raftor,
Przy dobrym wpięciu w obieg płynu w twoim silniku z termiką da sobie spokojnie radę.
Co do nowego produktu to trzeba dać czas na przetestowanie bo wcale nie musi być taki świetny co pokazały pierwsze wypusty AC R01
[ C5+LPG] Instalacja gazowa 2.8 q tip
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
W pełni się zgadzam.grzemo pisze:raftor,
Przy dobrym wpięciu w obieg płynu w twoim silniku z termiką da sobie spokojnie radę.
Co do nowego produktu to trzeba dać czas na przetestowanie bo wcale nie musi być taki świetny co pokazały pierwsze wypusty AC R01
Gold może nie wydolić termicznie przy większych mocach (mowa o ostrej jeździe, nie mylić z codziennym normalnym użytkowaniem auta), ale w twoim aucie jest zupełnie wystarczający.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 487
- Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
- Imię: Rafał
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
to sam juz nie wiem brać Golda ? chce zeby audi ciągnęło od dołu do koĂąca obrotów jak na benzynie , nie ukrywam ze koszt wymiany reduktora i wtrysków to nie mały wydatek dla mnie nie wspomnę o robociźnie wiec oczekuje instalacji graniczącej z idealnafassi1 pisze:W pełni się zgadzam.grzemo pisze:raftor,
Przy dobrym wpięciu w obieg płynu w twoim silniku z termiką da sobie spokojnie radę.
Co do nowego produktu to trzeba dać czas na przetestowanie bo wcale nie musi być taki świetny co pokazały pierwsze wypusty AC R01
Gold może nie wydolić termicznie przy większych mocach (mowa o ostrej jeździe, nie mylić z codziennym normalnym użytkowaniem auta), ale w twoim aucie jest zupełnie wystarczający.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Jak miałbym montować gaz do auta jak Twoje, to wkładałbym tam Golda.raftor pisze:to sam juz nie wiem brać Golda ? chce zeby audi ciągnęło od dołu do koĂąca obrotów jak na benzynie , nie ukrywam ze koszt wymiany reduktora i wtrysków to nie mały wydatek dla mnie nie wspomnę o robociźnie wiec oczekuje instalacji graniczącej z idealnafassi1 pisze:W pełni się zgadzam.grzemo pisze:raftor,
Przy dobrym wpięciu w obieg płynu w twoim silniku z termiką da sobie spokojnie radę.
Co do nowego produktu to trzeba dać czas na przetestowanie bo wcale nie musi być taki świetny co pokazały pierwsze wypusty AC R01
Gold może nie wydolić termicznie przy większych mocach (mowa o ostrej jeździe, nie mylić z codziennym normalnym użytkowaniem auta), ale w twoim aucie jest zupełnie wystarczający.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 487
- Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
- Imię: Rafał
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
NO i takiej odpowiedzi oczekiwałemfassi1 pisze:Jak miałbym montować gaz do auta jak Twoje, to wkładałbym tam Golda.raftor pisze:to sam juz nie wiem brać Golda ? chce zeby audi ciągnęło od dołu do koĂąca obrotów jak na benzynie , nie ukrywam ze koszt wymiany reduktora i wtrysków to nie mały wydatek dla mnie nie wspomnę o robociźnie wiec oczekuje instalacji graniczącej z idealnafassi1 pisze: W pełni się zgadzam.
Gold może nie wydolić termicznie przy większych mocach (mowa o ostrej jeździe, nie mylić z codziennym normalnym użytkowaniem auta), ale w twoim aucie jest zupełnie wystarczający.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 295
- Rejestracja: 23 wrz 2013, 11:09
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
odkopię temat zeby nowego nie zakładać.
chcę po nowym roku nazbierać trochę grosza i zmodernizować swoją instalację lpg w silniku 2,8 v6 APR.poczytałem z grubsza i wiem ze moja instalacja jest za słaba mimo ze nie miałem z nią jakiś większych problemów.wręcz chodziła idealnie.
tak to wygląda pod maską:
z tego co wiem to wtryski valtek choc nie sa nigdzie opisane,reduktor zavoli zeta S,sterownik stag 300+
po nowym roku chcę załozyć coś lepszego ale też bez wodotrysków i fajerwerków.jeden z szanowanych gazowników na forum lpg zaproponował mi wtryski AC w01 i reduktor kme gold.problem polega na tym ze ten reduktor jest na 8mm rurke zasilająca a ja mam 6mm i nie chciał bym jej wymieniać.Co do wtrysków to różne opinie krążą po sieci,jedni polecają inni porównują do valteków.Cenowo wyszły by ok 260-300zł za 2 listwy czyli nie najgorzej.chyba ze coś innego polecacie w podobnej cenie,nie koniecznie pojedyncze,nie zależy mi zeby na siłe chować lpg.
z wiedzy zdobytej na róznych forach wiem ze
valteki to badziweia-choć u mnie nic się nie działo,były bardzo ciche do momentu padnięcia 2 wtrysków-podobno 75tys ma instalacja nakręcone
reduktor za słaby-choć u mnie nie było problemów z przełączeniem na bęzyne.chyba ze gazy było mniej niz 10l i pełny but
wkrętki w kolektor wiercone raczej bez ściągania,choć z drugiej strony węże od płynu do reduktora wpięte przy nagrzewnicy pod przepustnicą
czyjnik cisnienia gazu zamontowany przed filtrem a nie za
brak kompensacji na listwach(2 różne długości przewodów zasilających)
teraz kilka pytań:
czy jak dam równe długości przewodów zasilających do listw wtryskiwaczy to czy będe musiał robić kompensację??
czy ma znaczenie na którym przewodzie dam czujnik ciśnienia gazu??
zastosować jeden filtr 2 wyjściami czy na każdym węzu po jednym filtrze??
czy dam rade sam wystroić lpg nie mając z tym żadnych doświadczeń??
nie ukrywam ze najbardziej pasowało by mi wymienić reduktor na taki sam albo o zbliżonej budowie zeby węzy nie trzeba było ruszać.czy ktoś ma jakoś opinie na temat wtrysków AC w01 BFC??
czekam na sugestie i rady
chcę po nowym roku nazbierać trochę grosza i zmodernizować swoją instalację lpg w silniku 2,8 v6 APR.poczytałem z grubsza i wiem ze moja instalacja jest za słaba mimo ze nie miałem z nią jakiś większych problemów.wręcz chodziła idealnie.
tak to wygląda pod maską:
z tego co wiem to wtryski valtek choc nie sa nigdzie opisane,reduktor zavoli zeta S,sterownik stag 300+
po nowym roku chcę załozyć coś lepszego ale też bez wodotrysków i fajerwerków.jeden z szanowanych gazowników na forum lpg zaproponował mi wtryski AC w01 i reduktor kme gold.problem polega na tym ze ten reduktor jest na 8mm rurke zasilająca a ja mam 6mm i nie chciał bym jej wymieniać.Co do wtrysków to różne opinie krążą po sieci,jedni polecają inni porównują do valteków.Cenowo wyszły by ok 260-300zł za 2 listwy czyli nie najgorzej.chyba ze coś innego polecacie w podobnej cenie,nie koniecznie pojedyncze,nie zależy mi zeby na siłe chować lpg.
z wiedzy zdobytej na róznych forach wiem ze
valteki to badziweia-choć u mnie nic się nie działo,były bardzo ciche do momentu padnięcia 2 wtrysków-podobno 75tys ma instalacja nakręcone
reduktor za słaby-choć u mnie nie było problemów z przełączeniem na bęzyne.chyba ze gazy było mniej niz 10l i pełny but
wkrętki w kolektor wiercone raczej bez ściągania,choć z drugiej strony węże od płynu do reduktora wpięte przy nagrzewnicy pod przepustnicą
czyjnik cisnienia gazu zamontowany przed filtrem a nie za
brak kompensacji na listwach(2 różne długości przewodów zasilających)
teraz kilka pytań:
czy jak dam równe długości przewodów zasilających do listw wtryskiwaczy to czy będe musiał robić kompensację??
czy ma znaczenie na którym przewodzie dam czujnik ciśnienia gazu??
zastosować jeden filtr 2 wyjściami czy na każdym węzu po jednym filtrze??
czy dam rade sam wystroić lpg nie mając z tym żadnych doświadczeń??
nie ukrywam ze najbardziej pasowało by mi wymienić reduktor na taki sam albo o zbliżonej budowie zeby węzy nie trzeba było ruszać.czy ktoś ma jakoś opinie na temat wtrysków AC w01 BFC??
czekam na sugestie i rady
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 487
- Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
- Imię: Rafał
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Ja proponuje
HANA zielone listwy cena ok 500zł
reduktor KME gold jak masz miedÂź 6 to trzeba wymienic bo to cholernie głupia oszczedność a nie zasili takie fi dobrze reduktora
to że nie rozłacza Ci reduktora przy max bucie to moze byc spowodowane ustawieniami w stagu i po prostu przełacza poszczególne wtryski z LPG na PB
trzeba by przetestowac i sprawdzic jakie spadki ciśnienia są
jeśli dasz równe weżyki od reduktora nie musisz robic kompensacji ale warto ja zrobic koszt kilku zł
Valtek to zaiste najwieksze gówno szczególnie te starego typu a widze ze takie u Cb są , to są zaworki a nie wtryski
wystroic wystroisz sam ale dużo musisz poczytac i poprubować radze lepiej oddac do mechanika STAG 300+ daje duże możliwości z korektami a to raczej wyższa szkoła jazdy
na powyższym zestawie jak napisalem czyli wtryski HANA zielone + KME gold + miedÂź fi8 + dobre strojenie bedzie auto śmigało jak na PB
Pozdrawiam
HANA zielone listwy cena ok 500zł
reduktor KME gold jak masz miedÂź 6 to trzeba wymienic bo to cholernie głupia oszczedność a nie zasili takie fi dobrze reduktora
to że nie rozłacza Ci reduktora przy max bucie to moze byc spowodowane ustawieniami w stagu i po prostu przełacza poszczególne wtryski z LPG na PB
trzeba by przetestowac i sprawdzic jakie spadki ciśnienia są
jeśli dasz równe weżyki od reduktora nie musisz robic kompensacji ale warto ja zrobic koszt kilku zł
Valtek to zaiste najwieksze gówno szczególnie te starego typu a widze ze takie u Cb są , to są zaworki a nie wtryski
wystroic wystroisz sam ale dużo musisz poczytac i poprubować radze lepiej oddac do mechanika STAG 300+ daje duże możliwości z korektami a to raczej wyższa szkoła jazdy
na powyższym zestawie jak napisalem czyli wtryski HANA zielone + KME gold + miedÂź fi8 + dobre strojenie bedzie auto śmigało jak na PB
Pozdrawiam
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga