mam ten sam problem, i nie ma mowy o zawieszaniu pływaka czy tym podobnych, zalewam bak do pełna po sam korek 70l, w ciagu miesiaca spala mi idealnie pół baku paliwa czyli 35l i znów leje do pełna, jesli ktos wie co z tym zrobic to prosił bym o rady bo taka jazda na gazie mija sie z ekonomią jaką kolwiek, dzieki i pozdrawiam
dodam jeszcze tylko ze sam sobie przełączm na gaz po 2 minutach pracy silnika
[a6 c5] jak sprawdzic czy podczas jazdy na LPG nie spala PB
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Więc sterownik gazu nie przełącza na benzynę.matelek pisze:ok dzis zrobie taki eksperyment jak ty mowisz. Wczoraj sprawdzalem na postoju tzn na parkingu po trasie wylaczylem na chwile pompe paliwa ale nic sie nie dzialo tzn bylo wszystko tak samo jak z wlaczona. Sprawdze dzis ten myk z bezpiecznikiem (jak znajde kawalek drogi odsniezonej do tego ) i podziele sie wrazeniami.
POzdrawiam
[ Dodano: 2010-12-24, 22:45 ]
Witam , zrobilem ten test o ktorym wspominales kolego pare reazy jednak nie zauwazylem jakiejs roznicy.
[ Dodano: 2010-12-28, 21:27 ]
A w jaki sposób i w jakim celu sam przełączasz na gaz po 2 minutach?takesz pisze:mam ten sam problem, i nie ma mowy o zawieszaniu pływaka czy tym podobnych, zalewam bak do pełna po sam korek 70l, w ciagu miesiaca spala mi idealnie pół baku paliwa czyli 35l i znów leje do pełna, jesli ktos wie co z tym zrobic to prosił bym o rady bo taka jazda na gazie mija sie z ekonomią jaką kolwiek, dzieki i pozdrawiam
dodam jeszcze tylko ze sam sobie przełączm na gaz po 2 minutach pracy silnika
Za przełączanie na gaz decyduje sterownik gazu, który odpowiednio skonfigurowany wie najlepiej kiedy to zrobić.
Co do spalania benzyny to zależy ile kilometrów robisz. Jeśli nie wiele to ewidentnie auto przełącza się na benzynę podczas jazdy lub gdzieś gubisz paliwo.
Jaką masz instalację gazową?
Zrób test jaki opisałem kilka postów wyżej.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Jak na zewnątrz jest minusowa temp. to wiadomo że silnik potrzebuje więcej czasu aby nagrzać reduktor do np. 35st C niż przy temp. na zewnątrz +15st C.
Co do testu gdyby przy nie działającej pompie paliwa sterownik gazu przełączał na benzynę to auto zaczęło by się dusić bo z samego powietrza wybuchu nie będzie.
Co do testu gdyby przy nie działającej pompie paliwa sterownik gazu przełączał na benzynę to auto zaczęło by się dusić bo z samego powietrza wybuchu nie będzie.
Witam, u mnie też znika pb i mam podejrzenie dlaczego, podejrzewam że wtryski pb mogą nie trzymać pompa tłoczy i jak minimalnie puszczają to silnik to przepali, i po drógie coś mało mi gazu pali ale zato więcej i częściej pb muszę lać i gdy jade na gazie dalszą trase to mam wrarzenie że wskazówka poziomu pb leci powoli na dół, myśle założyć odcinke pompki i sprawdzić ciśnienie pb i zobaczyć co się będzie działo.
Efekty opisze.
Wszystkiego dobrego w nowym roku. Pozdrawiam.
[ Dodano: 2011-01-01, 18:00 ]
Przed chwilą sprawdzałem, samochód teoretycznie chodzi na gazie po wyciągnięciu bezpiecznika od pompy auto poszarpało i zgasło, mam jedną teorie ale moge się mylić, komp od gazu może podawać oba paliwa w danym zakresie temp. np. 30-70st. potem auto chodzi na samym gazie, jesienią było wszystko ok ale przy większych mrozach zaówarzyłem że przy temp około 70st zaczoły falować obroty ale po chwili jest wszystko ok jak silnik złapie temp, jeżeli by tak było to znalazła by się przyczyna większego złużycia benzyny, bo w większe mrozy muszę kawał drogi przejechać żeby silnik złapał temp.
Efekty opisze.
Wszystkiego dobrego w nowym roku. Pozdrawiam.
[ Dodano: 2011-01-01, 18:00 ]
Przed chwilą sprawdzałem, samochód teoretycznie chodzi na gazie po wyciągnięciu bezpiecznika od pompy auto poszarpało i zgasło, mam jedną teorie ale moge się mylić, komp od gazu może podawać oba paliwa w danym zakresie temp. np. 30-70st. potem auto chodzi na samym gazie, jesienią było wszystko ok ale przy większych mrozach zaówarzyłem że przy temp około 70st zaczoły falować obroty ale po chwili jest wszystko ok jak silnik złapie temp, jeżeli by tak było to znalazła by się przyczyna większego złużycia benzyny, bo w większe mrozy muszę kawał drogi przejechać żeby silnik złapał temp.
