Witam, od jakiegoś czasu mam mały problem przy przełączaniu automatycznym (ręcznie tak samo) z benzyny na gaz i odwrotnie. Silnik przez jakąś chwilę nierówno pracuje. Objaw dłuższy ok 5sekund jak silnik jest zimny, około 1s jak silnik nagrzany. Po podłączeniu po kompa wszystko ok. Poza tym wszystko ok, nic nie śmierdzi, nie wyrzuca błedów, spalanie średnie. Gdzie szukać przyczyny?
Graciki KME, STAG, valtek
[A6 2.8 C4 STAG] przełaączanie b/g g/b
Zależy ile km na gazie i jaka listwa ( cewki żółte , czerwone ) , kiedy były wymieniane komplety od listwy . Jeśli dzieje się tylko podczas przełączania to zwiększył bym czas przełączania między cylindrami i ewentualnie podniósł tem. przełączania o 5 stopni i sprawdził jak się zachowuje, ale generalnie to wina listew wtryskowych ( lub jednej z nich ) .
A ja podpinając się pod temat ma pytanko czy takim kabelkiem będę mógł coś nawojować z moim stagiem 300, czy to raczej lipa?
http://allegro.pl/item1153289269_interf ... z2009.html
http://allegro.pl/item1153289269_interf ... z2009.html
Było Coupe 2.3 NG
Było A6 C4 2,6 ABC
Jest A6 C5 2.4 AGA + B4 AVANT ABK
Było A6 C4 2,6 ABC
Jest A6 C5 2.4 AGA + B4 AVANT ABK
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga