całek pisze:Ja właśnie już dwa lata śmigam 2,0 z gazem, temat do ogarnięcia przez kumatego gazownika, silnik ma oznaczenie ALT i jak najbardziej do zagazowania się nadaje, polecam
czesc
moze mi ktos powiedziec co myslicie o silniku 2.0 130 KM? Slyszalem, ze ponoc taki silnik w razie czego nie nadaje sie do remontu kapitalnego? Jak to z tym jest?
Odgrzeje starego kotleta, powiedzcie mi czy cos sie ruszylo nowego w sprawie instalacji LPG do silnikow TFSI? Zastanawiam sie nad kupnem C6 2.4 V6 albo 2.0TFSI z niemiec.
I teraz tak: 2.4 V6 ma duuzo drozszy rozrzad niz 2.0 ale za to mniej skomplikowana i tansza instalacje, ktora na pewno zaloze bez problemu. Z kolei duza akcyza troche zniecheca.
Ktora opcja by byla ciekawsza/pewniejsza? Znalazlem kilka linkow firm, ktore oglaszaja sie ze mozna LPG do TFSI i ze jest cacy itp itd. Zdaje sobie sprawe ze spali cos tam benzyny rownolegle z LPG( i tak wyjdzie taniej niz diesel). Czy ktos moglby to potwierdzic? 4-5 kola za instalacje do 4 cylindrow w TFSI jest jeszcze do ugryzienia mysle, biorac pod uwage ze to sie zwroci predzej czy pozniej, o ile caly system sie nie wysypie. Ktos ma, mial cus takiego? http://www.egp.pl/lpg-lovato-promocja.htm http://holenderskielpg.com.pl/icom-jtg-hp,38.html http://darmil.com.pl/
Zapytanie musisz kierować prosto do naprawde ogarniętych gazowników. Sam rozesłałem zapytanie w sprawie zagazowanie kolegi 1.8tfsi. Czy stag czy brc czy inna jeszcze to instalka jest w zasadzie taka sama tylko sterownik jest poukładany ścisle do danego sterownika silnika. Co jakiś cykl musi być wtrysk PB by wsio hasało i było sprawne ale to wymaga perfekcyjnego zestrojenia elektroniki gazu i silnika.
W PL warunkach racje bytu ma tylko ten typ instalacji.