Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Instalacja gazowa do 3.0 quattro

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
ODPOWIEDZ
Krinoni

Instalacja gazowa do 3.0 quattro

Post autor: Krinoni » 19 wrz 2016, 09:40

Witam. Mam pytanie czy do silnika ASN 3.0 quattro instalacja gazowa powinna mieć 1 czy 2 reduktory? Często mam wypadanie zapłonu na 4,5 i 6 cylindrze. Wymieniłem cewki i dalej mi się to pojawia i samo znika. Pozdrawiam.

elwarka1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 256
Rejestracja: 06 gru 2014, 20:54
Lokalizacja: Warka

Post autor: elwarka1 » 19 wrz 2016, 11:06

skiwtc pisze:Mam pytanie czy do silnika ASN 3.0 quattro instalacja gazowa powinna mieć 1 czy 2 reduktory?
Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Są reduktory, które w pojedynkę obsłużą ten silnik pierdzącym truchtem(np. Prins), ale tu przeszkodą może być cena, 2x tyle co za np. podwójny reduktor KME Twin. ASN jest znany z wypadania zapłonów, a na LPG ten efekt się jeszcze potęguje. Układ zapłonowy musi być na 100% sprawny, rozrząd idealnie ustawiony, dolot szczelny, a instalacja LPG wyregulowana idealnie.

warhead92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 18 maja 2016, 00:55
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: warhead92 » 24 wrz 2016, 23:31

Hej

Mam tez 3.0 ale bez x4 ...Mam instalację V generacji ...Bajka. :) Zero parowników. Zero spadku mocy spalanie takie jak benzyny a i nawet nie kiedy mniejsze. Instalacja firmy ICOM.

Kolega tez ma taki sam silnik i zamontował jakąś IV generacji , był już z 10 x na serwisie bo to albo słaba moc ,albo faluje, czasami przy zbyt dużym bucie sam się przełącza na PB czy inne cuda.


Może warto popytać o tą V generacji , kosztowała 1/2 więcej tego co IV ale zupełnie inna jazda.

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7159
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 25 wrz 2016, 09:04

jak masz ośkę to popraw profil bo masz multitronika ;)


każdej intalacji są plusy i minusy , jak trafisz na kiepskiego montera to potem się to mści ;)

rafio83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 322
Rejestracja: 01 lip 2011, 22:40
Imię: Szymon
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: rafio83 » 25 wrz 2016, 10:12

Ja mam LPG Tech na Hanach z reduktorem ACR01 i wszystko daje rade <okok>

kolczyk21002100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 08 gru 2015, 18:26
Lokalizacja: stargard szcz

Post autor: kolczyk21002100 » 25 wrz 2016, 14:28

ja mam 2.8 quattro i też mam V generacje ciekłego wtrysku, jestem zadowolony ale u mnie muszę naprawić pompe gazu (ok 130 zł ) bo sie kończy, tak jak kolega wyżej powiedział fajna sprawa, pali tyle co pb i zero spadków mocy a co więcej na lpg jeszcze ma lepszego kopa, tylko trzeba poszukać dobrego fachowca który to ogarnia a i ja mam firmy vialle <lol>

warhead92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 18 maja 2016, 00:55
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: warhead92 » 25 wrz 2016, 15:41

bendzji pisze:jak masz ośkę to popraw profil bo masz multitronika ;)


każdej intalacji są plusy i minusy , jak trafisz na kiepskiego montera to potem się to mści ;)

Tak fakt mam multi... :) dzięki. Miałem kilka aut z instalacją IV generacji i w sumie zawsze prędzej czy później były duże problemy. A tu jedyne co to na około 80-100 tys km trzeba wymienić pompę gazu która się poprostu zużywa. :)

Gość.

Post autor: Gość. » 25 wrz 2016, 17:54

Popmy gazu siadaja od syfu jaki oferuje nam krajowe LPG. Im więcej syfu tym krótszy jej zywot...

warhead92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 18 maja 2016, 00:55
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: warhead92 » 25 wrz 2016, 18:22

Apophis pisze:Popmy gazu siadaja od syfu jaki oferuje nam krajowe LPG. Im więcej syfu tym krótszy jej zywot...

Najgorsze ze nigdy nie wiesz co tankujesz. Nie sprawdzisz tego.

adamuus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 90
Rejestracja: 15 gru 2015, 12:14
Lokalizacja: Łękińsko

Post autor: adamuus » 26 wrz 2016, 12:29

skiwtc pisze: Mam pytanie czy do silnika ASN 3.0 quattro instalacja gazowa powinna mieć 1 czy 2 reduktory?
Znajomy ma na jednym i auto sprawuje sie bezproblemowo.

Gość.

Post autor: Gość. » 26 wrz 2016, 13:29

Bo reduktor bądx reduktory musża byc odpowiednio wydolne. ASN nie ma morza koni więc sa spokojnie pojedyncze co dadza rade. Ja mam więcej kuni jak ASN i mam jeden i tez daje rade.

rafio83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 322
Rejestracja: 01 lip 2011, 22:40
Imię: Szymon
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: rafio83 » 26 wrz 2016, 13:47

Apophis pisze:Bo reduktor bądx reduktory musża byc odpowiednio wydolne. ASN nie ma morza koni więc sa spokojnie pojedyncze co dadza rade. Ja mam więcej kuni jak ASN i mam jeden i tez daje rade.
Dokładnie, reduktory są dobierane w SPAM do KM. Jeżeli chodzi o moją instalację to mój obsługuje do 250KM więc spokojnie

kolczyk21002100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 08 gru 2015, 18:26
Lokalizacja: stargard szcz

Post autor: kolczyk21002100 » 26 wrz 2016, 15:05

warhead92 pisze:80-100 tys km trzeba wymienić pompę gazu która się poprostu zużywa.
nie trzeba wymieniać tylko sie regeneruje, i nie jest powiedziane że co 100 tys sie psuje na forum lpg są chłopaki co latają już 160 i nic sie nie dzieje, a koszt regeneracji to okolo 130 zł i robisz to samemu, wiem bo musze u siebie zrobić taką regeneracje. Pozdrawiam
a tu masz linka na strone
http://lpg-forum.pl/5-generacja-vialle-icom.html

warhead92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 18 maja 2016, 00:55
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: warhead92 » 27 wrz 2016, 17:01

kolczyk21002100 pisze:
warhead92 pisze:80-100 tys km trzeba wymienić pompę gazu która się poprostu zużywa.
nie trzeba wymieniać tylko sie regeneruje, i nie jest powiedziane że co 100 tys sie psuje na forum lpg są chłopaki co latają już 160 i nic sie nie dzieje, a koszt regeneracji to okolo 130 zł i robisz to samemu, wiem bo musze u siebie zrobić taką regeneracje. Pozdrawiam
a tu masz linka na strone
http://lpg-forum.pl/5-generacja-vialle-icom.html

Ooooooo dzięki! A ja już już dzwoniłem po serwisach LPG i chcieli 1200 zł. Gdzie znajdę kogoś kto to regeneruje?

kolczyk21002100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 08 gru 2015, 18:26
Lokalizacja: stargard szcz

Post autor: kolczyk21002100 » 28 wrz 2016, 10:59

sam ją zregenerujesz nic strasznego, wyżej dałem linka poczytaj i ogarniesz temat, tu masz linka do strony z łożyskami, http://www.albeco.com.pl/ a na forum są rozmiary itp tylko musisz poczytać

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga