Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AML 2.4 165 KM] Problemy z instalacja lpg

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
ODPOWIEDZ
Fallen35
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 23 gru 2014, 19:37
Lokalizacja: Białystok

[AML 2.4 165 KM] Problemy z instalacja lpg

Post autor: Fallen35 » 23 gru 2014, 19:53

Witam
Bardzo prosze o pomoc. Posiadam Audi A6 2.4 rok 2000 zagazowalem go instalacja LPG Tech po zamontowaniu instalacji auto gdy zgasnie np na swiatlach nie mozna go ponownie uruchomic. Trzeba zakrecic glowny zawor butli gazowej nastepnie odczekac okolo 10 min i auto odpalic na benzynie bez gazu wtedy zapali. Nie wiem czym to jest spowodowane i dlaczego tak sie dzieje. Po wizytach u gazownika gdy auto odstoi swoj czas w kolejce do sprawdzenia pali jak zloto i on nie widzi problemu. Nadmienie ze zaistniala sytuacja nie powtzarza sie notorycznie ale wybiurczo. Czy ktos posiada moze podobny problem? Czy ktos moze mi pomoc i podpowiedziec gdzie tkwi problem i przyczyna? Bo dosyc juz mam jezdzenia z dusza na ramieniu czy fura zgasien na skrzyzowaniu czy nie

pawel20
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 27 lip 2010, 06:13
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: pawel20 » 23 gru 2014, 21:10

Na tych światłach to gaśnie jak jechałeś wcześniej na gazie?

Awatar użytkownika
yaszczur
Moderator
Moderator
Posty: 822
Rejestracja: 04 cze 2014, 21:22
Imię: Paweł
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: yaszczur » 23 gru 2014, 21:19

Dziwna sprawa, instalacja szwankuje, bo auto samoczynnie gaśnie. Natomiast jeśli chodzi o ponowne odpalanie, to zapłon jest na benzynie i dopływ gazu jest (powinien być) wtedy odcięty, dopiero po chwili przerzuca na gaz na ciepłym silniku.
Pozdrawiam...

Fallen35
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 23 gru 2014, 19:37
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Fallen35 » 23 gru 2014, 21:33

Dokladnie tak na gazie wczesniej mialem uszkodzony sterownik i jezdzilem 2 tygodnie na benzynie nie bylo problemu Sytuacja wyglada tak samochod jak zgasnie to gaz gdzies zostaje i wtedy przy dpalaniu ponwnym glupieje bo nie wie czy ma odpalac na gazie czy benzynie Podczas tych 10 minut gdzy prubuje odpalic wydaje mi sie ze przy zakreceniu glownego kurka w butli gazowej gaz sie ulatnia i wtedy gdy juz jest tylko benzyna wtedy zapala Ja za bardzo sie nie znam na tym wiec opisuje sytuacje tak jak wyglada. Mechanik z ktorym rozmawialem powiedzial mi ze przyczyna moze byc gaz w reduktorze lub uszkodzone wtryski Nie wiem czy to ma zwiazek :(

lmarrio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 64
Rejestracja: 10 gru 2010, 22:16
Lokalizacja: Poznań

Post autor: lmarrio » 23 gru 2014, 22:14

Zaloguj się na LPG Forum w dziale LPG TECH, tam są pracownicy Techa i oni mogą Ci pomóc (miałem kiedyś podobny problem w techu i rozwiązaniem było przełączenie szybkiego startu "po stacyjce")

Fallen35
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 23 gru 2014, 19:37
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Fallen35 » 23 gru 2014, 22:17

Dzieki za informacje poszukam tam

Awatar użytkownika
Piotrek KNB
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 57
Rejestracja: 28 sty 2012, 12:47
Lokalizacja: Kraków / Hereford

Post autor: Piotrek KNB » 23 gru 2014, 22:42

A ja mam pytanie: piszesz że jak jesteś w kolejce do gazownika to pali jak złoto.
Tak więc czy gazownik przeprowadzał regulację gazu na miejscu? tzn tylko na warsztacie? Jeśli tak to należy mu "ładnie" wytłumaczyć że gość po prostu jest do dupy. <nerwus>
Moja poprzednia była 2.4 AML quattro i co prawda nie miałem takich problemów ale regulację przeprowadzaliśmy zawsze pod obciążęniem tzn. na dobrą drogę, na 3 lub 4 bieg i rura po pełnym zakresie obrotów. Później było dopieszczanie mapy w normalnym przedziale obrotów ale dalej podczas jazdy. Kiedyś jak leczyłem swoją instalkę stag 300 to dowiedziałem się u kolegi fassi1 że AML miało dosyć skomplikowane sterowanie temperatury przez ECU i najlepszym rozwiązaniem było założenie osobnego emulatora temperatury.
Mogę być w błędzie ale moim zdaniem regulację instalacji gazowej powinno się przeprowadzać pod obciążeniem - czyli podczas normalnych warunków jazdy.
I też warto poszukać na LPG forum o tym problemie.
Pozdrawiam i powodzenia :)
Było 2.4 AML quattro avant 2000r (ale zostało w rodzinie)
Jest S6 4.2 AQJ, jeszcze 80tka Coupe B3 2.2Q czeka na renowację - wrażenia bezcenne
QUATTRO!!

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7159
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Silnik: Inny
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 23 gru 2014, 22:54

Piotrek w tym twoim AML udało się to wystroić bez takiego emulatorka? Tzn chodzi o czas w trakcie rozgrzewania.

Fallen35
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 23 gru 2014, 19:37
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Fallen35 » 23 gru 2014, 23:15

Gazownik nigdy nie robi tego przy mnie zawsze podlacza sprzet na drugi dzien i wtedy n ie widzi problemu cos tam reguluje i twierdzi ze nie ma problemu. Po wizycie u niego auto spisuje sie bez zarzutu przez okres okolo 2-3 tyg nawet jak gasnie i potem problem wraca ponownie i ta sama spiewka. Nie wiem co mam zrobic

Awatar użytkownika
Piotrek KNB
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 57
Rejestracja: 28 sty 2012, 12:47
Lokalizacja: Kraków / Hereford

Post autor: Piotrek KNB » 23 gru 2014, 23:54

I teraz zagadka. Nie jestem pewien czy moja bestyjka miała jakikolwiek emulator. W lecie czasem się check zapalał z powodu sprawności katalizatorów, w zimie trzymała parametry ładnie i nie wywala checka. (ma to związek z tymże emulatorem, który by temu lepiej zaradził.) Kilka lat temu kolega Fassi1 na naszym forum opisywał swoje własne batalie z tym silnikiem i instalacją. Teraz jest (moim zdaniem) kopalnią wiedzy, zajmuje się montowaniem instalacji gazowych, ale nie wiem czy odwiedza nasze forum jeszcze. Na pewno jest na LPG forum. Warto poszukać tam odpowiedzi.
Ale też podtrzymuję to, co pisałem wcześniej. Powinno się regulować instalkę pod obciążeniem.
Pozdrawiam
Było 2.4 AML quattro avant 2000r (ale zostało w rodzinie)
Jest S6 4.2 AQJ, jeszcze 80tka Coupe B3 2.2Q czeka na renowację - wrażenia bezcenne
QUATTRO!!

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7159
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Silnik: Inny
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 24 gru 2014, 00:29

Pisałem do niego na LPGforum - miał AML z multi tak jak ja :)

Awatar użytkownika
phpbb3 forum A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1267
Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: phpbb3 forum A6 » 24 gru 2014, 10:23

dopóki nie rozwiążesz swojego problemu spróbuj po zgaśnięciu odpalać awaryjnie na lpg. jeśli to wina pozostałości gazu po zgaśnięciu to powinno zadziałać bez problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga