Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ACK 2.8 193 KM] Nie przelancza na PB

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
ODPOWIEDZ
GooRyL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 12 lis 2013, 14:36
Lokalizacja: Żory

[ACK 2.8 193 KM] Nie przelancza na PB

Post autor: GooRyL » 04 lut 2014, 09:40

Witam,


A więc problemów ciąg dalszy z moją instalacja LPG...
Posiadam instalacje AG Czech i reduktor zavoli. Ciśnienie na reduktoże cały czas oscyluje 1,7 bara i wg interfejsu jest w normie ( zielone pole) problem pojawia się przy puste butli.. ciśnienie zamiast spadać ciągle trzyma.. wcześniej był reduktor Magic III i nie było tego problemu.. jakieś sugestie? co mogę zrobić z tym ciśnieniem?
Problem również mam z ustwieniem wskaźnika do poziomu LPG.. wartość ciągle pokazuje 4,9 V obojętnie czy jest to pusta czy pełna butla... podejrzewam że może to mieć związek z ciśnieniem w butli.

mstan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 101
Rejestracja: 10 mar 2013, 01:15
Lokalizacja: Konin

Post autor: mstan » 04 lut 2014, 14:14

Witam
Myślę że wyjaśnienie takiego stanu jest dość proste tzn.:Gaz z butli nie schodzi do samego końca. Potem przez tą cienką rurkę idzie już gaz w postaci lotnej.Ilość tego gazu jest za mała by utrzymać obroty silnika o tej pojemności,ale ciśnienie jest nadal utrzymywane przez reduktor.
Co do drugiego problemu to jest tak że masz zawieszony pływak w butli gazowej i najlepiej by było go zdemontować i naprawić lub wymienić.
Ostatnio zmieniony 04 lut 2014, 14:19 przez mstan, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam Stanisław

GooRyL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 12 lis 2013, 14:36
Lokalizacja: Żory

Post autor: GooRyL » 04 lut 2014, 14:19

ale to dlaczego nie działo się tak przy poprzednim reduktorze? Dodam że wymieniał go gazownik... i od tamtej pory same cyrki. Gdyby pływak się zawiesił to myślę że nie był bym w stanie zatankowac "normalnie" a tym czasem do butli 54l wchodzi mi średnio około 46l i wskaźnik na butli pokazuje rzeczywisty stan poprawnie.

mstan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 101
Rejestracja: 10 mar 2013, 01:15
Lokalizacja: Konin

Post autor: mstan » 04 lut 2014, 14:29

Witam
Sytacja taka ma miejsce niezależnie od tego jaki mamy reduktor.
Przy silnikach o małej pojemności możemy jechać do faktycznego zmniejszenia ciśnienia w butli.
Pływak zawiesił Ci się w górnym położeniu (46 litrów) i odchyla się tylko do góry , a nie schodzi do dołu.
Pozdrawiam Stanisław

GooRyL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 12 lis 2013, 14:36
Lokalizacja: Żory

Post autor: GooRyL » 04 lut 2014, 14:55

to dlaczego wskaźnik przy butlii zawsze pokazuje aktualny stan butli? mam tu na myśli to że wskazówka maleje wraz z ilością gazu




EDIT:
Zapomniałem dodać... że gdy gaz w butli się kończy zaczyna piszczeć wskaźnik poziomu lpg w kabinie który pokazuje że jest pełny stan.. poczytałem teraz troche o tym pływaku większość porad jest taka aby postukać czymś gumowym w butle?

mstan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 101
Rejestracja: 10 mar 2013, 01:15
Lokalizacja: Konin

Post autor: mstan » 05 lut 2014, 19:40

Witam
Centralka w kabinie sygnalizuje że autko awaryjnie przeszło z gazu na benzynę.(powodem może być właśnie spadek ciśnienia gazu )
Jeżeli wskaźnik na butli pokazuje właściwie to do sprawdzenia pozostają tylko kabelki.
Pozdrawiam Stanisław

GooRyL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 12 lis 2013, 14:36
Lokalizacja: Żory

Post autor: GooRyL » 05 lut 2014, 19:58

właśnie chodzi o to że sygnał dzwiękowy w kabinie informuje że gaz się konczy.. na butli pokazuje że się kończy a ciśnienie na reduktorze dalej takie samo.. i nie chce sam przełączyć na gaz.. musze go za każdym razem jak zacznie się już dławić przełączać na benzyne..

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 05 lut 2014, 20:52

Sprawdź wtyk i czy kable całe od map-sensora.

GooRyL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 12 lis 2013, 14:36
Lokalizacja: Żory

Post autor: GooRyL » 05 lut 2014, 20:55

a gdzie to znajdę?

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 05 lut 2014, 21:01

GooRyL pisze:a gdzie to znajdę?
Czujnik ciśnienia powinien znajdować się przy listwie wtryskowej, ale czasami montują zaraz za reduktorem. Może jak wymieniałeś reduktor to coś cie rozpięło.

GooRyL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 12 lis 2013, 14:36
Lokalizacja: Żory

Post autor: GooRyL » 08 lut 2014, 15:59

Ok super, jutro mam wolne wiec popatrze na instalacje i zrobie kilka zdjęć.. reduktor wymieniał gazownik.. i od tamtego czasu nie przelancza sie na PB automatycznie..Przed wymianą reduktora było odwrotnie.. mianowicie sam ciągle przełanczał sie na PB.. ale to była wina żle wpiętego reduktora jak i samego redukora..

[ Dodano: 2014-02-08, 15:59 ]
wtyk i kable całe.. map sensor wpięty w listwe
zdjęcia znajdują się w tym wątku :


http://lpg-forum.pl/ag-czech-ciagle-cis ... 36998.html

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga