Podłaczenie instalacji -A6 4,2 V8 rok 2000
Podłaczenie instalacji -A6 4,2 V8 rok 2000
Stag 300-8 ISA2 problem polega na tym ze stag nie czyta obrotów-gdzie podłączyc brazowy przewód aby stag czytał obroty bo do cewki nie czyta .schemat połaczen ze strony producenta- www.ac.com.pl/public/pubonline/cms/file ... at%20podłÄ
czenia_PL[2013.04.09].pdf
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- xoslox
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 28 sty 2012, 22:15
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: TOS
Sprawdź wężyki podciśnienia, które wchodzą do MAP sensora, może być też uszkodzony lub kostka nie łączy. Daj zdjęcie spod maski jak to wygląda.
Sprawdź wężyk który wychodzi z reduktora, potem idzie na MAP i kolejno do wkrętki w kolektorze. Jak szczelny trzeba by sprawdzić/podmienić MAP sensor.
Tu masz trochę o instalacji podciśnienia: -inny-uklad-doprowadzania-wtornego-powi ... t55194.htm
Sprawdź wężyk który wychodzi z reduktora, potem idzie na MAP i kolejno do wkrętki w kolektorze. Jak szczelny trzeba by sprawdzić/podmienić MAP sensor.
Tu masz trochę o instalacji podciśnienia: -inny-uklad-doprowadzania-wtornego-powi ... t55194.htm
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Ten komunikat to na pewno za niskie ciśnienie gazu a nie w kolektorze.
Podciśnienie na jałowym powinno wynosić około 0.3 bara więc 0.63 nie byłoby za niskie
ale za to ciśnienie gazo 0.63 będzie za niskie.
Najprawdopodobniej trzeba podnieść ciśnienie na reduktorze albo w ustawieniach obniżyć minimalne ciśnienie gazu tak żeby można było przejść kalibrację.
Można też bezpośrednio przełączyć na gaz bez kalibracji i patrzeć jakie jest ciśnienie gazu w sofcie i w miarę potrzeby podregulować na reduktorze.
Podciśnienie na jałowym powinno wynosić około 0.3 bara więc 0.63 nie byłoby za niskie
ale za to ciśnienie gazo 0.63 będzie za niskie.
Najprawdopodobniej trzeba podnieść ciśnienie na reduktorze albo w ustawieniach obniżyć minimalne ciśnienie gazu tak żeby można było przejść kalibrację.
Można też bezpośrednio przełączyć na gaz bez kalibracji i patrzeć jakie jest ciśnienie gazu w sofcie i w miarę potrzeby podregulować na reduktorze.
Witam dalej ten sam problem panowie komunikat cisnieniie w kolektorze nieprawidłowe i tu w wartosc jego sie zmienia od0.45 do 0.93 na jalowym podcisnienie 0.3 0.27 bar .Podczas autokalibracji po przełączeniu pierwszego autem zaczyna trzęść auto zchodzi z obrotów po załączeniu następnych trzech trzesie tak samo auto czasem gasnie i wywala komunikat po załączenu wszystkich gasnie .Mam pytanie jakie świece powinny byc w tym silniku audi a6 c5 rok 2000 4200 v8 ars 300KM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Parametry prawidłowo wpisane programiekaju25 pisze:.Podczas autokalibracji po przełączeniu pierwszego autem zaczyna trzęść auto zchodzi z obrotów po załączeniu następnych trzech trzesie tak samo auto czasem gasnie i wywala komunikat po załączenu wszystkich gasnie

Jeszcze może być kwestia złej kolejności podłączenia wtryskiwaczy.
- xoslox
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 28 sty 2012, 22:15
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: TOS
Podaj nam jakie masz ustawione ciśnienie robocze:
I tak jak fassi1 pisał spróbuj obniżyć ciśnienie minimalne na czas kalibracji.
Według zaleceń grzemo sprawdÂź czy dobrze wybrana ilość cylindrów i cewka, skoro twierdzisz, że wtryski dobrze popodłączane, chociaż dla pewności wziąłbym instrukcje staga i sprawdził z kolorami przewodów benzynowych.
A najłatwiej by było jakbyś wkleił tu screena ze swoich ustawień, bo tak to możemy wróżyć i wróżyć.
I tak jak fassi1 pisał spróbuj obniżyć ciśnienie minimalne na czas kalibracji.
Daj na początek 0,4wartosc jego sie zmienia od0.45 do 0.93 na jalowym
Według zaleceń grzemo sprawdÂź czy dobrze wybrana ilość cylindrów i cewka, skoro twierdzisz, że wtryski dobrze popodłączane, chociaż dla pewności wziąłbym instrukcje staga i sprawdził z kolorami przewodów benzynowych.
A najłatwiej by było jakbyś wkleił tu screena ze swoich ustawień, bo tak to możemy wróżyć i wróżyć.