Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Podłaczenie instalacji -A6 4,2 V8 rok 2000

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
ODPOWIEDZ
kaju25
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 07 lip 2011, 01:31
Lokalizacja: gorzow

Podłaczenie instalacji -A6 4,2 V8 rok 2000

Post autor: kaju25 » 06 sie 2013, 08:07

Stag 300-8 ISA2 problem polega na tym ze stag nie czyta obrotów-gdzie podłączyc brazowy przewód aby stag czytał obroty bo do cewki nie czyta .schemat połaczen ze strony producenta- www.ac.com.pl/public/pubonline/cms/file ... at%20podłÄ…czenia_PL[2013.04.09].pdf

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 06 sie 2013, 21:01

To podłącz do czujnika położenia wałka rozrządu.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 07 sie 2013, 08:02

Czyta z cewki bez problemu.
Jeśli nie czyta to jest podłączone do złego przewodu, ma być podłączone do sygnału z ECU do cewki.
Ustawienie sygnału obrotów zostawić standardowe 2.5V

kaju25
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 07 lip 2011, 01:31
Lokalizacja: gorzow

Post autor: kaju25 » 10 sie 2013, 07:53

Ok podlaczylem do cewki i juz czyta dzieki .Teraz przy auto kalibracji wyskakuje blad zaniskie cisnienie w kolektorze sacym 0,63 .Koledzy moze wiecie jak to skalibrowac bardzo dziekuje za pomoc.

Awatar użytkownika
xoslox
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 757
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:15
Imię: Kamil
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: TOS

Post autor: xoslox » 10 sie 2013, 14:55

Szukaj nieszczelności w instalacji podciśnienia i sprawdź czy prawidłowo wpięty wężyk podciśnienia w reduktor.

kaju25
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 07 lip 2011, 01:31
Lokalizacja: gorzow

Post autor: kaju25 » 10 sie 2013, 20:49

Wężyk jest wpiety tyko mi sie wydaje ze do kolektora sacego a nie do podcisnienia.czy ten weżyk ma byc wpiety do podcisnienie Czy do kolektora

kabar
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 15 lip 2013, 07:24
Lokalizacja: Łódź

Post autor: kabar » 10 sie 2013, 21:22

W kolektorze ssącym jest podciśnienie :)
Vangelion Car Audio

Awatar użytkownika
xoslox
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 757
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:15
Imię: Kamil
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: TOS

Post autor: xoslox » 10 sie 2013, 21:31

Sprawdź wężyki podciśnienia, które wchodzą do MAP sensora, może być też uszkodzony lub kostka nie łączy. Daj zdjęcie spod maski jak to wygląda.

Sprawdź wężyk który wychodzi z reduktora, potem idzie na MAP i kolejno do wkrętki w kolektorze. Jak szczelny trzeba by sprawdzić/podmienić MAP sensor.

Tu masz trochę o instalacji podciśnienia: -inny-uklad-doprowadzania-wtornego-powi ... t55194.htm

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 12 sie 2013, 00:41

Ten komunikat to na pewno za niskie ciśnienie gazu a nie w kolektorze.
Podciśnienie na jałowym powinno wynosić około 0.3 bara więc 0.63 nie byłoby za niskie
ale za to ciśnienie gazo 0.63 będzie za niskie.
Najprawdopodobniej trzeba podnieść ciśnienie na reduktorze albo w ustawieniach obniżyć minimalne ciśnienie gazu tak żeby można było przejść kalibrację.
Można też bezpośrednio przełączyć na gaz bez kalibracji i patrzeć jakie jest ciśnienie gazu w sofcie i w miarę potrzeby podregulować na reduktorze.

kaju25
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 07 lip 2011, 01:31
Lokalizacja: gorzow

Post autor: kaju25 » 13 sie 2013, 08:27

Witam dalej ten sam problem panowie komunikat cisnieniie w kolektorze nieprawidłowe i tu w wartosc jego sie zmienia od0.45 do 0.93 na jalowym podcisnienie 0.3 0.27 bar .Podczas autokalibracji po przełączeniu pierwszego autem zaczyna trzęść auto zchodzi z obrotów po załączeniu następnych trzech trzesie tak samo auto czasem gasnie i wywala komunikat po załączenu wszystkich gasnie .Mam pytanie jakie świece powinny byc w tym silniku audi a6 c5 rok 2000 4200 v8 ars 300KM

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 13 sie 2013, 21:02

kaju25 pisze:.Podczas autokalibracji po przełączeniu pierwszego autem zaczyna trzęść auto zchodzi z obrotów po załączeniu następnych trzech trzesie tak samo auto czasem gasnie i wywala komunikat po załączenu wszystkich gasnie
Parametry prawidłowo wpisane programie ?? Może daj screeny z ustawień.
Jeszcze może być kwestia złej kolejności podłączenia wtryskiwaczy.

kaju25
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 07 lip 2011, 01:31
Lokalizacja: gorzow

Post autor: kaju25 » 14 sie 2013, 08:10

No własnie parametry pojazdu są raczej dobre a gazu niemam pojecia co do kostek wtryskiwaczy wszystkie sa ponumerowane sprawdzone kilka razy. Może ktos wżuci jak to ma byc ustawione ja postaram się dac moje wstawienia.

Awatar użytkownika
xoslox
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 757
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:15
Imię: Kamil
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: TOS

Post autor: xoslox » 15 sie 2013, 13:16

Podaj nam jakie masz ustawione ciśnienie robocze:

Obrazek

I tak jak fassi1 pisał spróbuj obniżyć ciśnienie minimalne na czas kalibracji.
wartosc jego sie zmienia od0.45 do 0.93 na jalowym
Daj na początek 0,4

Według zaleceń grzemo sprawdÂź czy dobrze wybrana ilość cylindrów i cewka, skoro twierdzisz, że wtryski dobrze popodłączane, chociaż dla pewności wziąłbym instrukcje staga i sprawdził z kolorami przewodów benzynowych.

A najłatwiej by było jakbyś wkleił tu screena ze swoich ustawień, bo tak to możemy wróżyć i wróżyć.

kaju25
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 07 lip 2011, 01:31
Lokalizacja: gorzow

Post autor: kaju25 » 25 wrz 2013, 19:50

Panowie przepraszam za nieobecnosc byłem za granica problem rozwiazany zle ustawione wtryski sterowanie plusem auto juz jezdzi ito nawet dobre pali natrasie do holandi 14l 100km przy predkosci 140 wiekszosci trasy srednia predkosc 126 teraz pytanie czy wyłaczyc autoadaptacje isa

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja