No i każdy leje ile chce bo rozkalibrowane ale wszyscy mówią że ich auta dobrze jeżdżą i korekty mają dobre, tylko że sonda monitoruje cały bank czyli V6-3cyl a V8-4cyl a nie indywidualnie każdy cylinder.metyoo pisze:Valteki zaczynają koncertować dopiero po czasie, ale nie jest to jakoś szczególnie uciążliwe, właściwie słychać je tylko na jałowym, bo po dodaniu gazu silnik pracuje głośniej od wtryskiwaczy. Cena myślę, że bardzo przyzwoita, wręcz atrakcyjna, ale wiadomo- tańsze podzespoły-niższy koszt całkowity
Valdemar to strata czasu i z taką jakością można zapomnieć o ekonomii,
raz kupić porządne wtryskiwacze (Hana lub Matrix HS) i zapomnieć o instalacji a nie co pół roku lub raz w roku kalibrować i stroić.
[ Dodano: 2012-11-13, 21:23 ]
Wszystko zależy od wystrojenia i AFR, faktem jest, że ostatnio u klienta w A6C6 2.4 zamieniłem Staga na Techa i ten mówi że jest różnica i teraz nie wyczuwalna jest różnica między gazem a benzyną a na Stagu była lekka a oba strojone na AFR więc sterowanie wtryskiem gazu widać też odgrywa ważną rolę.Adxs pisze:BTW. Czułeś lekki spadek mocy ? Niby na hamowni wyszło tylko 7KM mniej, na gazie jest przyspieszenie ale jak czasami przełącze na pb to tak jakby kuce same chciały sie rwać do jazdy... Wtedy jest naprawde "fun" z jazdy :D
Niby by jedzie tak jak na LPG, niby podobnie szybko wkręca się na obroty a jednak wydaje mi sie ze na PB się bardziej chce rwać do przodu