[A6 2.8 AQD LPG] Instalacja SEC Lecho problem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 43
- Rejestracja: 15 paź 2008, 21:10
- Imię: Józef
- Rocznik: 1996
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: BARYCZKA
[A6 2.8 AQD LPG] Instalacja SEC Lecho problem
Witam zainstalowałem w swojej A6 z silnikiem 2,8 AQD instalacje gazową firmy Lecho i mam taki problem z rana jak samochód jest zimny po przejechaniu ok 3km przełancza na gaz i dzieje się coś takiego jadę jeszcze jakieś 500-1000metrów i następuje wyłączenie instalacji gazowej ale do tego stopnia że gaśnie cały panel z diodami od gazu i muszę ręcznie wymusić włąnczenie,potem problem się powtarza jeszcze 2 ,3 razy i jak auto się rozgrzeje do 70 stopni to problem znika.jak postoi parę godzin to wszystko działa ok,ale po nocy od nowa to samo.
Ja ze swojej strony podejrzewam że mam źle wpięty reduktor który jest zasilany z węża od chłodzenia filtra oleju a moim zdaniem powinien być wpięty za silnikiem do nagrzewnicy.
Co koledzy sadzicie na ten temat będę bardzo wdzięczny za opinie
Pozdrawiam Olek
Ja ze swojej strony podejrzewam że mam źle wpięty reduktor który jest zasilany z węża od chłodzenia filtra oleju a moim zdaniem powinien być wpięty za silnikiem do nagrzewnicy.
Co koledzy sadzicie na ten temat będę bardzo wdzięczny za opinie
Pozdrawiam Olek
- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt:
Obydwoje dobrze podejrzewacie. Reduktor nie nagrzewa sie odpowiednio w momencie przełączenia na gaz wariuje, później jak się nagrzeje to jest ok, ale nie tędy droga. Moje Audi (wszystkie Audi V6) bardzo szybko się grzeje.Ja mam ustawione przełączanie na gaz przy temp. 30 stopni.Reduktor jest wpięty w obieg z tyłu przy plastikowym króćcu który jest połączony z blokiem.Tam jest wąż rozcięty i jest zrobione rozprowadzenie wody do reduktora który jest (patrząc na przód auta) po prawej stronie. Moim zdaniem powinienieś zareklamować, tak się nie robi. Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 43
- Rejestracja: 15 paź 2008, 21:10
- Imię: Józef
- Rocznik: 1996
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: BARYCZKA
Re: [A6 2.8 AQD LPG] Instalacja SEC Lecho problem
"Ja ze swojej strony podejrzewam że mam źle wpięty reduktor który jest zasilany z węża od chłodzenia filtra oleju a moim zdaniem powinien być wpięty za silnikiem do nagrzewnicy."
Ogrzewanie reduktora na pewno musi być wpięte do nagrzewnicy (mały obieg)
!!!!!!!!!!!
Niech partacze zrobią jaki ma być a pozbędziesz się kłopotów .
Ogrzewanie reduktora na pewno musi być wpięte do nagrzewnicy (mały obieg)

Niech partacze zrobią jaki ma być a pozbędziesz się kłopotów .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Koledzy
Mój gazownik podłączył ogrzewanie reduktora przy wymienniku ciepła ( chłodnica oleju).
I mówi, że tak się robi w A6. Objaw mam taki, że wolno nagrzewa się reduktor i gazownik mówi, że mam przypchaną chłodnicę oleju.
Jak powiedziałem, ze może powinien podłączyć do nagrzewnicy to mówi, że tam są grube przewody i trudniej to zrobić.
Mój gazownik podłączył ogrzewanie reduktora przy wymienniku ciepła ( chłodnica oleju).
I mówi, że tak się robi w A6. Objaw mam taki, że wolno nagrzewa się reduktor i gazownik mówi, że mam przypchaną chłodnicę oleju.
Jak powiedziałem, ze może powinien podłączyć do nagrzewnicy to mówi, że tam są grube przewody i trudniej to zrobić.
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Powiedział, że jak w zime będzie słabo się grzał to mi podepnie, ale mówi, że zawsze podpina przy wymienniku ciepła.
Napiszcie gdzie dokładnie należy się podpiąć, i czy moje rozwiązanie jest na prawdę gorsze czy to tylko wasze zdanie, bo u mnie też na razie wszystko śmiga.
Napiszcie gdzie dokładnie należy się podpiąć, i czy moje rozwiązanie jest na prawdę gorsze czy to tylko wasze zdanie, bo u mnie też na razie wszystko śmiga.
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Właśnie teraz będę sprawdzał jak się rozgrzewa.
Chodzi o to, że wstępnie miałem do wymiany wymiennik ciepła, którego nie musiałbym wymieniać jakby ogrzewanie było podłączone do nagrzewnicy. Ale teraz się okazuje, że wymiennik ciepła jest drożny i musze sprawdzić jak się nagrzewa.
Chodzi o to, że wstępnie miałem do wymiany wymiennik ciepła, którego nie musiałbym wymieniać jakby ogrzewanie było podłączone do nagrzewnicy. Ale teraz się okazuje, że wymiennik ciepła jest drożny i musze sprawdzić jak się nagrzewa.
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 435
- Rejestracja: 07 mar 2009, 16:28
- Imię: Robert
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Kaszeszczuk, napisz, gdzie zakładałeś instalację.
Nigdy nie narzekaj że masz w życiu pod górę jeśli zdecydowałeś, że idziesz na szczyt. Forum Audi A6 dyskusyjne !
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 435
- Rejestracja: 07 mar 2009, 16:28
- Imię: Robert
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Kaszeszczuk, spróbuj podjechać na Warszawską. Na wylocie na Malbork po lewej stronie, chyba zaraz przed sklepem BRW meblowym.
Niech tam się wypowiedzą może.
Niech tam się wypowiedzą może.
Nigdy nie narzekaj że masz w życiu pod górę jeśli zdecydowałeś, że idziesz na szczyt. Forum Audi A6 dyskusyjne !
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt: