Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Problemy z LPG po chipie i wyrzuceniu sond i SAI

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
Awatar użytkownika
emilzizi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 594
Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
Imię: Emil
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: emilzizi » 17 lut 2016, 21:52

Kamil_2.7BiT pisze:Strojony na PB98
To na takim lataj...jak ja to robię <figielek> A teraz płacz na forum ;p
Trzeba było ogarnąć instalkę, a potem jechać na strojenie , i wystroić na gazie :)
Po co stroiłeś na PB98? Dla wyniku? Trzeba było wystroić na PB100 albo E85 wtedy wyszedł by wynik...tylko po co?
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm

Awatar użytkownika
Kamil_2.7BiT
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 133
Rejestracja: 17 cze 2015, 10:23
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kamil_2.7BiT » 17 lut 2016, 22:02

Wstepnie maja wskoczyc:
http://allegro.pl/y89-wtrysk-hana-h2100 ... 95758.html

Nie rozumiem. Zawsze tankuje pb98 bo poprostu to lepsza waha.
I jak mialem ogarnac instalke wczesniej jak nie bylo wiadomo ile kucy silnik wypluje
I kto tu placze? <mysli>
AWRacing @ 329/494

Awatar użytkownika
emilzizi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 594
Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
Imię: Emil
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: emilzizi » 17 lut 2016, 22:18

Kamil_2.7BiT pisze:I jak mialem ogarnac instalke wczesniej jak nie bylo wiadomo ile kucy silnik wypluje
To co miałeś instalkę na odliczoną ilość koni? Niby 300? A 300+ już nie?
Wiedziałeś , że będzie w okolicach 300ps, a to przecież maks instalacji...W dodatku naciągany i na pograniczu jej wydajności.
Kamil_2.7BiT pisze:I kto tu placze?
Na pewno nie ja ;)
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm

Awatar użytkownika
Kamil_2.7BiT
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 133
Rejestracja: 17 cze 2015, 10:23
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kamil_2.7BiT » 17 lut 2016, 22:24

No ja tez nie ;)

Takie byly zamiary przy jej zakladaniu ze miala ogarnac 300KM, bo na 290/300 wiekszosc 2,7tt sie samym softem kreci, a ze wyszlo troche wiecej i sa problemy.
Ja sie na tym calym lpg nie znam, dlatego pytam zeby sie czegos dowiedziec. Ma jezdzic jak na benzynie i nie szkodzic dla silnika - tyle wymagam :)
AWRacing @ 329/494

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 17 lut 2016, 22:37

Te hany są 50-60km/cyl, tak? 300 koni na 6 to raptem 50, 330 to 55km na cylinder. Nie znam się na LPG ale czy to faktycznie jest maks instalki czy kwestia umiejętnego strojenia?

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7159
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 17 lut 2016, 22:46

ja myślę że umiejętne strojenie i kwestia tego jak jest program zrobiony ;)

Gość.

Post autor: Gość. » 17 lut 2016, 22:47

No to ustaw te dotryski PB i po zaworach nie pójdzie.

elwarka1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 256
Rejestracja: 06 gru 2014, 20:54
Lokalizacja: Warka

Post autor: elwarka1 » 17 lut 2016, 22:49

Kamil, reduktory które masz, jeżeli są w pełni sprawne to dadzą rade spokojnie. Acr-01 to chyba jedyny reduktor na rynku, który obsługuje wyższą moc, niż deklaruje producent(jeżeli się nie przycina, a lubi) Wtryski hana, które masz też dadzą redę w tym silniku bez problemu, pod warunkiem, że są sprawne i mają jednakową charakterystykę.
Zacznij od porządnego strojenia, takiego jak pisałem i wszystko się wyjaśni. Masz duże szanse, że skończy się tylko strojeniem. Jeżeli instalacja jest w pełni sprawna, dobrana pod moc silnika, prawidłowo wystrojona, to auto ma jechać w 100% na lpg do końca obrotomierza i nie ma mowy być różnicy między NoPB, a LPG.

daw2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 241
Rejestracja: 04 lut 2013, 22:27
Lokalizacja: lubaczów

Post autor: daw2 » 18 lut 2016, 19:37

Najlepiej to kup sobie interface bluetooth wrzuć aplikacje na fona (androida) i sam się naucz stroić. Stag qmax wspiera androida. Podniesienie mocy nie ma wpływu na prace silnika dopóki nie przekroczysz mocy do której przygotowana jest instalacja. Trzeba dobrze sprawdzić czy czasem podczas prac nie został odłączony jakiś wężyk podciśnieniowy np. do reduktorów. Bo drgania i szarpanie na gazie oznacza za bogatą mieszankę.
Pomogłem? Kliknij

Awatar użytkownika
Kamil_2.7BiT
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 133
Rejestracja: 17 cze 2015, 10:23
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kamil_2.7BiT » 20 lut 2016, 12:49

Rozmawiałem z innym człowiekiem (StagMag Białystok), obejrzał instalacje, podzespoły i mówi dokładnie to samo co elwarka1: że nie ma bata żeby to nie chodziło. Nie zgadzać się na żadne podmiany wtrysków tylko jedynie na porządne strojenie... :)
AWRacing @ 329/494

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga