Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ C5+LPG] Dziwnie Pali

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
ODPOWIEDZ
yash1n
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 11 gru 2012, 21:47
Lokalizacja: Cieszyn

[ C5+LPG] Dziwnie Pali

Post autor: yash1n » 17 sty 2013, 22:13

Witam Panowie oto mam taki problem , wydaje mi sie ze nie jest to groźny problem mianowicie gdy auto jest w ciepłym tzn w plusowej temp to troche trzeba dłużej przytrzymać kluczyk z 5 sek żeby odpalił a jak jest na minusie to pali na dotyk chodź nie było jezdzone cała noc , a gdy jest auto jest ciepło i auto zagrzane nie ma problemu z odpaleniem ale gdy "wystygnie" a jest temperatura w plusie to z 5 sek trzeba przytrzymac i zdarzyło mi się przy tym dłuższym kręceniu ze jak juz auto odpaliło to auto tak "wyło" wtedy zgasiłem auto i po ponownym odpaleniu juz nie "wyło" zdarzyło mi sie tak może z 3 razy , kupiłem nowy akumulator ale to tez nie rozwiazało problemu , a z tym wyciem to podejrzewam ze to był bendiks (chyba tak sie to pisze ) rozrusznik zakręcił a potem nie umiał sie zatrzymać i tarł ale tak jak mowe gdy zgasiłem auto i ponownie odpaliłem już nie było tego dzwięku , myslalem ze może świece juz stare i dawno nie wymieniane bo auto posiadam od 2 miesiacy a poprzedni właściciel chyba tego nie robił kupiłem swiece wymieniłem ale tez to nic nie daje , myslalem ze jak przed odpaleniem aute gdy stał cała noc w ciepłym garażu , zrobie 3 razy tak że przekrece stacyjkę żeby pompa nabiła paliwo to wtedy odpali od "strzału" ale robiłem tak przez kilka dni a efekt taki sam , nie jest to jakies długie kręcenie i niechce odpalic ale no jednak 5 sek trzeba przytrzymać . Jakbyście mogli powiedzieć co to może być to byłbym wdzieczny , podejrzewam jeszcze ze to moze byc wilgoć na kablach jak jest w ciepłym to wilgoc jest w kablach a gdy jest mróz to wtedy pali na dotyk . Pozdrawiam :)

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 17 sty 2013, 22:16

yash1n,
_powitania

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 18 sty 2013, 15:01

yash1n,
Na początek trzeba autko podpiąć pod vaga, bo mogą być zapisane błędy i mogą pomóc w diagnozie. W innym przypadku to będzie zgadywanie, możliwe że czujnik temperatury cieczy przekłamuje wskazania.

yash1n
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 11 gru 2012, 21:47
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: yash1n » 19 sty 2013, 09:56

A mam pytanie odnosnie tego Vaga to trzeba jechać do jakiegos specjalisty czy mozna samemu kupic kabel wgrac program i miec to na swój użytek ? :) jesli tak to jaki kabel ile on kosztuje i jaki program i ile taki program kosztuje :)

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 19 sty 2013, 14:27

yash1n,

Kabelek polecam ten http://viaken.pl/pl/diagnoza-vag/vag-us ... -obd1.html
A program vag 311 znajdziesz w sieci.

yash1n
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 11 gru 2012, 21:47
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: yash1n » 19 sty 2013, 17:50

Dzieki grzemo ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja