[AML 2.4 165 KM] Problemy z instalacja lpg
[AML 2.4 165 KM] Problemy z instalacja lpg
Witam
Bardzo prosze o pomoc. Posiadam Audi A6 2.4 rok 2000 zagazowalem go instalacja LPG Tech po zamontowaniu instalacji auto gdy zgasnie np na swiatlach nie mozna go ponownie uruchomic. Trzeba zakrecic glowny zawor butli gazowej nastepnie odczekac okolo 10 min i auto odpalic na benzynie bez gazu wtedy zapali. Nie wiem czym to jest spowodowane i dlaczego tak sie dzieje. Po wizytach u gazownika gdy auto odstoi swoj czas w kolejce do sprawdzenia pali jak zloto i on nie widzi problemu. Nadmienie ze zaistniala sytuacja nie powtzarza sie notorycznie ale wybiurczo. Czy ktos posiada moze podobny problem? Czy ktos moze mi pomoc i podpowiedziec gdzie tkwi problem i przyczyna? Bo dosyc juz mam jezdzenia z dusza na ramieniu czy fura zgasien na skrzyzowaniu czy nie
Bardzo prosze o pomoc. Posiadam Audi A6 2.4 rok 2000 zagazowalem go instalacja LPG Tech po zamontowaniu instalacji auto gdy zgasnie np na swiatlach nie mozna go ponownie uruchomic. Trzeba zakrecic glowny zawor butli gazowej nastepnie odczekac okolo 10 min i auto odpalic na benzynie bez gazu wtedy zapali. Nie wiem czym to jest spowodowane i dlaczego tak sie dzieje. Po wizytach u gazownika gdy auto odstoi swoj czas w kolejce do sprawdzenia pali jak zloto i on nie widzi problemu. Nadmienie ze zaistniala sytuacja nie powtzarza sie notorycznie ale wybiurczo. Czy ktos posiada moze podobny problem? Czy ktos moze mi pomoc i podpowiedziec gdzie tkwi problem i przyczyna? Bo dosyc juz mam jezdzenia z dusza na ramieniu czy fura zgasien na skrzyzowaniu czy nie
Dokladnie tak na gazie wczesniej mialem uszkodzony sterownik i jezdzilem 2 tygodnie na benzynie nie bylo problemu Sytuacja wyglada tak samochod jak zgasnie to gaz gdzies zostaje i wtedy przy dpalaniu ponwnym glupieje bo nie wie czy ma odpalac na gazie czy benzynie Podczas tych 10 minut gdzy prubuje odpalic wydaje mi sie ze przy zakreceniu glownego kurka w butli gazowej gaz sie ulatnia i wtedy gdy juz jest tylko benzyna wtedy zapala Ja za bardzo sie nie znam na tym wiec opisuje sytuacje tak jak wyglada. Mechanik z ktorym rozmawialem powiedzial mi ze przyczyna moze byc gaz w reduktorze lub uszkodzone wtryski Nie wiem czy to ma zwiazek
- Piotrek KNB
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 57
- Rejestracja: 28 sty 2012, 12:47
- Lokalizacja: Kraków / Hereford
A ja mam pytanie: piszesz że jak jesteś w kolejce do gazownika to pali jak złoto.
Tak więc czy gazownik przeprowadzał regulację gazu na miejscu? tzn tylko na warsztacie? Jeśli tak to należy mu "ładnie" wytłumaczyć że gość po prostu jest do dupy.
Moja poprzednia była 2.4 AML quattro i co prawda nie miałem takich problemów ale regulację przeprowadzaliśmy zawsze pod obciążęniem tzn. na dobrą drogę, na 3 lub 4 bieg i rura po pełnym zakresie obrotów. Później było dopieszczanie mapy w normalnym przedziale obrotów ale dalej podczas jazdy. Kiedyś jak leczyłem swoją instalkę stag 300 to dowiedziałem się u kolegi fassi1 że AML miało dosyć skomplikowane sterowanie temperatury przez ECU i najlepszym rozwiązaniem było założenie osobnego emulatora temperatury.
Mogę być w błędzie ale moim zdaniem regulację instalacji gazowej powinno się przeprowadzać pod obciążeniem - czyli podczas normalnych warunków jazdy.
I też warto poszukać na LPG forum o tym problemie.
Pozdrawiam i powodzenia
Tak więc czy gazownik przeprowadzał regulację gazu na miejscu? tzn tylko na warsztacie? Jeśli tak to należy mu "ładnie" wytłumaczyć że gość po prostu jest do dupy.
Moja poprzednia była 2.4 AML quattro i co prawda nie miałem takich problemów ale regulację przeprowadzaliśmy zawsze pod obciążęniem tzn. na dobrą drogę, na 3 lub 4 bieg i rura po pełnym zakresie obrotów. Później było dopieszczanie mapy w normalnym przedziale obrotów ale dalej podczas jazdy. Kiedyś jak leczyłem swoją instalkę stag 300 to dowiedziałem się u kolegi fassi1 że AML miało dosyć skomplikowane sterowanie temperatury przez ECU i najlepszym rozwiązaniem było założenie osobnego emulatora temperatury.
Mogę być w błędzie ale moim zdaniem regulację instalacji gazowej powinno się przeprowadzać pod obciążeniem - czyli podczas normalnych warunków jazdy.
I też warto poszukać na LPG forum o tym problemie.
Pozdrawiam i powodzenia
Było 2.4 AML quattro avant 2000r (ale zostało w rodzinie)
Jest S6 4.2 AQJ, jeszcze 80tka Coupe B3 2.2Q czeka na renowację - wrażenia bezcenne
QUATTRO!!
Jest S6 4.2 AQJ, jeszcze 80tka Coupe B3 2.2Q czeka na renowację - wrażenia bezcenne
QUATTRO!!
Gazownik nigdy nie robi tego przy mnie zawsze podlacza sprzet na drugi dzien i wtedy n ie widzi problemu cos tam reguluje i twierdzi ze nie ma problemu. Po wizycie u niego auto spisuje sie bez zarzutu przez okres okolo 2-3 tyg nawet jak gasnie i potem problem wraca ponownie i ta sama spiewka. Nie wiem co mam zrobic
- Piotrek KNB
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 57
- Rejestracja: 28 sty 2012, 12:47
- Lokalizacja: Kraków / Hereford
I teraz zagadka. Nie jestem pewien czy moja bestyjka miała jakikolwiek emulator. W lecie czasem się check zapalał z powodu sprawności katalizatorów, w zimie trzymała parametry ładnie i nie wywala checka. (ma to związek z tymże emulatorem, który by temu lepiej zaradził.) Kilka lat temu kolega Fassi1 na naszym forum opisywał swoje własne batalie z tym silnikiem i instalacją. Teraz jest (moim zdaniem) kopalnią wiedzy, zajmuje się montowaniem instalacji gazowych, ale nie wiem czy odwiedza nasze forum jeszcze. Na pewno jest na LPG forum. Warto poszukać tam odpowiedzi.
Ale też podtrzymuję to, co pisałem wcześniej. Powinno się regulować instalkę pod obciążeniem.
Pozdrawiam
Ale też podtrzymuję to, co pisałem wcześniej. Powinno się regulować instalkę pod obciążeniem.
Pozdrawiam
Było 2.4 AML quattro avant 2000r (ale zostało w rodzinie)
Jest S6 4.2 AQJ, jeszcze 80tka Coupe B3 2.2Q czeka na renowację - wrażenia bezcenne
QUATTRO!!
Jest S6 4.2 AQJ, jeszcze 80tka Coupe B3 2.2Q czeka na renowację - wrażenia bezcenne
QUATTRO!!
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga