Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[C5 4.2 V8] Jaka instalacja LPG?

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 13 wrz 2010, 16:28

rozsmieszaja mnie teksty ze taki silnik nie zadziała na gaze ok,4,2 to jest pryszcz z silnikiem hemi np.ehehe to jest zabawa. <piwo>
fassi do brze napisał odpowiednia dawka paliwa zestrojenie i musi działac jak nalezy.
wszystko jest do ogarniecia na dobrych gratach ,nie warto na nich oszczedzac. :!:
katy sie poddaja ,bo moze sie wczesniej juz poddały,kumpel zrobił 120 tys na gazie swoja a6.w 2.8 v6.zero problemow.no tylko jeden multitronic umiera heheh a to tak na marginesie. :lol:
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow

wrocek66
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 28 lut 2010, 17:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wrocek66 » 13 wrz 2010, 19:12

Niezbędne minimum do wydania to 4.000 . Dostaniesz za to jeden reduktor ( np. Skorpion GT ) i najprostsze wtryskiwacze ( Valtec V30 ) . Maksimum to około 8.000 za PRINS-a . Realna kwota za dobrą instalację to 5.000-5.300 . Będą 2 reduktory ( Magic III ) , wtryskiwacze HANA , elektronika STAG 300 .

dlugi1976

Post autor: dlugi1976 » 13 wrz 2010, 19:56

WaceX pisze:Mam LPG w 4.2 (340KM) i rewelacja. 20kkm przejechałem i zero problemów. Na początku miałem drobne przejścia, ale był wadliwy reduktor i po wymianie i regulacjach jest bajka. Spalanie po Warszawie 22-27, po trasie 13-17, quattro, tiptronic i raczej ciężka noga.
No i jeszcze jedno. Mimo najbardziej wydajnego parownika, jaki był dostepny powyżej 6k RPM spalanie jest na tyle wysokie, że było zbyt niskie ciśnienie gazu w układzie. Dlatego zdecydowałem się, że przy 6k RPM przełącza mi na PB. Wraca na LPG, jak na dłuży czas obroty spadną. Przełączanie zupełnie niewyczuwalne dla kierowcy, tylko diodka kolory zmienia i osiągi nie spadły przy starcie ze świateł.
Istalacja LPG firmy BRC.
Na jednym reduktorze przy tej mocy to nie dziwne, że za mało gazu przy 6k rpm - pewnie ciśnienia brak ;-)

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 13 wrz 2010, 22:59

Wielozawór super, miedź oczywiście 8mm, 2 elektrozawory, 2 reduktory np. Goldy, 2 x Matrix HD544 lub Hana 2000, stag 300 plus

Awatar użytkownika
micek001
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 27 wrz 2010, 21:50
Lokalizacja: PODLASIE

Post autor: micek001 » 09 paź 2010, 13:37

kolego ja bym ci polecil PRINSA BRC LUB STAGA to sa najbardziej polecane instalki do silnikow 4.2 audi

Awatar użytkownika
mastacrx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 498
Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
Imię: Maciek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia

Post autor: mastacrx » 09 paź 2010, 14:21

Najważniejsze to wybrać kompetentnego instalatora, bo nawet najlepsze graty nie pomogą jeśli druciarz się do tego dobierze...

Najbliżej masz:

GZW Odbudowa i Tuning
ul. Wolności 38
42-674 Zbrosławice
tel: 663 082 622 | 889 77 11 77

Byłem i polecam w 100%
Moja była: Audi 100 C4 Avant 2.8 AAH Quattro.
Zapraszam na forum Audi A7 .

STANLEY_1985
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 59
Rejestracja: 19 lip 2009, 21:57
Lokalizacja: slask

Post autor: STANLEY_1985 » 09 paź 2010, 18:33

Ja tez tam zakładałem i polecam wszystkim.Miałem diesle ale tak zestrojonym autem na lpg jeszcze nie jezdziłem.I tak oto robie za 30 zł 100km i śmieje się ze wszystkich Tdi-ków i takich tam badziewi.tylko GZW Zbrosławice

j@rek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 28 paź 2009, 16:38
Lokalizacja: Łuków

Post autor: j@rek » 09 paź 2010, 19:08

dlugi1976 pisze:
WaceX pisze:Mam LPG w 4.2 (340KM) i rewelacja. 20kkm przejechałem i zero problemów. Na początku miałem drobne przejścia, ale był wadliwy reduktor i po wymianie i regulacjach jest bajka. Spalanie po Warszawie 22-27, po trasie 13-17, quattro, tiptronic i raczej ciężka noga.
No i jeszcze jedno. Mimo najbardziej wydajnego parownika, jaki był dostepny powyżej 6k RPM spalanie jest na tyle wysokie, że było zbyt niskie ciśnienie gazu w układzie. Dlatego zdecydowałem się, że przy 6k RPM przełącza mi na PB. Wraca na LPG, jak na dłuży czas obroty spadną. Przełączanie zupełnie niewyczuwalne dla kierowcy, tylko diodka kolory zmienia i osiągi nie spadły przy starcie ze świateł.
Istalacja LPG firmy BRC.
Na jednym reduktorze przy tej mocy to nie dziwne, że za mało gazu przy 6k rpm - pewnie ciśnienia brak ;-)
a to racja...ma ograniczenie gazu...też tak miałem jak jeździłem na wolnych wtryskiwaczach...po modyfikacji instalacji auto dostaje tyle gazu ile potrzebuje, żadnych spadków ciśnienia, żadnego przełanczania na Pb...ciągnie do odcinki przy max.obciążeniu...żadnej różnicy w mocy między LPG i Pb...ktoś zaraz powie-bo jak jeździsz na gazie to na benzynie już gorzej chodzi i nie czuć różnicy...nie prawda, robiłem logi i z Pb jest wszystko tip-top.
S6 C5 4.2 manual
A6 C4 2.8 manual

Awatar użytkownika
dawidek174
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 111
Rejestracja: 15 cze 2009, 12:41
Lokalizacja: Turek

Post autor: dawidek174 » 30 gru 2010, 17:52

Ja mam instalacje BRC i jeżdze już na niej podan rok i jak narazie zero problemów. Podsrawa to dobry gazownik:) dobra instalacja do 4.2 będzie kosztowała w granicach 5.500-6000zł:)
A6 C6 3.0TDI--->BęDZIE:D
A6 C5 2.8Q--->BYŁO
VW PASSAT B5FL 1.9TDI--->BYŁ
A6 C4 2.5TDI--->BYŁO
VW PASSAT B4 1.9TDI---BYŁ
AUDI B4 2.0---BYŁO
VW PASSAT B2 1.6---BYŁ

Awatar użytkownika
sir KENnY XVIII
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 314
Rejestracja: 11 maja 2010, 14:25
Imię: Szymon
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: sir KENnY XVIII » 30 gru 2010, 23:41

jezdze moja 4.2 pol roku, ale gdy kupowalem auto liczylem na przebiegi roczne ok 15kkm, co nawet przy wysokich cenach paliwa i duzym spalniu bylo dla mnie akceptowalne, niestety zycie przynosi zmiany i tak sie tez stalo, teraz spodziewam sie rocznych przebiegow rzedu 35-40kkm. decyzja szybka i jedynie sluszna w tej sytuacji LPG, poniewz tak sie przyzwyczailem do tego auta i silnika w szczegolnosci ze nie wyobrazam sobie przesiadki na diesla... instalacje zakladam za 3 tygodnie a bedzie to STAG 300plus, wtryskiwacze HANA i dwa reduktory Magic. butla w kolo i tankowanie pod klapka razem z Pb.
Instalacja zwroci mi sie po ok 15kkm...

borsuk1977
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 87
Rejestracja: 19 sty 2010, 22:24
Lokalizacja: niedrzwica duża

Post autor: borsuk1977 » 30 gru 2010, 23:51

sir KENnY XVIII pisze:jezdze moja 4.2 pol roku, ale gdy kupowalem auto liczylem na przebiegi roczne ok 15kkm, co nawet przy wysokich cenach paliwa i duzym spalniu bylo dla mnie akceptowalne, niestety zycie przynosi zmiany i tak sie tez stalo, teraz spodziewam sie rocznych przebiegow rzedu 35-40kkm. decyzja szybka i jedynie sluszna w tej sytuacji LPG, poniewz tak sie przyzwyczailem do tego auta i silnika w szczegolnosci ze nie wyobrazam sobie przesiadki na diesla... instalacje zakladam za 3 tygodnie a bedzie to STAG 300plus, wtryskiwacze HANA i dwa reduktory Magic. butla w kolo i tankowanie pod klapka razem z Pb.
Instalacja zwroci mi sie po ok 15kkm...
zastanów sie nad reduktorami magic... na 10 szt 6 puszczają gaz do ukł choodzenia... po ok 5-7 tyś lepiej dwa kme silver, sprawdzone i pewne a co do elektroniki to można pomyslec o stagu 300 -8 premium.. ale to twoje autko i twoja kasa..

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 31 gru 2010, 00:21

Mówisz o starych modelach magica. Czesi dokonali przebudowy reduktora, między innymi uszczelki i oringi. Miałem okazję rozmawiać z gościem, który w Polsce dokonuje testów tych reduktorów dla Czechów i tak jak on zna te reduktory w pl to nikt nie zna.
Jeśli na plusie korekty są znikome to premium nie ma co robić, korekty po OBD będą bezużyteczne.

Awatar użytkownika
sir KENnY XVIII
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 314
Rejestracja: 11 maja 2010, 14:25
Imię: Szymon
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: sir KENnY XVIII » 31 gru 2010, 00:23

fassi1, mam nadzieje ze wiesz co mowisz ;-)

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 31 gru 2010, 00:54

Jeden z zakładów w Polsce polecany na tym forum nie raz GZW (SebastianS) nie narzekający na brak pracy bazuje głównie na tych reduktorach i to Czesi (producent) bazuje na jego testach. Ja nie miałem żadnych problemów z tymi reduktorami. KME silver max dobrze obsłuży 150KM więc 335KM nie za bardzo, a gdzie zapas?
Przy dobrej konfiguracji i dobrym zasilaniu gazem w fazie ciekłej premium nie zrobi żadnej różnicy.

dlugi1976

Post autor: dlugi1976 » 31 gru 2010, 16:41

fassi1 pisze:Jeden z zakładów w Polsce polecany na tym forum nie raz GZW (SebastianS) nie narzekający na brak pracy bazuje głównie na tych reduktorach i to Czesi (producent) bazuje na jego testach. Ja nie miałem żadnych problemów z tymi reduktorami. KME silver max dobrze obsłuży 150KM więc 335KM nie za bardzo, a gdzie zapas?
Przy dobrej konfiguracji i dobrym zasilaniu gazem w fazie ciekłej premium nie zrobi żadnej różnicy.
Ja też na 2 magicach jeżdżę 10 kkm i na razie bez problemów (do tego stag 300+ i HANA 2000 zielone chyba). Zakładał mi specjalista co ściśle współpracuje właśnie z GZW. Ja z Sebastianem też długo korespondowałem bo chciałem do niego jechać zakładać gaz ale ostatecznie się poddałem bo to 350 km w jedną stronę :-D .

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga