[ All ] Jakie spalanie lpg i inne parametry 2.8 30V ?
Mógłbyś mi wyjaśnić o co chodzi z butlą do jazdy na wstecznym i dlaczego jest to "złe" ?
Jak rozumiem chodzi o to aby zawór był zamontowany naprzeciw miejsca w którym teraz się znajduje ?
Ok już znalazłem odpowiedź, http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=124 ... 55d9962f99
W takim razie czekam na reszte uwag
Jak rozumiem chodzi o to aby zawór był zamontowany naprzeciw miejsca w którym teraz się znajduje ?
Ok już znalazłem odpowiedź, http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=124 ... 55d9962f99
W takim razie czekam na reszte uwag
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Jak dla mnie instalacja dosłownie wrzucona pod maskę.
Nie wiem jaki sens było kupować pojedyncze hany a później montować je w sposób jak w listwie, mając pojedyncze można je było upchać koło wtryskiwaczy benzynowych pod osłoną.
Jak się popatrzy na estetykę okablowania i miejsca wpięcia pod oryginalne okablowanie to widać od razu że robota była szybko wykonana.
Trójnik pomiarowy powinien być zamontowany jak najbliżej wtryskiwaczy czyli w tym przypadku zaraz przed którąś z listew rozdzielających, teraz zamontowany jest zaraz nad wentylatorem który czasem może go wychładzać i może wskazywać nieco odmienną temp. gazu od prawdziwej.
Nie wiem jaki sens było kupować pojedyncze hany a później montować je w sposób jak w listwie, mając pojedyncze można je było upchać koło wtryskiwaczy benzynowych pod osłoną.
Jak się popatrzy na estetykę okablowania i miejsca wpięcia pod oryginalne okablowanie to widać od razu że robota była szybko wykonana.
Trójnik pomiarowy powinien być zamontowany jak najbliżej wtryskiwaczy czyli w tym przypadku zaraz przed którąś z listew rozdzielających, teraz zamontowany jest zaraz nad wentylatorem który czasem może go wychładzać i może wskazywać nieco odmienną temp. gazu od prawdziwej.
Ok rozumiem, fassi1 podpowiedz mi coś w takim razie co z tym fantem zrobić ? Czy Twoim zdaniem TRZEBA coś koniecznie zmienić / zmienić sposób montażu ?
Tak jak pisałem największy problem jest ze spalaniem, bo wciąga 20l /100 przy czym jest to tryb mieszany a na fisie średnie spalanie nie przekracza 13 litrów.
Tak jak pisałem największy problem jest ze spalaniem, bo wciąga 20l /100 przy czym jest to tryb mieszany a na fisie średnie spalanie nie przekracza 13 litrów.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Minimum jakie możesz zrobić to przenieść trójnik pomiarowy zaraz przed prawą listwę rozdzielającą na wysokości kurka wlewu oleju jak zaznaczyłem na fotce.
Po za tym skróciłbym wężyki od wtryskiwaczy do kolektora możliwie najwięcej czyli powiedzmy tam gdzie zaznaczyłem na czerwono.
To jednak nie zmieni tego że reduktor jest za słaby i przy głębszym depnięciu może być kiepsko.
Węże idące do każdej z listew od trójnika za filtrem dałbym tej samej długości, chyba że zastosowane byłyby listwy rozdzielające na 4cyl i nie wykorzystane wyjścia po jednym z listwy połączyć wężykiem czyli tzw. kompensacja stron.
Do tego jeden filtr fazy lotnej przy 193KM może być na granicy wydajności, można by zastosować dwa filtry żeby gaz nie był za bardzo przydławiany co mogłoby powodować większe spadki ciśnienia.
Ogólnie dałbym trójnik rozdzielający zaraz za reduktorem, za trójnikiem dwa filtry po jednym na wężu.
Najpierw jednak trzeba by sprawdzić jakie spadki ciśnienia są generowane, no i cała regulacja od nowa z testami w drodze z podglądem korekt długich i krótkich na Vagu.
Po za tym skróciłbym wężyki od wtryskiwaczy do kolektora możliwie najwięcej czyli powiedzmy tam gdzie zaznaczyłem na czerwono.
To jednak nie zmieni tego że reduktor jest za słaby i przy głębszym depnięciu może być kiepsko.
Węże idące do każdej z listew od trójnika za filtrem dałbym tej samej długości, chyba że zastosowane byłyby listwy rozdzielające na 4cyl i nie wykorzystane wyjścia po jednym z listwy połączyć wężykiem czyli tzw. kompensacja stron.
Do tego jeden filtr fazy lotnej przy 193KM może być na granicy wydajności, można by zastosować dwa filtry żeby gaz nie był za bardzo przydławiany co mogłoby powodować większe spadki ciśnienia.
Ogólnie dałbym trójnik rozdzielający zaraz za reduktorem, za trójnikiem dwa filtry po jednym na wężu.
Najpierw jednak trzeba by sprawdzić jakie spadki ciśnienia są generowane, no i cała regulacja od nowa z testami w drodze z podglądem korekt długich i krótkich na Vagu.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ok wielkie dzięki za pomoc, oczywiście przyznałem punkta
Póki mam 'gwarancję' nie chcę sam w nim ingerować, żeby nie stracić jej.
Dziś zostawiłęm samochód gazownikom, żeby poogarniali to i owo.
Powiedzcie mi czego mogę się domagać z punktu widzenia praktycznego w ramach zaistniałych okoliczności ?
Na co zwrócić uwagę przy odbiorze samochodu? Czy jest jakiś 'najlepszy' test pozwalający wykryć nieprawidłowości w funkcjonowaniu instalacji (?) , bo co do montażu to ja powiem swoje a każdy warsztat swoje.
Póki mam 'gwarancję' nie chcę sam w nim ingerować, żeby nie stracić jej.
Dziś zostawiłęm samochód gazownikom, żeby poogarniali to i owo.
Powiedzcie mi czego mogę się domagać z punktu widzenia praktycznego w ramach zaistniałych okoliczności ?
Na co zwrócić uwagę przy odbiorze samochodu? Czy jest jakiś 'najlepszy' test pozwalający wykryć nieprawidłowości w funkcjonowaniu instalacji (?) , bo co do montażu to ja powiem swoje a każdy warsztat swoje.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Po regulacji auto pali trochę mniej ale przy bucie w podłogę tak przy 6 tysiącach jest efekt jakby odcięcia zapłon. Mam automat więc wygląda to tak, że auto nagle bardzo mocno szarpnie i wrzuci kolejny bieg, nie przełącza się na benzyne aczkolwiek na benzynie idzie prawidłowo dochodzi przy bucie w podłoge do końca i gładko wrzuca kolejny bieg.
Czy można wskazać jednoznacznie winowajce ? ÂŻebym znów nie jechał 40 kilometrów zostawił auto na 2 dni i w sumie efektu żadnego... Czy to oznacza, że jest puszczona za cienka miedź i reduktor na 100% nie wyrabia ?
Czy można wskazać jednoznacznie winowajce ? ÂŻebym znów nie jechał 40 kilometrów zostawił auto na 2 dni i w sumie efektu żadnego... Czy to oznacza, że jest puszczona za cienka miedź i reduktor na 100% nie wyrabia ?
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Nie, check się nie zapala, żadnych błędów samochód nie wyrzuca zupełnie nic.
To w takim razie można coś zrobić bez wymiany reduktora czy obstawiacie, że jest to konieczne ?
a te wtryski jakoś oblecą (czerwone hanki) ?
ÂŚrednica miedzi też musi zostać zmieniona na 8 mm czy ta 6 da rade ?
W dalszym ciągu mam gwarancję więc będę ten temat męczył u mojego instalatora, bo powinno to chodzić lepiej. A jeszcze wracając do tych korekt, czytałem na naszym forum, że mogą się wahać w granicach +, - 5% , jak to z tym wygląda i na którym kanale się to sprawdza, to jest odczyt pracy sondy czy czego ? Proszę o krótkie łopatologiczne wyjaśnienie i odpowiedź na powyższe pytania
To w takim razie można coś zrobić bez wymiany reduktora czy obstawiacie, że jest to konieczne ?
a te wtryski jakoś oblecą (czerwone hanki) ?
ÂŚrednica miedzi też musi zostać zmieniona na 8 mm czy ta 6 da rade ?
W dalszym ciągu mam gwarancję więc będę ten temat męczył u mojego instalatora, bo powinno to chodzić lepiej. A jeszcze wracając do tych korekt, czytałem na naszym forum, że mogą się wahać w granicach +, - 5% , jak to z tym wygląda i na którym kanale się to sprawdza, to jest odczyt pracy sondy czy czego ? Proszę o krótkie łopatologiczne wyjaśnienie i odpowiedź na powyższe pytania
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
W blokach pomiarowych w kanale 032 masz odczyt korekt długich, jeśli mieszczą się w przedziale -5+5 to jest ok. Jeśli jest sporo na minusie to znaczy że jest za bogata mieszanka i ecu próbuje ją zubożyć, i odwrotnie jest z wartością na plusie, wtedy oznacz to że ecu wzbogaca mieszankę gdyż jest za ubogo.
W kanale 033 masz korekty krótkie i możesz podejrzeć jak zachowuje się ecu w czasie rzeczywistym czyli podczas pracy silnika.
W kanale 033 masz korekty krótkie i możesz podejrzeć jak zachowuje się ecu w czasie rzeczywistym czyli podczas pracy silnika.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga