[ BDW 2.4 177 KM] głośna praca wtrysków 2.4 lpg
[ BDW 2.4 177 KM] głośna praca wtrysków 2.4 lpg
Witam
Mam problem ze swoją A6. Mam 2.4 i niedawno założyłem instalację lpg STAG 300 premium. Po 500 km zaczął nierówno pracować silnik i bardzo głośno pracują wtryski benzynowe (o wiele głośnie od gazu, wcześniej ich nie było słychać). Po pewnym czasie wyskoczył mi check i pojechałem na sprawdzenie pod komp. Wyskoczył błąd cewki na 5 cylindrze, więc ją wymieniłem i silnik zaczął ciszej pracować i równiej. Jednak po przejechaniu 100 km znowu wyskoczył chec i silnik lekko faluje i wtryski na benzynie bardzo głośno pracują. Pojechałem znowu na diagnostykę i ciężko było się połączyć z silnikiem. Po kilku próbach połączył się mechanik z komp. i wykazał błąd sondy lambda (za mało podaje paliwa), wykasował mi ten błąd ale dalej silnik faluje i głośno pracuje. Mechanik powiedział mi, że to komp. gazowy blokuje dostęp do komputera głównego i to on wymusza błędy na silniku.
Prosze o poradę, bo każdy mechanik mówi co innego a samochód dalej kiepsko pracuje. Co może być przyczyną takiego stanu?
Mam problem ze swoją A6. Mam 2.4 i niedawno założyłem instalację lpg STAG 300 premium. Po 500 km zaczął nierówno pracować silnik i bardzo głośno pracują wtryski benzynowe (o wiele głośnie od gazu, wcześniej ich nie było słychać). Po pewnym czasie wyskoczył mi check i pojechałem na sprawdzenie pod komp. Wyskoczył błąd cewki na 5 cylindrze, więc ją wymieniłem i silnik zaczął ciszej pracować i równiej. Jednak po przejechaniu 100 km znowu wyskoczył chec i silnik lekko faluje i wtryski na benzynie bardzo głośno pracują. Pojechałem znowu na diagnostykę i ciężko było się połączyć z silnikiem. Po kilku próbach połączył się mechanik z komp. i wykazał błąd sondy lambda (za mało podaje paliwa), wykasował mi ten błąd ale dalej silnik faluje i głośno pracuje. Mechanik powiedział mi, że to komp. gazowy blokuje dostęp do komputera głównego i to on wymusza błędy na silniku.
Prosze o poradę, bo każdy mechanik mówi co innego a samochód dalej kiepsko pracuje. Co może być przyczyną takiego stanu?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Wtryski HANA, układ sterujący STAG 300-6 Premium, reduktor- 2 sztuki ZAVOLI ZETA9/N, na jednym reduktorze nie miał mocy na wysokich obrotach.grzemo pisze:Jak dla mnie ustawienie lpg do bani. ZAdaniels pisze:Prosze o poradę, bo każdy mechanik mówi co innego a samochód dalej kiepsko pracuje. Co może być przyczyną takiego stanu?
Jedź do gazownika i niech pożądnie ustawi z podglądem na korekty paliwowe.
Jaki reduktor i jakie wtryski?
Czy możliwe jest, że komp. gazowy ma wpływ na pracę benzyny?
Najbardziej boję się tego klekotania wtrysków benzynowych.
Czy to klekotanie może być spowodowane błędnym podawaniem paliwa?
[ Dodano: 2013-01-30, 05:25 ]
P.S. Poradzono mi bym wyłączył gaz i pojeździł na benzynie. Tak taż zrobiłem, klekotania wtrysków co prawda nie ustały i jest nadal delikatne falowanie silnika ale check się nie włączył. Czy to istotnie może być problem z konfiguracją lpg, czy szukać dalej błędów związanych z ukłądem zapłonowym?
- maro_stg
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 232
- Rejestracja: 25 lip 2011, 23:04
- Lokalizacja: Starogard Gdański
daniels pisze:Wtryski HANA, układ sterujący STAG 300-6 Premium, reduktor- 2 sztuki ZAVOLI ZETA9/N, na jednym reduktorze nie miał mocy na wysokich obrotach.grzemo pisze:Jak dla mnie ustawienie lpg do bani. ZAdaniels pisze:Prosze o poradę, bo każdy mechanik mówi co innego a samochód dalej kiepsko pracuje. Co może być przyczyną takiego stanu?
Jedź do gazownika i niech pożądnie ustawi z podglądem na korekty paliwowe.
Jaki reduktor i jakie wtryski?
Czy możliwe jest, że komp. gazowy ma wpływ na pracę benzyny?
Najbardziej boję się tego klekotania wtrysków benzynowych.
Czy to klekotanie może być spowodowane błędnym podawaniem paliwa?
[ Dodano: 2013-01-30, 05:25 ]
P.S. Poradzono mi bym wyłączył gaz i pojeździł na benzynie. Tak taż zrobiłem, klekotania wtrysków co prawda nie ustały i jest nadal delikatne falowanie silnika ale check się nie włączył. Czy to istotnie może być problem z konfiguracją lpg, czy szukać dalej błędów związanych z ukłądem zapłonowym?
Kolego jak na benzynie jest ok to wina lpg, piszesz że nowa instalacja to wstaw auto do gazownika niech ustawia tak żeby grało...
Z twojego opisu wynika że masz złe dopasowanie mieszanki lpg, a po dłuzszej jeżdzie na rozregulowanym lpg komputer benzynowy też się "przestawia" - tak więc do gazownika na poprawkę

audiczek było wiele a obecnie jest:
Chrysler 300c 5,7 V8 05r
Chrysler 300c 5,7 V8 05r
Koledzy takie błędy wykazał komputer.
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 4F0 910 552 R HW: 4F0 907 552 D
Component and/or Version: 2.4l V6 MPI 0010
Software Coding: 010D000302070020
Work Shop Code: WSC 02325 785 00200
VCID: 326018969275778C
2 Faults Found
000372 - Fuel Trim; Bank 2: System Too Lean
P0174 - 006 - Short to Plus
Freeze Frame
Fault Status: 00010001
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 2
Reset counter: 40
Mileage: 220539 km
Time Indication: 0
Date: 2005.02.02
Time: 10:36:06
Freeze Frame
RPM: 672 /min
Mass Air / Rev.: 109.0 mg/str
Temperature: 88.5°C
Idle
Time: 76.8 s
Bin. Bits: 00000010
009237 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1 Voltage too Low / Air Leakage / Sample Error
P2415 - 006 - Short to Plus - MIL ON
Freeze Frame
Fault Status: 10100001
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 4
Reset counter: 40
Mileage: 220543 km
Time Indication: 0
Date: 2005.02.02
Time: 10:45:43
Freeze Frame
RPM: 1504 /min
Mass Air / Rev.: 436.0 mg/str
Temperature: 46.5°C
Part Throttle
Time: 153.6 s
Bin. Bits: 00000010
Readiness: 0010 1101
Co to może oznaczać.
Gazownik mówi mi, że to benzyna źle pracuje. Jednak z tego co czytałem i powiedział mi znajomy gazownik, to komp gazu może negatywnie wpływać na pracę benzyny?????????
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 4F0 910 552 R HW: 4F0 907 552 D
Component and/or Version: 2.4l V6 MPI 0010
Software Coding: 010D000302070020
Work Shop Code: WSC 02325 785 00200
VCID: 326018969275778C
2 Faults Found
000372 - Fuel Trim; Bank 2: System Too Lean
P0174 - 006 - Short to Plus
Freeze Frame
Fault Status: 00010001
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 2
Reset counter: 40
Mileage: 220539 km
Time Indication: 0
Date: 2005.02.02
Time: 10:36:06
Freeze Frame
RPM: 672 /min
Mass Air / Rev.: 109.0 mg/str
Temperature: 88.5°C
Idle
Time: 76.8 s
Bin. Bits: 00000010
009237 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1 Voltage too Low / Air Leakage / Sample Error
P2415 - 006 - Short to Plus - MIL ON
Freeze Frame
Fault Status: 10100001
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 4
Reset counter: 40
Mileage: 220543 km
Time Indication: 0
Date: 2005.02.02
Time: 10:45:43
Freeze Frame
RPM: 1504 /min
Mass Air / Rev.: 436.0 mg/str
Temperature: 46.5°C
Part Throttle
Time: 153.6 s
Bin. Bits: 00000010
Readiness: 0010 1101
Co to może oznaczać.
Gazownik mówi mi, że to benzyna źle pracuje. Jednak z tego co czytałem i powiedział mi znajomy gazownik, to komp gazu może negatywnie wpływać na pracę benzyny?????????
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Robiłem dokładnie takie takie same auto z taką samą skrzynią.
Cewki swoją stroną padają niemiłosiernie i to nie tylko w tych silnikach.
Komputer gazowy nie ma żadnego wpływu na pracę wtryskiwaczy benzynowych po za ich rozłączaniem podczas przełączenia na gaz.
Auto nie takie łatwe do wystrojenia na Stagu i wymaga dobrego fachowca który będzie potrafił dobrze to wystroić na korekty ECU benzynowego bo inaczej check będzie wracał.
Ja zamontowałem LPG Techa, którego stroi się o wiele łatwiej, szybciej i dokładniej i żaden check się nie pali.
Cewki swoją stroną padają niemiłosiernie i to nie tylko w tych silnikach.
Komputer gazowy nie ma żadnego wpływu na pracę wtryskiwaczy benzynowych po za ich rozłączaniem podczas przełączenia na gaz.
Auto nie takie łatwe do wystrojenia na Stagu i wymaga dobrego fachowca który będzie potrafił dobrze to wystroić na korekty ECU benzynowego bo inaczej check będzie wracał.
Ja zamontowałem LPG Techa, którego stroi się o wiele łatwiej, szybciej i dokładniej i żaden check się nie pali.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Ewidentnie źle wystrojony gaz jest odpowiedzialny za check engine nic innego.
W zeszłym tygodniu miałem dokładnie to auto w warsztacie i te wtryskiwacze benzynowe tak dość głośno chodzą. Bardzo często ludzie nie zauważają takich rzeczy do póki coś złego zaczyna się dziać, wtedy wydaje im się że to tak nie chodziło a to było inaczej.
W zeszłym tygodniu miałem dokładnie to auto w warsztacie i te wtryskiwacze benzynowe tak dość głośno chodzą. Bardzo często ludzie nie zauważają takich rzeczy do póki coś złego zaczyna się dziać, wtedy wydaje im się że to tak nie chodziło a to było inaczej.
Jeszcze raz dzięki za podpowiedź. Jednak co do pracy wtrysków benzynowych, to jestem na 100 % pewien, że ich nie było słychać. Teraz samochód cidzej pracuje na gazie niż na benzynie. Potwierdziło mi też to, kiedy zostały wykasowane błędy, po wymianie cewki, wtedy pracował silnik równo, bez żadnych drgań i wtrysków nie było w ogóle słychać. Potwierdził mi to również gazownik, że wcześniej one ciszej pracowały, podobno błędy, które zamieściłem wyżej wskazują na to, że wtryski nie dostają odpowiedniej dawki paliwa i "klepią", co może spowodować kolejne usterki, np. uszkodzenie katalizatora.
Problem pojawia się, jak włącza się lpg i wyskakuje check.
Pojawiają się minimalne drgania, zarówno na pb i lpg, nie widoczne na obrotomierzu, wyczuwalne jedynie na kierownicy i widać to jak obserwuje się silnik. Gazownik powiedział mi, że ludzie jeżdżą z takimi rzeczami i sie nie przejmują, ja jednak kupiłem V6 żeby pracował silnik równo i tak pracował przed założeniem lpg. POzatym dałem sporo kasy za istalecję, podobno jeden z lepszych zestawów, żeby pracowała bezproblemowo. Może jest kiepska, napomknę tylko że od początku mieli problem z jej zestrojeniem, samochód nie chciał jechac po wciśnięciu kick-down, brakowało mu mocy, dopiero jak wstawił dwa reduktory, to jakoś zestroił auto. Nie wiem czy nie zrobił tego na siłe i po kilkuset kilometrach instalacja nie daje rady (mam przejechan na niej 1200 km, przez pierwsze 800 km bez problemu)?
Oddałem auto na kilka dni ma je gazownik przetestować, tylko boję się że odda mi furę i powie że to wina benz. i dlatego auto nie chodzi (przed założeniem lpg, sprawdzali auto i było wszystko ok.)
Nie wiem co o tym myśleć???????
[ Dodano: 2013-01-31, 09:53 ]
P.S. Zapomniałem dodać, że dzieją się cyrki również ze wskaźnikiem benzyny (od kiedy założona jest instalacja). Podczas jazdy na gazie wskazówka benz. również opada (np. zatnkowałem 30 litrów pb i po przejechanie na trasie 200 km znikło 20 l. pb ze wskaźnika) i wskazania komputera pokaładowego szaleją, raz pokazuje spalanie 7,5 l a raz 25 l, przy takiej samej jeździe.
W związku z tym mam wątpliwości, czy komp. gazowy nie wymusza błędów na benzynowym. POnadto jak samochód ma właczone lpg to tródno poprzez VAG połaczyć się z komp. samochodu.
Problem pojawia się, jak włącza się lpg i wyskakuje check.
Pojawiają się minimalne drgania, zarówno na pb i lpg, nie widoczne na obrotomierzu, wyczuwalne jedynie na kierownicy i widać to jak obserwuje się silnik. Gazownik powiedział mi, że ludzie jeżdżą z takimi rzeczami i sie nie przejmują, ja jednak kupiłem V6 żeby pracował silnik równo i tak pracował przed założeniem lpg. POzatym dałem sporo kasy za istalecję, podobno jeden z lepszych zestawów, żeby pracowała bezproblemowo. Może jest kiepska, napomknę tylko że od początku mieli problem z jej zestrojeniem, samochód nie chciał jechac po wciśnięciu kick-down, brakowało mu mocy, dopiero jak wstawił dwa reduktory, to jakoś zestroił auto. Nie wiem czy nie zrobił tego na siłe i po kilkuset kilometrach instalacja nie daje rady (mam przejechan na niej 1200 km, przez pierwsze 800 km bez problemu)?
Oddałem auto na kilka dni ma je gazownik przetestować, tylko boję się że odda mi furę i powie że to wina benz. i dlatego auto nie chodzi (przed założeniem lpg, sprawdzali auto i było wszystko ok.)
Nie wiem co o tym myśleć???????
[ Dodano: 2013-01-31, 09:53 ]
P.S. Zapomniałem dodać, że dzieją się cyrki również ze wskaźnikiem benzyny (od kiedy założona jest instalacja). Podczas jazdy na gazie wskazówka benz. również opada (np. zatnkowałem 30 litrów pb i po przejechanie na trasie 200 km znikło 20 l. pb ze wskaźnika) i wskazania komputera pokaładowego szaleją, raz pokazuje spalanie 7,5 l a raz 25 l, przy takiej samej jeździe.
W związku z tym mam wątpliwości, czy komp. gazowy nie wymusza błędów na benzynowym. POnadto jak samochód ma właczone lpg to tródno poprzez VAG połaczyć się z komp. samochodu.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Z tegi co piszesz to ten Twoj fachmen jest do dupy.
Pribkem polaczenia Vagiem jest najprawdopodobniej powodowany przez ten caly Premium,
ktiry podlacziny jest pod OBD. Moim zdaniem Premium jest zbyteczne a jak widac jeszcze stwarza problemy. Niewystrojone premium samo tez sie nie dostroi.
Masz za uboga mieszanke na gazie o to twoj jedyny problem,
zostaw reszte w spokoju. Wykasuj bledy i zrob na benzynue okolo 150-200km,
jesli nie pojawia sie zadne bledy to z autem na benzynie jest wszystko ok
i zostaw wtryskiwacze benzynow w spokoju.
Zle wystrojone lpg powoduje rozjazd adaptacji (korekt)
i dlatego po powrocie na benzyne tez jest zle do czasu az sterownik na nowo sie zaadoptuje
podczas jazdy na benzynie.
Check ma sie nie palic i nie ma byz zadnych bledow.
Jak gaziwnik tego nie ogarnie to niech demontuje instalke i oddaje kase.
2 reduktory sa nie potrzebne; 1x KME Gold lub ACR01.
Jakie masz wtryskiwacze gazu?
Pribkem polaczenia Vagiem jest najprawdopodobniej powodowany przez ten caly Premium,
ktiry podlacziny jest pod OBD. Moim zdaniem Premium jest zbyteczne a jak widac jeszcze stwarza problemy. Niewystrojone premium samo tez sie nie dostroi.
Masz za uboga mieszanke na gazie o to twoj jedyny problem,
zostaw reszte w spokoju. Wykasuj bledy i zrob na benzynue okolo 150-200km,
jesli nie pojawia sie zadne bledy to z autem na benzynie jest wszystko ok
i zostaw wtryskiwacze benzynow w spokoju.
Zle wystrojone lpg powoduje rozjazd adaptacji (korekt)
i dlatego po powrocie na benzyne tez jest zle do czasu az sterownik na nowo sie zaadoptuje
podczas jazdy na benzynie.
Check ma sie nie palic i nie ma byz zadnych bledow.
Jak gaziwnik tego nie ogarnie to niech demontuje instalke i oddaje kase.
2 reduktory sa nie potrzebne; 1x KME Gold lub ACR01.
Jakie masz wtryskiwacze gazu?
Witam
No i mój genialny gazownik zdiagnozował, że padnięta jest sonda lambda. Wyszło mu z tych informacji z komputera co poprzednio i mówi że wyłączył gaz i na benzynie też wykazuje błędy pomimo, że wykasował je, to znowu powróciły.
Zaproponował mi wymianę dwóch sond lambda, bo jak jedna jest stara to druga zraz padnie. Powiedział też, że samochód ma 200.000 km przebiegu to te sądy padły.
Jak je się wymieni to wszystko będzie ok.
Według mnie głupota i ni wiem co z tym zrobić, czy jechać do kogoś innego, żeby zdjagnozował czy sąd jest padnięta czy wymieniać je - 1 sztuka 500 zł.
Prosze o poradę.
No i mój genialny gazownik zdiagnozował, że padnięta jest sonda lambda. Wyszło mu z tych informacji z komputera co poprzednio i mówi że wyłączył gaz i na benzynie też wykazuje błędy pomimo, że wykasował je, to znowu powróciły.
Zaproponował mi wymianę dwóch sond lambda, bo jak jedna jest stara to druga zraz padnie. Powiedział też, że samochód ma 200.000 km przebiegu to te sądy padły.
Jak je się wymieni to wszystko będzie ok.
Według mnie głupota i ni wiem co z tym zrobić, czy jechać do kogoś innego, żeby zdjagnozował czy sąd jest padnięta czy wymieniać je - 1 sztuka 500 zł.
Prosze o poradę.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Witam
Mechanik zamienił sądy stronami i błąd przeszedł a drugą stronę. Jednak on mówi, że trzeba wymienić dwie sondy, bo jeżeli wymienię jedną to zaraz druga siądzie. Dowiadywałem się w sklepie i te sądy są na 123 cylinder lub na 456 cylinder, w związku z tym czy zamiana na niewłaściwą sądę nie wywołała jeszcze błędu?
CO do braku połączenia z kompem, to OBD gazowe było popsute.
Mówicie, żeby nie przejmować się wtryskami bo czasami głośno chodzą, ok. ale przedtem założeniem gazu ten silnik tylko szumiał i żadnych wtrysków nie było słychać, więc chyba nie powinno tak być.
Czy może być tak, że po założeniu gazu wtryski pochodziły sobie jakiś czas na sucho i się przytarły?
Połączyło się to z tym, że podczas jazdy na trasie zniknęło mi na wskaźniku jakieś 20 litrów benz., kiedy ja jechałem na gazie.
Coś za dużó tych przypadków, nagle siadła sonda i wtryski po kilkuset kilometrach eksploatacji na gazie.
Co o tym sądzicie?
[ Dodano: 2013-02-01, 09:19 ]
Witam
Kolejne moje przemyślenia od nośnie tych głśnych wtrysków.
Czy przypadkiem nie mogło być tak, że przez popsute OBD gazu, mogły wtryski benzynowe pracować na sucho i się przytrzeć?
Wiążę to z tym, że znikał mi poziom paliwa na wskaźniku a ze zbiornika nie ubywało?
Co sądzicie?
Mechanik zamienił sądy stronami i błąd przeszedł a drugą stronę. Jednak on mówi, że trzeba wymienić dwie sondy, bo jeżeli wymienię jedną to zaraz druga siądzie. Dowiadywałem się w sklepie i te sądy są na 123 cylinder lub na 456 cylinder, w związku z tym czy zamiana na niewłaściwą sądę nie wywołała jeszcze błędu?
CO do braku połączenia z kompem, to OBD gazowe było popsute.
Mówicie, żeby nie przejmować się wtryskami bo czasami głośno chodzą, ok. ale przedtem założeniem gazu ten silnik tylko szumiał i żadnych wtrysków nie było słychać, więc chyba nie powinno tak być.
Czy może być tak, że po założeniu gazu wtryski pochodziły sobie jakiś czas na sucho i się przytarły?
Połączyło się to z tym, że podczas jazdy na trasie zniknęło mi na wskaźniku jakieś 20 litrów benz., kiedy ja jechałem na gazie.
Coś za dużó tych przypadków, nagle siadła sonda i wtryski po kilkuset kilometrach eksploatacji na gazie.
Co o tym sądzicie?
[ Dodano: 2013-02-01, 09:19 ]
Witam
Kolejne moje przemyślenia od nośnie tych głśnych wtrysków.
Czy przypadkiem nie mogło być tak, że przez popsute OBD gazu, mogły wtryski benzynowe pracować na sucho i się przytrzeć?
Wiążę to z tym, że znikał mi poziom paliwa na wskaźniku a ze zbiornika nie ubywało?
Co sądzicie?
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Zapytaj gazownika jak ustawil instalke i czy ustawione jest przelaczanie na benzyne przy wyzszych obrotach. Znany problem ze wskaznikiem poziomu paliwa to jesli osiagnie rezerwe to pomimo jazdy na gazie wskazowka paliwa spada. Nie ma mozliwosci zeby chodzil na obu paliwach jednoczesnie a w listwie wtryskowej zawsze jesy paliwo wiec na sucho chodzic nie moga.
sondy na obu stronach sa take same mimo ze katalogowo maja inny numer roznic moga sie jedynie dlugoscia przewodow do wtyczki.
sondy na obu stronach sa take same mimo ze katalogowo maja inny numer roznic moga sie jedynie dlugoscia przewodow do wtyczki.