zrobi fotkę podpięcia płynu chłodzącego do mieszalnika... lub objaśni gdzie ma lub pod co powpinane rurki... i gdzie macie mieszalniki... bo mnie juz do pasji doprowadza spalanie powyżej 20l... ( to też spartolili... ) a zanim pojadę zrobić awanturę to chcialbym wiedzieć gdzie mają się podpinać i co zrobić by nie zrobili wiekszej szkody niż dotej pory
Fotki mile widziane !
Zakładaj tematy w odpowiednich działach!
[C4 A100 2,6 150km] Temperatura startu gazu jak podpiąć
[C4 A100 2,6 150km] Temperatura startu gazu jak podpiąć
Ostatnio zmieniony 07 gru 2009, 18:29 przez HaG, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam
Kolego napisz jaką masz instalacje co dokładnie pisze na ecu gazu.Są różne konfiguracje reduktorów i czujników temp.(oporność) do jednej centralki. w programie wystarczy wpisać właściwy czujnik i powinien pokazywać właściwą temp.
Widać że te twoje orły nie mają za dużo pojecia takie auto jak twoje robi się max jeden dzień i to samemu
Reduktor wpina sie trójnikami w dwa węże wodne widoczne za puchą przepustnicy.Spróbuj zapalić silnik i trzymać reką reduktor czy sie nagrzewa im cieplej tym lepiej.
Totwoje spalanie to troszke za duże te silniki palą około 12-16l lpg.
Kolego napisz jaką masz instalacje co dokładnie pisze na ecu gazu.Są różne konfiguracje reduktorów i czujników temp.(oporność) do jednej centralki. w programie wystarczy wpisać właściwy czujnik i powinien pokazywać właściwą temp.
Widać że te twoje orły nie mają za dużo pojecia takie auto jak twoje robi się max jeden dzień i to samemu
Reduktor wpina sie trójnikami w dwa węże wodne widoczne za puchą przepustnicy.Spróbuj zapalić silnik i trzymać reką reduktor czy sie nagrzewa im cieplej tym lepiej.
Totwoje spalanie to troszke za duże te silniki palą około 12-16l lpg.
- jahro
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 297
- Rejestracja: 28 mar 2008, 12:14
- Imię: Michał
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
HaG, miałem praktycznie identyczny problem z tym przełączaniem pb/lpg :arrow: niech spróbują Ci wymienić czujnik ciśnienia i powinno być ok, u mnie pomogło 

A4 B8 2.0tdi 205km avant quattro '13 s-tronic
A4 B6 1,9tdi '02 avant 131ps
B4 1.9tdi 1Z '92 sedan 90km
A6 C4 2.8E V6 30v QUATTRO '96 avant 193ps
100 C3 2.2 E + podtlenek LPG '86 136PS
A4 B6 1,9tdi '02 avant 131ps
B4 1.9tdi 1Z '92 sedan 90km
A6 C4 2.8E V6 30v QUATTRO '96 avant 193ps
100 C3 2.2 E + podtlenek LPG '86 136PS
Witam Spróbuj jeszcze na http://lpg-forum.pl/ a jak lubisz się bawić to zakup sobie interfejs do gazu sprawdzisz sobie mapy ustawienia lpg itp pomoże łatwiej zlokalizować przyczynę problemu