Problemy z LPG po chipie i wyrzuceniu sond i SAI
- Kamil_2.7BiT
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 133
- Rejestracja: 17 cze 2015, 10:23
- Lokalizacja: Białystok
Problemy z LPG po chipie i wyrzuceniu sond i SAI
Zrobilismy chip, razem z wyrzuceniem katow i drugich sond lambda oraz systemu SAI.
Auto sie fajnie wkrecilo na 329KM ale nie chce jechac teraz na gazie - silnik drzy w czasie jazdy i szarpie pod obciazeniem.
Instalka byla robiona do 300KM i wiadome bylo ze nie wyrobi przy tej mocy - niebieskie Hana 2000 i 2xR01 150ki.
Bylem w Stagu (jest gwara na instalke) i panowie mocno krecili glowami, ze na pewno leca nowe wtryski (na 80KM z cyl - to jasne) ale niepokoi mnie ze taka konsternacje w Stagu wywolalo usuniecie SAI i drugich sond ? Co ma ekologia do gazu? Sklad mieszanki i tak leci z kompa i pierwszych sond - racja?
Dodatkowo podobno wypada gdzies zaplon ale na PB auto fruwa rewelacyjnie!!
Niby ASO Bosch-Stag ale nie chce dac sie naciagnac na niepotrzebne manewry... Mial ktos po sofcie podobne probleny z LPG?
Auto sie fajnie wkrecilo na 329KM ale nie chce jechac teraz na gazie - silnik drzy w czasie jazdy i szarpie pod obciazeniem.
Instalka byla robiona do 300KM i wiadome bylo ze nie wyrobi przy tej mocy - niebieskie Hana 2000 i 2xR01 150ki.
Bylem w Stagu (jest gwara na instalke) i panowie mocno krecili glowami, ze na pewno leca nowe wtryski (na 80KM z cyl - to jasne) ale niepokoi mnie ze taka konsternacje w Stagu wywolalo usuniecie SAI i drugich sond ? Co ma ekologia do gazu? Sklad mieszanki i tak leci z kompa i pierwszych sond - racja?
Dodatkowo podobno wypada gdzies zaplon ale na PB auto fruwa rewelacyjnie!!
Niby ASO Bosch-Stag ale nie chce dac sie naciagnac na niepotrzebne manewry... Mial ktos po sofcie podobne probleny z LPG?
AWRacing @ 329/494
- Kamil_2.7BiT
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 133
- Rejestracja: 17 cze 2015, 10:23
- Lokalizacja: Białystok
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 505
- Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2018
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
Ale chyba wiesz że trzeba LPG wystroić pod nowy program Pb?
Jeśli tylko wystrojone na benzynie to tuner- jeśli się zgodzi powinien wystroić również LPG. Jeśli się nie zgodzi to musisz pojechać do gazownika żeby Ci wystroił LPG pod NOWE mapy.
To że Twój zestaw gazu ogarnia duże moce nie oznacza że sam dostroi się.
Jeśli tylko wystrojone na benzynie to tuner- jeśli się zgodzi powinien wystroić również LPG. Jeśli się nie zgodzi to musisz pojechać do gazownika żeby Ci wystroił LPG pod NOWE mapy.
To że Twój zestaw gazu ogarnia duże moce nie oznacza że sam dostroi się.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
podstawowo stag korzysta z czasów wtrysku benzyny i wylicza wtrysk gazu
jest opcja podpięcia pod lambde ale raczej tego nie praktykują
ustaw mapę gazu do nowej mapy benzyny
sprawdz wydajność instalacji gaz - do ilu spada ciś gazu przy max bucie
nie jeżdzij na gazie bo z opisu wynika że masz za ubogo a to zabójstwo dla silnika
jest opcja podpięcia pod lambde ale raczej tego nie praktykują
ustaw mapę gazu do nowej mapy benzyny
sprawdz wydajność instalacji gaz - do ilu spada ciś gazu przy max bucie
nie jeżdzij na gazie bo z opisu wynika że masz za ubogo a to zabójstwo dla silnika
A jaki ty masz ten stag? Bo z tego co wiem to Qmqx i te najnowsze dopiero latają po OBD i moga się same dopasowac lecz i tak gazownik musi je troche poustawiać.
W moim BRC sequent plug&drive sterownik LPG potrzebował 15minut pracy by sie dopasowac do innego nowszego silnika. Moc nie ma nic do rzeczy jesli instalka jest dostatecznie wydolna ale stare kapcie stagów niestety nic same nie poradzą sobie. Polecam zmienic sterownik na najnowszy latający po obd.
Tylne sondy i sai do lpg mają sie kompletnie nijak.
W moim BRC sequent plug&drive sterownik LPG potrzebował 15minut pracy by sie dopasowac do innego nowszego silnika. Moc nie ma nic do rzeczy jesli instalka jest dostatecznie wydolna ale stare kapcie stagów niestety nic same nie poradzą sobie. Polecam zmienic sterownik na najnowszy latający po obd.
Tylne sondy i sai do lpg mają sie kompletnie nijak.
- Kamil_2.7BiT
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 133
- Rejestracja: 17 cze 2015, 10:23
- Lokalizacja: Białystok
- Kamil_2.7BiT
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 133
- Rejestracja: 17 cze 2015, 10:23
- Lokalizacja: Białystok
W niewydolnej instalce nie powinno byc tez problemu z praca silnika przy normalnej jeździe. Niewydolna bedzie dawała za ubogo gdy przekroczysz jej mozliwości,ale jest przecie jeszcze niepopularny myk wspierania sie PB albo to od pewnych obrotów albo po przekroczeniu progu np 90% wydolności.
U siebie mam np ustawiony dotrysk od 90% ale nie przekraczałem nigdy 84% nawet jadac 250km/h było to ok 81% a przy deptaniu(wyprzedzanie) 86% wskoczyło na chwilke.
U siebie mam np ustawiony dotrysk od 90% ale nie przekraczałem nigdy 84% nawet jadac 250km/h było to ok 81% a przy deptaniu(wyprzedzanie) 86% wskoczyło na chwilke.
Kamil, jeżeli wyjdzie na to, że pętlą wtryski benzynowe, to będziesz potrzebował na prawdę kumatego gościa żeby to wystroić. Jak dla mnie to snifer z AFR w wydech, bez tego nie ma mowy o porządnym strojeniu. Jak masz Hany niebieskie, to też niestety są problematyczne wtryski. Niestety padają kilkanaście razy częściej niż pozostałe hany.
- Kamil_2.7BiT
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 133
- Rejestracja: 17 cze 2015, 10:23
- Lokalizacja: Białystok
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga