[a6c5] Problem z automatycznym przełączeniem gazu
- LuQas
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 691
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 20:21
- Imię: Janek ASO Audi
- Rocznik: 2000
- Moje auto: RS6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 5.0 580KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Śląskie
- Kontakt:
[a6c5] Problem z automatycznym przełączeniem gazu
Tj w temacie auto przełącza mi sie na gaz dopiero gdy wskaźnik temp wskoczy na 90st.
Gazownik zalecił mi wymiane pompy wody bo jest słabe cisnienie wody ale 2 tyg. temu robiony był rozrzad z wymiana pompy.
Gazownik zalecił mi wymiane pompy wody bo jest słabe cisnienie wody ale 2 tyg. temu robiony był rozrzad z wymiana pompy.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Ja moge sobie nawet na 10 ustawic i nie bedzie roznicy.
Ty nadal nie odpowiedziales na pytanie dlaczego ma sie przyduszac przy 30 a przy 40 nie.
[ Dodano: 2010-10-18, 12:08 ]
Ty nadal nie odpowiedziales na pytanie dlaczego ma sie przyduszac przy 30 a przy 40 nie.
[ Dodano: 2010-10-18, 12:08 ]
Gdzie jest wpiecie do wody dla reduktora?LuQas pisze:Tj w temacie auto przełącza mi sie na gaz dopiero gdy wskaźnik temp wskoczy na 90st.
Gazownik zalecił mi wymiane pompy wody bo jest słabe cisnienie wody ale 2 tyg. temu robiony był rozrzad z wymiana pompy.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Smieszny to ty jestes wklejajac jakies cytaty i wypisujac w podpisie "jak pomoglem to kliknij ikone Pomogl". Jesli poczujesz sie lepiej majac wiecej punktow za pomoc to bardzo prosze moderatora za usuniecie tych 19 punktow i wpisaniu 0 bo nie robi to dla mnie zadnej roznicy.krzysztofput pisze:fassi1 pisze:Ja moge sobie nawet na 10 ustawic i nie bedzie roznicy.
Ty nadal nie odpowiedziales na pytanie dlaczego ma sie przyduszac przy 30 a przy 40 nie.
[ Dodano: 2010-10-18, 12:08 ]Gdzie jest wpiecie do wody dla reduktora?LuQas pisze:Tj w temacie auto przełącza mi sie na gaz dopiero gdy wskaźnik temp wskoczy na 90st.
Gazownik zalecił mi wymiane pompy wody bo jest słabe cisnienie wody ale 2 tyg. temu robiony był rozrzad z wymiana pompy.
kolego jestes smieszny nie wiem czy chcesz sobie punktów nabic zadając tak smieszne i nudne pytania ale ci odpowiem cytatemReduktor/parownik wchodzi w skład obiegu układu chłodzenia silnika. Dostarcza on do systemu gaz o odpowiednim ciśnieniu(podgrzewany ciekły gaz zamienia się w lotny) które stale kontroluje. Prostota jeśli chodzi o konstrukcję gwarantuje długą i bezawaryjną obsługę. Rodzaj reduktora zależy od modelu silnika.
Czujnik temperatury jest częścią składową systemu i wysyła sygnały skierowane do komputera , które są niezbędne do poprawnego funkcjonowania samochodu. Czujnik temp. wody- dostarcza sygnał który jest potrzebny do określenia momentu przejścia z benzyny na gaz a po uruchomieniu samochodu do otwarcia wtryskiwaczy gazowych. Tryb racy na gazie jest także zależny od czasu jaki minął od uruchomienia pojazdu i od ilości obrotów silnika.
Jesli przy 30st. przelaczania na gaz jest cos nie tak to korekty na temp. gazu sa zle dobrane lub sterownik je zle nalicza a sa takie.
Znajdz sobie nastepny cytat ktory wytlumacz ci cos na ten temat to sie dowiesz dlaczego.
Jesli tobie poszarpuje przy 30st. w zimie to gratuluje jazdy na prawidlowo dobranej mieszance lub super wtryskiwaczy.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Jak najbardziej poziom plynu chlodzacego, do tego miejsce montazu reduktora i wpiecie pod wode. No i dobrze jest tez sprawdzic czy czujnik temp. reduktora jest zamontowany w reduktorze a nie wisi sobie swobodnie gdzies w komorze silnika bo i takie juz byly przypadki.Ninja_ pisze:sprawdź czy nie masz zapowietrzonego układu chłodzenia, czytałem na innym forum, objawy były identyczne jak u Ciebie
A co może być przyczyną, że się w ogóle nie chce przełączyć na gaz? Reduktor jest gorący, czujnik temperatury wpięty, tylko nie chce się przełączyć, może to być spowodowane np. zapowietrzeniem układu chłodzenia?
[ Dodano: 2010-12-22, 21:55 ]
Czujnik temperatury byl wpiety ale sa naderwane przewody jak nimi pokrecilem to zalapal ten czujnik i otworzyl zawory i przelaczyl na gaz tylko niestety natychmiast wrocil na benzyne. Podlaczylem kompa i w zasadzie brak cisnienia gazu.... reduktor jest po wlasnorecznej regeneracji, gdzie szukac przyczyny braku cisnienia? szczelnosc sprawdzalem wyglada na to ze jest ok...
[ Dodano: 2010-12-22, 21:55 ]
Czujnik temperatury byl wpiety ale sa naderwane przewody jak nimi pokrecilem to zalapal ten czujnik i otworzyl zawory i przelaczyl na gaz tylko niestety natychmiast wrocil na benzyne. Podlaczylem kompa i w zasadzie brak cisnienia gazu.... reduktor jest po wlasnorecznej regeneracji, gdzie szukac przyczyny braku cisnienia? szczelnosc sprawdzalem wyglada na to ze jest ok...