Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[BDV 2,4 170km] rzuca obrotami na LPG

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
ODPOWIEDZ
schecter
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 30 lis 2010, 17:15
Lokalizacja: Manchester

[BDV 2,4 170km] rzuca obrotami na LPG

Post autor: schecter » 30 lis 2010, 17:50

A więc moje auto na benzynie chodzi ok jednak na gazie rzuca obrotami (na luzie),podczas jazdy nie szarpie.Po przejechaniu około 40kilosów zapala się kontrolka silnika a VAG pokazuj ( P1127 i P1129) Długoterminowa adaptacja składu mieszanki,mieszanka bogata.Czy może ktoś miałby jakieś wskazówki co może być przyczyną?Nigdy prędzej nie miałem auta na gaz a mechanior twierdzi ,że to normalne na gazie <smuty> Czyli za bogato autko ma i jak temu podołać?
Ostatnio zmieniony 30 lis 2010, 19:18 przez schecter, łącznie zmieniany 6 razy.

Kosa

Post autor: Kosa » 30 lis 2010, 18:22

_uwaga

Awatar użytkownika
djmatys
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 144
Rejestracja: 03 mar 2010, 10:00
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: djmatys » 30 lis 2010, 20:01

zmień mechaniora... musi coś być nie tak. Jaką masz instalke?

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 30 lis 2010, 20:44

Tak jak błąd w vagu mówi, za bogata mieszanka na gazie. ÂŹle wyregulowana instalacja gazowa.

schecter
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 30 lis 2010, 17:15
Lokalizacja: Manchester

Post autor: schecter » 01 gru 2010, 16:11

No dzięki ale i tak mam lipę bo pewnie nie znajdę tu(uk) szpeca który ogarnie ten temat.Dzwoniłem do poprzedniego właściciela auta,który twierdzi,że ten typ już tak ma i nic z tym nie zrobię a kontrolka od silnika zniknie po jakimś czasie.Twierdzi też ,że gaz był regulowany nie dawno przez firmę która go zakładała i nic lepiej nie byli w stanie go ustawić.Fassi mówi (rozregulowany) vag pokazuje błędy a wiec musi być coś nie tak i obym znalazł szpeca który ogarnie ten temat.Pozdrawiam

A i bym zapomniał pali na gazie około 18-19l po mieście a w trasie około 10l to jest ok spalanie?

KMS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 357
Rejestracja: 15 mar 2009, 20:17
Imię: Hubert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KMS » 01 gru 2010, 17:15

schecter pisze:obym znalazł szpeca który ogarnie ten temat
Patrz post wyżej :-)

schecter
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 30 lis 2010, 17:15
Lokalizacja: Manchester

Post autor: schecter » 01 gru 2010, 19:12

Widze widze tyle,że Luton gdzieś pod Londynem a więc daleko jak dla mnie <smuty> W razie czego po ÂŚwiętach w PL zaatakuje gazowników

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 01 gru 2010, 21:45

Nie powinna palić się żadne kontrolka na zegarach. Na dobrze wyregulowanej instalacji ECU nie powinno widzieć różnicy między paliwami.
Jaką masz instalację, jaki sterownik, wtryskiwacze i reduktor?

schecter
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 30 lis 2010, 17:15
Lokalizacja: Manchester

Post autor: schecter » 02 gru 2010, 12:47

powiem szczerze ,że nie mam pojęcia <smuty>

z papierów które otrzymałem wynika ,że to;

system sekwencyjny Stag 300-6
reduktor Lovtec,typ Magic
wielozawór Polgas
komora szczelna Bormech

nic więcej nie wyczytałem a sam niestety nie znam się zupełnie na instalacjach <smuty>

wrocek66
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 28 lut 2010, 17:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wrocek66 » 03 gru 2010, 20:42

Instalacja OK , jeśli nie padły listwy ( nie napisałeś jakie są ) to źle wyregulowana instalacja .

Paluch85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 69
Rejestracja: 24 cze 2010, 19:18
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Paluch85 » 03 gru 2010, 21:23

Nie chce motac w tym temacie ale u mnie bylo podobnie z tym ze zapalala sie tylko kontrolka CHECK a z obrotami i cala reszta wszystko idealnie. Gazownik doszedl w koncu do przyczyny czestego zapalania sie kontrolki CHECK'A, (niektorzy tez mi mowili ''ten typ tak ma'', i nie zrobie nic z tym), okazalo sie ze zapchany byl katalizator, przegrzewal sie i sonda lambda wariowala podajac informacje ze za bogata lub za uboga mieszanka.

schecter
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 30 lis 2010, 17:15
Lokalizacja: Manchester

Post autor: schecter » 03 gru 2010, 23:27

Mam nadzieję ,że dojdę do przyczyny i na pewno ją opiszę jak będzie już po wszystkim.Sugestie są bardzo przydatne dla takiego laika jak ja :-P , dziękuje.

(czym mniej wiesz tym lepiej śpisz)nie z daje tu egzaminu a więc piszcie za nim nie rzuci na to wszystko swoim fachowym okiem jakiś szpec od gazu

Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga