Witam.
Borykam się z problemem szarpania samochodem przy puszczaniu gazu i podczas przyspieszania przy obrotach 1000-2500 zarówno na PB i LPG.
Auto jeździło dość długo z błędem o zbyt bogatej mieszance.
Czy przez taką jazdę mogła rozkalibrować się mapa benzyny w sterowniku? Czy prawdą jest, że Ecu silnika samo robi sobie korekty? Jak można naprawić ten problem? A może to w ogóle nie jest problem map, a jakiegoś osprzętu silnika? Co o tym wszystkim myślicie?
Instalacja KME Diego, reduktor KME Silver, wtryski Valtek.
[ A6 C5] [1.8T AEB] Pytanie o mapę benzyny
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
- Imię: Wojtek
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ełk
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 665
- Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
- Imię: Henryk
- Rocznik: 1996
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: myszków
- Kontakt:
skasuj mape gazu i benzyny, nastepnie 2 dni badz jedna dluzsza trase zrob na samej benzynce (wogole nie wlaczaj gazu i automat niech tez nie wlacza) nastepnie zebrac mapy i kalbracja.
tak to prawda jak zrobisz jak napisalem wyzej.
Od takiej jazdy mozesz miec ponadpalane gniazda zaworowe.
Wogole to reduktor i wtryski do wymiany
tak to prawda jak zrobisz jak napisalem wyzej.
Od takiej jazdy mozesz miec ponadpalane gniazda zaworowe.
Wogole to reduktor i wtryski do wymiany

- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
wojciech007, Jeśli masz błąd w sterowniku o zbyt bogatej mieszance to prawdopodobnie masz źle wyregulowany gaz.
Spróbuj wyłączyć gaz i przejechać na samej benzynie około 200 km.
Jeśli problem ustanie to znaczy że gaz do regulacji,
jeśli nie to problemem może być zużyta sonda lambda.
Masz możliwość podpięcia pod vaga?
Jeśli tak to sprawdź w sterowniku silnika bloki pomiarowe 32 i 33,
i podaj wartości.
Pozdro
Spróbuj wyłączyć gaz i przejechać na samej benzynie około 200 km.
Jeśli problem ustanie to znaczy że gaz do regulacji,
jeśli nie to problemem może być zużyta sonda lambda.
Masz możliwość podpięcia pod vaga?
Jeśli tak to sprawdź w sterowniku silnika bloki pomiarowe 32 i 33,
i podaj wartości.
Pozdro

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
- Imię: Wojtek
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ełk
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
- Imię: Wojtek
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ełk
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza