[ ALL] do jakich mozna zalozyc LPG?
[ ALL] do jakich mozna zalozyc LPG?
witam . do jakich silnikow mozna zalozyc lpg i jest to oplacalne
wiem ze do 2.4 tak
2.0 tfsi / fsi mozna?
3.2 fsi mozna?
czy do jakiegokolwiek poza 2.4 mozna zalozyc gaz i sie to oplaca ? moze sa rozne wersje 3.2
czekam na info bo to dla mnie dosc wazne pozdrfawiam
wiem ze do 2.4 tak
2.0 tfsi / fsi mozna?
3.2 fsi mozna?
czy do jakiegokolwiek poza 2.4 mozna zalozyc gaz i sie to oplaca ? moze sa rozne wersje 3.2
czekam na info bo to dla mnie dosc wazne pozdrfawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 432
- Rejestracja: 22 sty 2013, 16:19
- Imię: Jacek
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Hej,
silniki typu fsi wymagają V generacji instalacji lpg.
IV generacja nie nadaje się do tego typu silników, ponieważ w fsi ma wtrysk bezpośredni do komory spalania, a ta generacja(IV) miała montowane wtryski na kolektorze dolotowym i zasilane gazem w stanie lotnym.
V generacja nadaje się do silników z bezpośrednim zasilaniem i wykorzystuje wtryski do zasilania gazem w stanie płynnym. Ale, aby schładzać wtryski wykorzystywane jest paliwo podstawowe, więc auto będzie zasysać Pb i LPG. Wtrysk musi być schładzany, ponieważ temperatura spalania LPG jest większa niż Pb.
Cen instalacji dokładnie nie znam, ale chyba startują od 5tyś w górę dla cztero cylindrowego silnika.
Droga instalacja + dodatkowe spalanie Pb + ewentualne awarie związane ze złym montażem =
silniki typu fsi wymagają V generacji instalacji lpg.
IV generacja nie nadaje się do tego typu silników, ponieważ w fsi ma wtrysk bezpośredni do komory spalania, a ta generacja(IV) miała montowane wtryski na kolektorze dolotowym i zasilane gazem w stanie lotnym.
V generacja nadaje się do silników z bezpośrednim zasilaniem i wykorzystuje wtryski do zasilania gazem w stanie płynnym. Ale, aby schładzać wtryski wykorzystywane jest paliwo podstawowe, więc auto będzie zasysać Pb i LPG. Wtrysk musi być schładzany, ponieważ temperatura spalania LPG jest większa niż Pb.
Cen instalacji dokładnie nie znam, ale chyba startują od 5tyś w górę dla cztero cylindrowego silnika.
Droga instalacja + dodatkowe spalanie Pb + ewentualne awarie związane ze złym montażem =

CCCO marzenie zrealizowane - C6 by stinger
okresl ktory model auta cie interesuje?
w c5 miales 2.4 2.8 3.0 wszystko w benie i wszystko do zagazowania doskonale.
rowniez 1.8t bez problemu zagazujesz.
jesli pytasz o silniki z ukaledm wtryskowym fsi to tak jak kolega wyzej pisal wtryskiwacze musza byc chlodzone paliwem pb i stad zuzycie na poziomie ok 5 procent w SPAM do gazu.
te silniki to juz napewno w c6..w c5 tego nie było.
w c5 miales 2.4 2.8 3.0 wszystko w benie i wszystko do zagazowania doskonale.
rowniez 1.8t bez problemu zagazujesz.
jesli pytasz o silniki z ukaledm wtryskowym fsi to tak jak kolega wyzej pisal wtryskiwacze musza byc chlodzone paliwem pb i stad zuzycie na poziomie ok 5 procent w SPAM do gazu.
te silniki to juz napewno w c6..w c5 tego nie było.
gaz do c6
hej
jak wyglada gazowanie 1.8t 150km oraz 2.0 130km?czy sa pozniej w eksploatacji jakies problemy a jesli tak to jakie i jakie beda ewentualne koszta?i jakiej marki najlepsza bedzie instalacja do tych silnikow?dzieki i pozdrawiam wszystkich forumowiczow
jak wyglada gazowanie 1.8t 150km oraz 2.0 130km?czy sa pozniej w eksploatacji jakies problemy a jesli tak to jakie i jakie beda ewentualne koszta?i jakiej marki najlepsza bedzie instalacja do tych silnikow?dzieki i pozdrawiam wszystkich forumowiczow
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 21 cze 2010, 14:13
- Lokalizacja: Piaseczno/Wrocław
Re: gaz do c6
Zarówno 1,8T jak i 2.0 w C5 gazują się łatwo i przyjemnie. Koszt zależny od warsztatu, jak się postarsz to za 3k zł założysz rozsądną konfiguracje. Oczywiście dotyczy to "składaków", markowe zestawy będą nieco droższe.robert78 pisze:hej
jak wyglada gazowanie 1.8t 150km oraz 2.0 130km?czy sa pozniej w eksploatacji jakies problemy a jesli tak to jakie i jakie beda ewentualne koszta?i jakiej marki najlepsza bedzie instalacja do tych silnikow?dzieki i pozdrawiam wszystkich forumowiczow
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 346
- Rejestracja: 01 sie 2012, 19:48
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2001
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
U mnie 4.2 ASR 299KM zagazowany bez problemu,puki co nic się nie dzieje,spalanie na poziomie 15-16l/100km przy normalnej jeÂździe.
Audi A6 forum w Polsce - https://a6klub.pl