Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 2.8 AQD LPG] Instalacja SEC Lecho problem

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
ODPOWIEDZ
ajozefczyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 43
Rejestracja: 15 paź 2008, 21:10
Imię: Józef
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: BARYCZKA

[A6 2.8 AQD LPG] Instalacja SEC Lecho problem

Post autor: ajozefczyk » 21 paź 2008, 15:35

Witam zainstalowałem w swojej A6 z silnikiem 2,8 AQD instalacje gazową firmy Lecho i mam taki problem z rana jak samochód jest zimny po przejechaniu ok 3km przełancza na gaz i dzieje się coś takiego jadę jeszcze jakieś 500-1000metrów i następuje wyłączenie instalacji gazowej ale do tego stopnia że gaśnie cały panel z diodami od gazu i muszę ręcznie wymusić włąnczenie,potem problem się powtarza jeszcze 2 ,3 razy i jak auto się rozgrzeje do 70 stopni to problem znika.jak postoi parę godzin to wszystko działa ok,ale po nocy od nowa to samo.
Ja ze swojej strony podejrzewam że mam źle wpięty reduktor który jest zasilany z węża od chłodzenia filtra oleju a moim zdaniem powinien być wpięty za silnikiem do nagrzewnicy.
Co koledzy sadzicie na ten temat będę bardzo wdzięczny za opinie
Pozdrawiam Olek

Awatar użytkownika
stasiuszef
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 595
Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
Imię: Forum Audi
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
Kontakt:

Post autor: stasiuszef » 21 paź 2008, 16:51

Obydwoje dobrze podejrzewacie. Reduktor nie nagrzewa sie odpowiednio w momencie przełączenia na gaz wariuje, później jak się nagrzeje to jest ok, ale nie tędy droga. Moje Audi (wszystkie Audi V6) bardzo szybko się grzeje.Ja mam ustawione przełączanie na gaz przy temp. 30 stopni.Reduktor jest wpięty w obieg z tyłu przy plastikowym króćcu który jest połączony z blokiem.Tam jest wąż rozcięty i jest zrobione rozprowadzenie wody do reduktora który jest (patrząc na przód auta) po prawej stronie. Moim zdaniem powinienieś zareklamować, tak się nie robi. Pozdrawiam

ajozefczyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 43
Rejestracja: 15 paź 2008, 21:10
Imię: Józef
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: BARYCZKA

Post autor: ajozefczyk » 27 paź 2008, 15:21

Witam dziękuje kolegom za opinie muszę się koniecznie umówić z gazownikiem na poprawkę ,chociaż muszę powiedzieć że poza tym problemem instalacja sprawuje się super na trasie spalanie 11 litrów w cyklu mieszanym 13,5 litra ;-)

miras49
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 22 mar 2008, 07:17
Lokalizacja: Wołomin

Re: [A6 2.8 AQD LPG] Instalacja SEC Lecho problem

Post autor: miras49 » 27 paź 2008, 16:05

"Ja ze swojej strony podejrzewam że mam źle wpięty reduktor który jest zasilany z węża od chłodzenia filtra oleju a moim zdaniem powinien być wpięty za silnikiem do nagrzewnicy."

Ogrzewanie reduktora na pewno musi być wpięte do nagrzewnicy (mały obieg) !!!!!!!!!!!!!
Niech partacze zrobią jaki ma być a pozbędziesz się kłopotów .

Kaszeszczuk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 388
Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
Imię: Mi hał
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Kaszeszczuk » 20 sie 2010, 13:06

Koledzy
Mój gazownik podłączył ogrzewanie reduktora przy wymienniku ciepła ( chłodnica oleju).
I mówi, że tak się robi w A6. Objaw mam taki, że wolno nagrzewa się reduktor i gazownik mówi, że mam przypchaną chłodnicę oleju.
Jak powiedziałem, ze może powinien podłączyć do nagrzewnicy to mówi, że tam są grube przewody i trudniej to zrobić.
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)

Kaszeszczuk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 388
Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
Imię: Mi hał
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Kaszeszczuk » 20 sie 2010, 15:29

Powiedział, że jak w zime będzie słabo się grzał to mi podepnie, ale mówi, że zawsze podpina przy wymienniku ciepła.

Napiszcie gdzie dokładnie należy się podpiąć, i czy moje rozwiązanie jest na prawdę gorsze czy to tylko wasze zdanie, bo u mnie też na razie wszystko śmiga.
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)

Kaszeszczuk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 388
Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
Imię: Mi hał
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Kaszeszczuk » 20 sie 2010, 16:28

Właśnie teraz będę sprawdzał jak się rozgrzewa.
Chodzi o to, że wstępnie miałem do wymiany wymiennik ciepła, którego nie musiałbym wymieniać jakby ogrzewanie było podłączone do nagrzewnicy. Ale teraz się okazuje, że wymiennik ciepła jest drożny i musze sprawdzić jak się nagrzewa.
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)

robsonb73
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 435
Rejestracja: 07 mar 2009, 16:28
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: robsonb73 » 20 sie 2010, 19:39

Kaszeszczuk, napisz, gdzie zakładałeś instalację.
Nigdy nie narzekaj że masz w życiu pod górę jeśli zdecydowałeś, że idziesz na szczyt. Forum Audi A6 dyskusyjne !

Kaszeszczuk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 388
Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
Imię: Mi hał
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Kaszeszczuk » 20 sie 2010, 21:40

Kirgas - Elbląg, ul. Skrzydlata
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)

robsonb73
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 435
Rejestracja: 07 mar 2009, 16:28
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: robsonb73 » 21 sie 2010, 08:11

Kaszeszczuk, spróbuj podjechać na Warszawską. Na wylocie na Malbork po lewej stronie, chyba zaraz przed sklepem BRW meblowym.
Niech tam się wypowiedzą może.
Nigdy nie narzekaj że masz w życiu pod górę jeśli zdecydowałeś, że idziesz na szczyt. Forum Audi A6 dyskusyjne !

Kaszeszczuk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 388
Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
Imię: Mi hał
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Kaszeszczuk » 21 sie 2010, 11:16

Kolego u mnie były podobne objawy i okazało się, zę było za niskie napięcie - spowodowane źle stykającą się wtyczką z bezpiecznikiem.
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja