[C5 4.2 V8] Jaka instalacja LPG?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 543
- Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowieckie
rozsmieszaja mnie teksty ze taki silnik nie zadziała na gaze ok,4,2 to jest pryszcz z silnikiem hemi np.ehehe to jest zabawa.
fassi do brze napisał odpowiednia dawka paliwa zestrojenie i musi działac jak nalezy.
wszystko jest do ogarniecia na dobrych gratach ,nie warto na nich oszczedzac. :!:
katy sie poddaja ,bo moze sie wczesniej juz poddały,kumpel zrobił 120 tys na gazie swoja a6.w 2.8 v6.zero problemow.no tylko jeden multitronic umiera heheh a to tak na marginesie. :lol:
fassi do brze napisał odpowiednia dawka paliwa zestrojenie i musi działac jak nalezy.
wszystko jest do ogarniecia na dobrych gratach ,nie warto na nich oszczedzac. :!:
katy sie poddaja ,bo moze sie wczesniej juz poddały,kumpel zrobił 120 tys na gazie swoja a6.w 2.8 v6.zero problemow.no tylko jeden multitronic umiera heheh a to tak na marginesie. :lol:
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow
Cpt. Jack Sparrow
Na jednym reduktorze przy tej mocy to nie dziwne, że za mało gazu przy 6k rpm - pewnie ciśnienia brakWaceX pisze:Mam LPG w 4.2 (340KM) i rewelacja. 20kkm przejechałem i zero problemów. Na początku miałem drobne przejścia, ale był wadliwy reduktor i po wymianie i regulacjach jest bajka. Spalanie po Warszawie 22-27, po trasie 13-17, quattro, tiptronic i raczej ciężka noga.
No i jeszcze jedno. Mimo najbardziej wydajnego parownika, jaki był dostepny powyżej 6k RPM spalanie jest na tyle wysokie, że było zbyt niskie ciśnienie gazu w układzie. Dlatego zdecydowałem się, że przy 6k RPM przełącza mi na PB. Wraca na LPG, jak na dłuży czas obroty spadną. Przełączanie zupełnie niewyczuwalne dla kierowcy, tylko diodka kolory zmienia i osiągi nie spadły przy starcie ze świateł.
Istalacja LPG firmy BRC.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- mastacrx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 498
- Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
- Imię: Maciek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia
Najważniejsze to wybrać kompetentnego instalatora, bo nawet najlepsze graty nie pomogą jeśli druciarz się do tego dobierze...
Najbliżej masz:
GZW Odbudowa i Tuning
ul. Wolności 38
42-674 Zbrosławice
tel: 663 082 622 | 889 77 11 77
Byłem i polecam w 100%
Najbliżej masz:
GZW Odbudowa i Tuning
ul. Wolności 38
42-674 Zbrosławice
tel: 663 082 622 | 889 77 11 77
Byłem i polecam w 100%
Moja była: Audi 100 C4 Avant 2.8 AAH Quattro.
Zapraszam na forum Audi A7 .
Zapraszam na forum Audi A7 .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 59
- Rejestracja: 19 lip 2009, 21:57
- Lokalizacja: slask
a to racja...ma ograniczenie gazu...też tak miałem jak jeździłem na wolnych wtryskiwaczach...po modyfikacji instalacji auto dostaje tyle gazu ile potrzebuje, żadnych spadków ciśnienia, żadnego przełanczania na Pb...ciągnie do odcinki przy max.obciążeniu...żadnej różnicy w mocy między LPG i Pb...ktoś zaraz powie-bo jak jeździsz na gazie to na benzynie już gorzej chodzi i nie czuć różnicy...nie prawda, robiłem logi i z Pb jest wszystko tip-top.dlugi1976 pisze:Na jednym reduktorze przy tej mocy to nie dziwne, że za mało gazu przy 6k rpm - pewnie ciśnienia brakWaceX pisze:Mam LPG w 4.2 (340KM) i rewelacja. 20kkm przejechałem i zero problemów. Na początku miałem drobne przejścia, ale był wadliwy reduktor i po wymianie i regulacjach jest bajka. Spalanie po Warszawie 22-27, po trasie 13-17, quattro, tiptronic i raczej ciężka noga.
No i jeszcze jedno. Mimo najbardziej wydajnego parownika, jaki był dostepny powyżej 6k RPM spalanie jest na tyle wysokie, że było zbyt niskie ciśnienie gazu w układzie. Dlatego zdecydowałem się, że przy 6k RPM przełącza mi na PB. Wraca na LPG, jak na dłuży czas obroty spadną. Przełączanie zupełnie niewyczuwalne dla kierowcy, tylko diodka kolory zmienia i osiągi nie spadły przy starcie ze świateł.
Istalacja LPG firmy BRC.
S6 C5 4.2 manual
A6 C4 2.8 manual
A6 C4 2.8 manual
- dawidek174
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 111
- Rejestracja: 15 cze 2009, 12:41
- Lokalizacja: Turek
Ja mam instalacje BRC i jeżdze już na niej podan rok i jak narazie zero problemów. Podsrawa to dobry gazownik:) dobra instalacja do 4.2 będzie kosztowała w granicach 5.500-6000zł:)
A6 C6 3.0TDI--->BęDZIE:D
A6 C5 2.8Q--->BYŁO
VW PASSAT B5FL 1.9TDI--->BYŁ
A6 C4 2.5TDI--->BYŁO
VW PASSAT B4 1.9TDI---BYŁ
AUDI B4 2.0---BYŁO
VW PASSAT B2 1.6---BYŁ
A6 C5 2.8Q--->BYŁO
VW PASSAT B5FL 1.9TDI--->BYŁ
A6 C4 2.5TDI--->BYŁO
VW PASSAT B4 1.9TDI---BYŁ
AUDI B4 2.0---BYŁO
VW PASSAT B2 1.6---BYŁ
- sir KENnY XVIII
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 314
- Rejestracja: 11 maja 2010, 14:25
- Imię: Szymon
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Londyn
jezdze moja 4.2 pol roku, ale gdy kupowalem auto liczylem na przebiegi roczne ok 15kkm, co nawet przy wysokich cenach paliwa i duzym spalniu bylo dla mnie akceptowalne, niestety zycie przynosi zmiany i tak sie tez stalo, teraz spodziewam sie rocznych przebiegow rzedu 35-40kkm. decyzja szybka i jedynie sluszna w tej sytuacji LPG, poniewz tak sie przyzwyczailem do tego auta i silnika w szczegolnosci ze nie wyobrazam sobie przesiadki na diesla... instalacje zakladam za 3 tygodnie a bedzie to STAG 300plus, wtryskiwacze HANA i dwa reduktory Magic. butla w kolo i tankowanie pod klapka razem z Pb.
Instalacja zwroci mi sie po ok 15kkm...
Instalacja zwroci mi sie po ok 15kkm...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 87
- Rejestracja: 19 sty 2010, 22:24
- Lokalizacja: niedrzwica duża
zastanów sie nad reduktorami magic... na 10 szt 6 puszczają gaz do ukł choodzenia... po ok 5-7 tyś lepiej dwa kme silver, sprawdzone i pewne a co do elektroniki to można pomyslec o stagu 300 -8 premium.. ale to twoje autko i twoja kasa..sir KENnY XVIII pisze:jezdze moja 4.2 pol roku, ale gdy kupowalem auto liczylem na przebiegi roczne ok 15kkm, co nawet przy wysokich cenach paliwa i duzym spalniu bylo dla mnie akceptowalne, niestety zycie przynosi zmiany i tak sie tez stalo, teraz spodziewam sie rocznych przebiegow rzedu 35-40kkm. decyzja szybka i jedynie sluszna w tej sytuacji LPG, poniewz tak sie przyzwyczailem do tego auta i silnika w szczegolnosci ze nie wyobrazam sobie przesiadki na diesla... instalacje zakladam za 3 tygodnie a bedzie to STAG 300plus, wtryskiwacze HANA i dwa reduktory Magic. butla w kolo i tankowanie pod klapka razem z Pb.
Instalacja zwroci mi sie po ok 15kkm...
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Mówisz o starych modelach magica. Czesi dokonali przebudowy reduktora, między innymi uszczelki i oringi. Miałem okazję rozmawiać z gościem, który w Polsce dokonuje testów tych reduktorów dla Czechów i tak jak on zna te reduktory w pl to nikt nie zna.
Jeśli na plusie korekty są znikome to premium nie ma co robić, korekty po OBD będą bezużyteczne.
Jeśli na plusie korekty są znikome to premium nie ma co robić, korekty po OBD będą bezużyteczne.
- sir KENnY XVIII
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 314
- Rejestracja: 11 maja 2010, 14:25
- Imię: Szymon
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Londyn
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Jeden z zakładów w Polsce polecany na tym forum nie raz GZW (SebastianS) nie narzekający na brak pracy bazuje głównie na tych reduktorach i to Czesi (producent) bazuje na jego testach. Ja nie miałem żadnych problemów z tymi reduktorami. KME silver max dobrze obsłuży 150KM więc 335KM nie za bardzo, a gdzie zapas?
Przy dobrej konfiguracji i dobrym zasilaniu gazem w fazie ciekłej premium nie zrobi żadnej różnicy.
Przy dobrej konfiguracji i dobrym zasilaniu gazem w fazie ciekłej premium nie zrobi żadnej różnicy.
Ja też na 2 magicach jeżdżę 10 kkm i na razie bez problemów (do tego stag 300+ i HANA 2000 zielone chyba). Zakładał mi specjalista co ściśle współpracuje właśnie z GZW. Ja z Sebastianem też długo korespondowałem bo chciałem do niego jechać zakładać gaz ale ostatecznie się poddałem bo to 350 km w jedną stronę :-D .fassi1 pisze:Jeden z zakładów w Polsce polecany na tym forum nie raz GZW (SebastianS) nie narzekający na brak pracy bazuje głównie na tych reduktorach i to Czesi (producent) bazuje na jego testach. Ja nie miałem żadnych problemów z tymi reduktorami. KME silver max dobrze obsłuży 150KM więc 335KM nie za bardzo, a gdzie zapas?
Przy dobrej konfiguracji i dobrym zasilaniu gazem w fazie ciekłej premium nie zrobi żadnej różnicy.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga